Gå til innhold

vår kjære fotballfrue..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, det er tydelig at bloggere har en tendens til å pynte på sannheten iallfall. Jeg ler enda godt av dette:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=632417

Seriøst? Hva er det enkelte bloggere tror, egentlig? At internett er anonymt, og at alt de gjør er hemmelig? Noen burde gi bloggere et innføringskurs i nettbruk snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg missunner den lille boblen hun lever i egentlig. Tenk så deilig det må være å ha det slik på det mentale plan at hvis noen kritiserer deg for noe galt du har gjort så betyr det at de er stygge og feite og du trenger ikke ta det til deg i det hele tatt :)

Jeg tror det er stikk motsatt. Caroline fremstår nok i manges øyne som arrogant, men om hun ikke hadde brydd seg om kommentarene hun fikk, hadde hun ikke moderert seg så til de grader etter dem. Jeg trodde folk her overdrev da jeg begynte å følge med på En seriøs fotballfruedebatt, men nå ser også jeg at flere av innleggene inneholder små hint om at hun har lest hva som debatteres på KG, og at hun skal motbevise det.

Jeg synes det er synd at Caroline fremstår som så stram og hard mot seg selv. Hun er da mer enn god nok som hun er, problemet er at hun ikke ser ut til å innse det selv. Grunnen til hun har blitt en hoggstabbe og utsatt for kritikk, er jo fordi hun avfeier hvert eneste hint om at hun og hennes liv ikke er perfekt som sjalusi, hatkampanje og godwhatnot. Saken er at ingen er perfekte - og samme hvor mye Caroline ønsker å fremstå som perfekt, er det ikke en gang alle som har de samme verdiene som henne - og som derfor for eksempel vil mene at skosamlingen hennes ikke er såååå lekker.

Jeg er en av dem. Altså, Caroline må ha så mange skopar hun vil for min del, men jeg synes ikke forbruk, forbruk, forbruk er et godt verdigrunnlag. Her er mange uenige med meg, og det må de gjerne være, men jeg synes det bør være mulig å stille spørsmål ved valgene hun tar, uten å bli skjært under en kam (som Caroline-hater). Det virker som om enkelte som kommer inn i denne debatten er her utelukkende for å provosere. De ser kun unyanserte innlegg, og kommentarer som faktisk er konstruktive ansees som "fritidsproblemer." Dette ble veldig off-topic mot slutten her, men det ene stikkordet tok det andre. Jeg har ikke skrevet i disse trådene på en stund, fordi det har vært så dårlig stemning.

Endret av Cinderella_
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tcmn.blogg.no/1329681656_nydelig_video.html

Her ser man faktisk at fotballfrue har den sedvanlige manglende overleppen, så tror faktisk hun bare sminker den stor, lager trutmunn på bilder ellers ol :) for dette lignet ikke på bildene hun legger ut, spør du meg =)

Litt morsomt at FF var den minst pene av alle de som ble filmet der:p

Og kanskje litt OT, men gud for et slitsom gjeng det så ut som! Ble sliten bare av å se på de et par minutter:p

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegger hvor hun viser magen tidligere i dag uttrykker hun redsel for å legge på seg i svangerskapet. Ei av leserne skriver at hun la på seg 5 kg. og at legen sa at det var helt OK, men i realiteten er det faktisk ikke forsvarlig i det hele tatt! Man legger på seg minimum 10 - 15 kg.

Caroline støtter selvsagt kommentaren, og synes hun er "flink".

Det kommer altså tydelig fram hvor kroppsfikert hun er. Og hun nekter for spiseforstyrrelser? In my as.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved graviditet burde hun være forberedt at hun ikke vil kunne løpe flere mil hver dag. Jeg er selv atletisk, men var så dårlig under graviditeten at trening de månedene bare var en ønskedrøm. Satt for det meste i en stol og gikk opp 15 kilo. Og jeg legger ikke lett på meg.

Håper forøvrig at hun og LK blir modnere og mindre overfladisk med årene. Det er bra å ha aktive foreldre som oppmuntrer til sunt kosthol, men det er ikke sunt å vokse opp hos noen som er så utseende og vektfikserte som sitter som to fjortenåringer og sier " haha du er feit! ".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. jeg skrev til henne ang dette med piercing når en er gravid. Den kommentaren blir ikke godkjent, og det var ikke kritikk. Heller det det at hun faktisk kan ha den i selv om magen våkser uten at det gjør noe.. godkjent? NIX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegger hvor hun viser magen tidligere i dag uttrykker hun redsel for å legge på seg i svangerskapet. Ei av leserne skriver at hun la på seg 5 kg. og at legen sa at det var helt OK, men i realiteten er det faktisk ikke forsvarlig i det hele tatt! Man legger på seg minimum 10 - 15 kg.

Caroline støtter selvsagt kommentaren, og synes hun er "flink".

Det kommer altså tydelig fram hvor kroppsfikert hun er. Og hun nekter for spiseforstyrrelser? In my as.

Jeg håper seriøst at hvis hun blir gravid så gjør hun det som er best for seg selv og babyen. Og hvis kroppen går opp i vekt under svangerskapet, så gjør den jo det, håper ikke det gjør at hun fokuserer på få den vekten vekk fremfor å ta vare på kropp og baby frem til fødselen. Og etterpå også for den del, men man burde få prioriteringene sine rett, synes jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det sier mye om hvor uvitende og umoden hun er også.

Det er jo ikke nødvendigvis slik at den som kun går opp 5 kilo er flink, og den som går opp kilo bare ligger på sofaen og spiser.

Om FF ikke legger på seg et gram mer enn hva det babyen m/ gørr veier, så kommer hun ikke til å presse ut en dråpe melk i hvertfall, men hun får vel ikke lov av LK til å amme uansett siden det kan gi henne hengepupper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg skrev til henne ang dette med piercing når en er gravid. Den kommentaren blir ikke godkjent, og det var ikke kritikk. Heller det det at hun faktisk kan ha den i selv om magen våkser uten at det gjør noe.. godkjent? NIX

Bedre å få den sensurert enn at hun skal få fansen sin til å forsvare henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Øyebrynene.. det skjærer i øynene! Overnappede til de grader, bare en syltynn svart påtegnet strek jo!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen tvil om at fotballfruen er et stort diskusjons tema. Jeg kom over et innlegg Heidi Larsen har skrevet på bloggen sin angående Adele hvor fotballfruen kommer med noen spisse kommentarer.

Min lenke

Hun har sterke meninger hun dama der(fotballfruen altså)! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele er kanskje større en FF, men ansiktet hennes er ti tusen ganger vakrere enn Caroline's. Tror Caroline bare er sjalu jeg, for ifølge henne selv er man jo alltid sjalu om man kommenterer noe negativt med en person^^

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele er kanskje større en FF, men ansiktet hennes er ti tusen ganger vakrere enn Caroline's. Tror Caroline bare er sjalu jeg, for ifølge henne selv er man jo alltid sjalu om man kommenterer noe negativt med en person^^

Tror du virkelig innerst inne i hjertet at Fotballfrue er misunnelig på Adele sitt utseende?

Kanskje misunnelig på hennes talent, men utseende?

No way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror du virkelig innerst inne i hjertet at Fotballfrue er misunnelig på Adele sitt utseende?

Kanskje misunnelig på hennes talent, men utseende?

No way.

Les hva AnonymBruker skrev etter komma, så skjønner du kanskje mer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra fotballfruen angående Adele:

"Lykke til til Adele, hun kommer til å dø av fedme, og det skal hun selvsagt få lov til. - C".

Veldig saklig, Caroline... :riste:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

???????????????

Adele er jo ikke tjukk, hun er bare lubben. Akkurat som 70 % av kvinnene i England er... Når ble det farlig å være lubben?

Tror det er sunnere enn å være anorektisk som hun selv er.

Hu virker ikke helt riktig navla.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra fotballfruen angående Adele:

"Lykke til til Adele, hun kommer til å dø av fedme, og det skal hun selvsagt få lov til. - C".

Veldig saklig, Caroline... :riste:

Caroline har jo venninner på samme størrelse som Adele. Må være veldig hyggelig for dem at det er synet hun og LK har på dem. Men de to eier jo ikke sosiale antenner i det hele tatt. Det er jo faktisk trist at de ikke skjønner at det er de som driter seg ut når de patetisk prøver å drite ut motparten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...