Gå til innhold

vår kjære fotballfrue..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig!

Den vanlige stilen hennes er grusom.

Enig. Tror det kommer av at hun bruker alt for mye mascara på falske pålimte øyenvipper. Det ser bare dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Enig. Tror det kommer av at hun bruker alt for mye mascara på falske pålimte øyenvipper. Det ser bare dumt ut.

Det er mer som gjør det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nok off topic. Nå må noen snart kommentere at FF vrengte hodet til høyre når hun oppdaget at kameraet nærmet seg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Jaja, nok off topic. Nå må noen snart kommentere at FF vrengte hodet til høyre når hun oppdaget at kameraet nærmet seg!

Hvilke minutter er det på? Gidder ikke se hele filmen.

Fatter og begriper ikke hvorfor jeg har blitt med i FF-diskusjonen. :sjokkert:

Hadde knapt hørt om dama før jeg kom inn i KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke minutter er det på? Gidder ikke se hele filmen.

Fatter og begriper ikke hvorfor jeg har blitt med i FF-diskusjonen. :sjokkert:

Hadde knapt hørt om dama før jeg kom inn i KG!

Når hun og Trine står sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært der skulle jeg filma hu fra venstresiden hele tiden og lagt det ut. Hadde vel blitt truet med advokat og greier. :fnise::ironi:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria says:

February 19, 2012 at 18:38

du har litt underbitt, har du ikke?

Reply

Fotballfrue says:

February 19, 2012 at 19:19

Kødder du? Nei, haha :) Hva annet gøy har du å komme med?

- C

Reply

Frekt says:

February 19, 2012 at 20:41

Du trenger ikke svare så sinnsykt frekt, hun bare stilte et spørsmål, og faktisk har jeg vært SIKKER på at du har underbitt, så jeg forstår innmari godt at hun lurte!

Reply

Fotballfrue says:

February 19, 2012 at 20:54

Du sier jeg er frekk?? Haha? Jeg har jo ikke underbitt, og ikke er jeg hjulbeint heller, som du har påstått tidligere :) Faktisk har jeg ingen slike “feil” eller hva jeg skal kalle det. Jeg er faktisk helt normal. Er det så innmari hardt for deg å innse, ettersom du ser etter feil som ikke eksisterer hele tiden? Ta den en diger fastelavnsbolle :D

:hakeslepp: Så underbitt og å være hjulbeint er feil og unormalt.. Herre, jemini. Hun er ikke god. Tenk hvor mange som er leser av bloggen hennes som har slike "feil". Jeg har ikke ord, jeg. For ei ufin Jente.

Kanskje hun ikke har underbitt, men når hun er så jævla skinny og ser ut som et skjelett så stikker jo ikke minst hele kjevepartiet ut så det ser ut som hun har underbitt.. Ikke for å være slem, men det er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes egentlig synd på hele jenta..hun ser jo helt grei ut. altfor tynn for min del og altfor unaturlig, men er det bare meg eller så hun friskere ut før?

synes hun er flink i det hun driver med da, som foreksempel mat, men måten hun fremstiller seg selv på trekker ned hele inntrykket veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Så underbitt og å være hjulbeint er feil og unormalt.. Herre, jemini. Hun er ikke god. Tenk hvor mange som er leser av bloggen hennes som har slike "feil". Jeg har ikke ord, jeg. For ei ufin Jente.

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Hun står jo sånn fra før av? Man ser jo ikke at hun merker kameraet før 0,44 ca.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg missunner den lille boblen hun lever i egentlig. Tenk så deilig det må være å ha det slik på det mentale plan at hvis noen kritiserer deg for noe galt du har gjort så betyr det at de er stygge og feite og du trenger ikke ta det til deg i det hele tatt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun lagt ut Før og etter bilder på hvordan man sminker større lepper artikkelen hennes :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut Før og etter bilder på hvordan man sminker større lepper artikkelen hennes :gjeiper:

på før bildet var jo ikke leppene akkurat like tynne som de pleier å være. :snurt:
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på før bildet var jo ikke leppene akkurat like tynne som de pleier å være. :snurt:

Korrekt. Det er kjempelett å finne sammenligningsbilder der hun har tilnærmet ingen overleppe. På før-bildet har hun helt normal overleppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...