Gå til innhold

Avsluttet forhold pga (eks)-damas seksuelle fortid


tom1986

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Jøss, de partnerene jeg har valgt bort vil jeg egentlig si har vært gode personer. Det behøver ikke være noe galt med folk for at de ikks skal passe sammen.

Men poenget er at i ts tilfelle passet de godt sammen.. Inntil hun fortalte om antall sexpartnere og plutselig passet de ikke sammen likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Jøss, de partnerene jeg har valgt bort vil jeg egentlig si har vært gode personer. Det behøver ikke være noe galt med folk for at de ikks skal passe sammen.

Men poenget er at i ts tilfelle passet de godt sammen.. Inntil hun fortalte om antall sexpartnere og plutselig passet de ikke sammen likevel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke tenkes at det kan ha formet en person positivt og?

Jo, jeg mener det kan det, men det var vel ikke det vi diskuterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jo, jeg mener det kan det, men det var vel ikke det vi diskuterte.

man burde kanskje diskutere det så ts lærte noe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er jo at TS dumpet henne KUN pga antall sexpartnere, ikke pga hvordan antall sexpartnere hadde formet henne som person... Det mener jeg er overfladisk og gammeldags

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga mitt forrige innlegg. han kaller henne ludder og hore og ser på henne med avsky. Går og forteller kompiser hvor løse og horete jenter han har ligget med er og ler av de.

Jeg dømmer han basert på at han er en mobber og et slemt menneske. Ikke bare pga dobbeltmoralen.

Beste innlegget så langt i tråden.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men poenget er at i ts tilfelle passet de godt sammen.. Inntil hun fortalte om antall sexpartnere og plutselig passet de ikke sammen likevel?

Folk har forskjellige preferanser. Av og til kan det å bli bedre kjent med et menneske gjøre at man mister respekten for dette mennesket. Har du aldri opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Folk har forskjellige preferanser. Av og til kan det å bli bedre kjent med et menneske gjøre at man mister respekten for dette mennesket. Har du aldri opplevd det?

Vel, men hvis man har preferanser, så bør man vel først og fremst fylle de her preferansene selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er takket være stemplet om at jenter er billige hvis de ligger med mange som gjør at du tenker sånn. Prøv å tenk litt annerledes?:) Som tidligere nevnt, hun kan ha forandret seg! Still deg heller spørsmål om hun tidligere har vært utro osv., for da har du grunn til å være skeptisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde lettener

Jepp, enten så fyller man preferansene, eller man gjør det ikke.

Vet ikke om jeg er enig, men det spiller liten rolle. Men for å bruke ditt språk så mener jeg ikke at man selv nødvendigvis behøver å fylle de preferansene man har ovenfor en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vet ikke om jeg er enig, men det spiller liten rolle. Men for å bruke ditt språk så mener jeg ikke at man selv nødvendigvis behøver å fylle de preferansene man har ovenfor en partner.

Men det blir jo dobbelmoralskt å kreve noe av sin partner som man ikke kan oppfylle selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det blir jo dobbelmoralskt å kreve noe av sin partner som man ikke kan oppfylle selv.

Det kan være, men behøver ikke å være det.

Jeg må innrømme at noen av mine preferanser er: kvinne, pupper over middels, flink med barn og gjerne med god estetisk sans. Jeg (opp)fyller nok ikke noen av disse preferansene selv. Er jeg da dobbeltmoralsk?

Jeg mener svaret er nei. Det finnes nok en grense for hva man kan kreve som man ikke har selv, men denne grensen finnes bare i hodene våre og oppi der er ting veldig forskjellig fra person til person uten at det nødvendigvis er så mye galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det kan være, men behøver ikke å være det.

Vel, når det kommer til antall sexpartnere, så kan man ikke kreve noe av partneren som man ikke kan oppfylle selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når det kommer til antall sexpartnere, så kan man ikke kreve noe av partneren som man ikke kan oppfylle selv.

Helt uenig, man står fritt til å stille hvilken krav man vil til en kommende partner. Men det behøver ikke nødvendigvis å være smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For øvrig trodde jeg det var allmenkunnskap at bare et fåtall menn har mange partnere.

Hvis vi definerer mange partnere som 15+ så er det allmennkunnskap at et fåtall kvinner og menn har hatt mange partnere, men du må gjerne tolke ting på din egen måte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det absolutt ikke.

Ok, da har vi etablert det.

Men tilbake til mitt utsagn er det faktisk ganske sannsynlig at en del jenter reagerer som de gjør fordi de føler seg truffet. Det er en grunn til at visse tråder vokser seg veldig lange og store. Eksempler

på dette er tråder om antall sexpartnere hos kvinner og tråder om menns penisstørrelse. De som er usikre vil ofte reagere voldsomt når de stilles ovenfor slike forumtråder. En del menn med små tissemenn har tidvis komplekser og frykter at de ikke kan tilfredstille en kvinne. En del kvinner har ligget mye rundt og blir usikre på om de har utelukket mange menn som potensielle kjærester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har vi etablert det.

Men tilbake til mitt utsagn er det faktisk ganske sannsynlig at en del jenter reagerer som de gjør fordi de føler seg truffet. Det er en grunn til at visse tråder vokser seg veldig lange og store. Eksempler

på dette er tråder om antall sexpartnere hos kvinner og tråder om menns penisstørrelse. De som er usikre vil ofte reagere voldsomt når de stilles ovenfor slike forumtråder. En del menn med små tissemenn har tidvis komplekser og frykter at de ikke kan tilfredstille en kvinne. En del kvinner har ligget mye rundt og blir usikre på om de har utelukket mange menn som potensielle kjærester.

Eller så kan det hende noen av oss motsetter oss mannsjåvenister.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ok, da har vi etablert det.

Men tilbake til mitt utsagn er det faktisk ganske sannsynlig at en del jenter reagerer som de gjør fordi de føler seg truffet. Det er en grunn til at visse tråder vokser seg veldig lange og store. Eksempler

på dette er tråder om antall sexpartnere hos kvinner og tråder om menns penisstørrelse. De som er usikre vil ofte reagere voldsomt når de stilles ovenfor slike forumtråder. En del menn med små tissemenn har tidvis komplekser og frykter at de ikke kan tilfredstille en kvinne. En del kvinner har ligget mye rundt og blir usikre på om de har utelukket mange menn som potensielle kjærester.

Mulig det er sånn, men poenget er at vi vet jo ikke. Jeg har reagert ganske kraftig i denne tråden, men du vet jo ikke om jeg føler meg truffet eller ikke fordi du vet ikke noe om min seksuelle historie. Få eller ingen ha nevnt noe om hvor mange de selv har ligget med i denne tråden. Derfro kan man heller ikke bruke " du føler deg truffet" som et argument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...