Gå til innhold

Avsluttet forhold pga (eks)-damas seksuelle fortid


tom1986

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Ja, men jeg gidder ikke si flere ganger at han er dobbeltmoralsk.

Nei det har han sagt selv og, eneste som er galt at han skjønner ikke at det er galt å være dobbeltmoralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det har han sagt selv og, eneste som er galt at han skjønner ikke at det er galt å være dobbeltmoralsk.

Hvis han ikke skjønner det så gidder ikke jeg å lære ham det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg vet om flere menn også som har en svimlende høyt antall sexpartnere i en alder av 22år. Jeg synes ikke 25stk er mange, men det kommer jo såklart anpå når hun (evt han) debuterte. Er det snakk om i løpet av 1-3år så synes jeg det er mange, men hvis det er i løpet av 4-6 år eller mer så synes jeg ikke det er så mange.

Jeg synes hun fortjener å bli sett for den personen hun er. Ikke som en løs jente med et antall skrevet i panna. Jeg synes ikke hun fortjener å bli sett på med avsky. Og nei, jeg mener ikke dette fordi hun er kvinne. Jeg ville ment akkurat det samme om det var motsatt.

En mann fortjener akkurat det samme. Å bli sett på med respekt for den personen han er. Ikke å bli dømt for å rase fra seg.

AMEN.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig trodde jeg det var allmenkunnskap at bare et fåtall menn har mange partnere. De aller fleste menn har det ikke. Kvinner kan i større grad velge dette selv. Kanskje har de fleste kvinner et høyere antall partnere enn menn, noe som kan forklare hvorfor noen kvinner ikke synes tjuefem partnere er et høyt antall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er enig i at det er mange, men gjort er gjort. Og ts har holdt på med et stort antall han også. Så han er jo likedan selv.

Men han vært vel "holdt på" i dobbel så kang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men han vært vel "holdt på" i dobbel så kang tid.

Men så hadde han jo også hatt mange fler enn henne i tillegg, han sa ikke noe om hvor mange så han kan like godt ha hatt like mange da han selv var 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

For øvrig trodde jeg det var allmenkunnskap at bare et fåtall menn har mange partnere. De aller fleste menn har det ikke. Kvinner kan i større grad velge dette selv. Kanskje har de fleste kvinner et høyere antall partnere enn menn, noe som kan forklare hvorfor noen kvinner ikke synes tjuefem partnere er et høyt antall.

De fleste voksne menn (dvs 25 år+) jeg kjenner har alle pult minst 20 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Var ikke det jeg spurte deg om, men: mener du hun fortjener noe spesielt bare fordi hun er kvinne? Gang på gang hører jeg dette ordet når kvinner snakker om menn, sex og kjærlighet: de fortjener ditt og datt. Hva er det som gjør at de fortjener dette egentlig? Hæ? Har de lagt ned en spesiell innsats for det, i motsetning til menn? Hæ?

Ja, mulig du er i et spesielt miljø. Ikke usannsynlig det.

Kvinner fortjener da ikke noe mer enn menn kun i kraft av å være kvinner? Hvor har du det fra?

Gode mennesker fortjener gode ting. Uansett kjønn.

Herregud, du øyner jo en hver mulighet til å "ta" oss kvinner, men vi har jo ikke gitt deg noen som helst grunn til det. Du bare tar teorier om kvinner ut fra løse luften og plasserer de der du syns de passer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun fortjener å bli sett for den personen hun er.

Helt enig, men "hvem hun er" defineres av hva hun har gjort, og blandt det ligger f.eks antall partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

For øvrig trodde jeg det var allmenkunnskap at bare et fåtall menn har mange partnere. De aller fleste menn har det ikke. Kvinner kan i større grad velge dette selv. Kanskje har de fleste kvinner et høyere antall partnere enn menn, noe som kan forklare hvorfor noen kvinner ikke synes tjuefem partnere er et høyt antall.

Jajaja what does it matter. Er mange jenter på den alderen som ikke har hatt så mange heller. Skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i hvor mange som har sjans på hvor mange. høres ut som at du er bitter fordi du sliter med å få noen til sengs. beklager men det er akkurat slik du får det til å høres ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, men "hvem hun er" defineres av hva hun har gjort, og blandt det ligger f.eks antall partnere.

Ja, og det er vel TS sitt synspunkt antar jeg. Man er hva man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

25 partnere på 4-6 år er mange ja. Svært mange.

Det er din mening. Jeg synes ikke det er mange. Ikke for en singel mann eller dame, med sunn apetitt på sex.

Det er noe annet om hun har vært i et langt forhold (3-5år) for så i løpet av en kort periode hadde hatt sex med 24stk. Men jeg synes ikke det er mange spredt over flere år.

Alle mennesker er forskjellige og har forskjellige behov og syn på sex. Noen ser ikke på sex som "a big deal" og har sex med mange, men andre igjen ser på det som noe langt større og holder seg kun til personer de har følelser for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Helt enig, men "hvem hun er" defineres av hva hun har gjort, og blandt det ligger f.eks antall partnere.

Trenger ikke nødvendigvis være slik. Du trenger ikke å være et dårlig menneske basert på det. Hadde hun hatt en fortid som drapskvinne eller kriminell skulle jeg vært mer enig med deg. Hun har bare hatt sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så hadde han jo også hatt mange fler enn henne i tillegg, han sa ikke noe om hvor mange så han kan like godt ha hatt like mange da han selv var 22

Nei, så i motsetning til det du sier vet vi ikke om han er "bedre" eller "værre". (Det samme gjelder forøvrig diskusjonen om dobbeltmoral).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja what does it matter. Er mange jenter på den alderen som ikke har hatt så mange heller. Skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i hvor mange som har sjans på hvor mange. høres ut som at du er bitter fordi du sliter med å få noen til sengs. beklager men det er akkurat slik du får det til å høres ut.

Jeg har tatt deg i skole mange ganger, men det ser ikke ut til at det hjelper. Jeg diskuterer sak, ikke person. Hvorfor er dette vanskelig for deg? Jeg gidder ikke spekulere i dine motiver for å si ting, og jeg forventer det samme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har tatt deg i skole mange ganger, men det ser ikke ut til at det hjelper. Jeg diskuterer sak, ikke person. Hvorfor er dette vanskelig for deg? Jeg gidder ikke spekulere i dine motiver for å si ting, og jeg forventer det samme tilbake.

Jeg sier ikke at jeg tror du er bitter. lær deg å lese, jeg bare opplyser deg om hvordan du sier ting framstår for andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger ikke nødvendigvis være slik. Du trenger ikke å være et dårlig menneske basert på det. Hadde hun hatt en fortid som drapskvinne eller kriminell skulle jeg vært mer enig med deg. Hun har bare hatt sex.

Det er ikke bare bare for TS. Og hvem gir deg rett til å dømme ham for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, så i motsetning til det du sier vet vi ikke om han er "bedre" eller "værre". (Det samme gjelder forøvrig diskusjonen om dobbeltmoral).

Poenget er at det er onskapsfullt å kalle noen hore eller ludder eller se på andre mennesker med avsky.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at jeg tror du er bitter. lær deg å lese, jeg bare opplyser deg om hvordan du sier ting framstår for andre.

Hvis du mener jeg fremstår bitter for andre basert på hva jeg skriver så drar du inn min person ja. Min person, mine erfaringer, og hva mine erfaringer får meg til å si på KG. Det er unødvendig, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke bare bare for TS. Og hvem gir deg rett til å dømme ham for det?

Pga mitt forrige innlegg. han kaller henne ludder og hore og ser på henne med avsky. Går og forteller kompiser hvor løse og horete jenter han har ligget med er og ler av de.

Jeg dømmer han basert på at han er en mobber og et slemt menneske. Ikke bare pga dobbeltmoralen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...