Gå til innhold

Avsluttet forhold pga (eks)-damas seksuelle fortid


tom1986

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig enig i TS, jeg, men jeg må jo innrømme at jeg har dobbelmoral.

Er sammen med en som har knalla 40 og jeg hater tanken på det. Så det kan jeg bare ikke tenke på :sjenert: Jeg synes det er kvalmt mange og blir helt uvel og hadde jeg visst dette FØR jeg ble glad i han, hadde jeg dumpet han :sjenert:

Anyway, ser en positiv ting med det og det er at han viker "ferdig rast" og han har pult i fra seg. Kontra de andre jeg har vært med som har ligget på et gjennomsnitt med 8 stk... Generalisering jeg vet, men dette er MIN mening og MIN opplevelse.

Så det så :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et fabelaktig argument. Alle som ikke er enige med noen av mennene i denne tråden å nødvendigvis føle seg truffet.

At dette innlegget både får forsvarere og poeng sier jo litt om hvor desperate en del av jentene i denne tråden har blitt. :gjeiper: Eier du ikke selvkritikk menneske?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

At dette innlegget både får forsvarere og poeng sier jo litt om hvor desperate en del av jentene i denne tråden har blitt. :gjeiper: Eier du ikke selvkritikk menneske?

Mitt innlegg var ikke for å forsvare innlegget som var skrevet av gjest. Jeg bare argumenteret at "du må føle deg truffet" ikke er et godt argument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tråd :fnise: den vekker virkelig frustrasjonen i mange av debattantene.

Om TS ikke vil ha ei jente som er ulik han selv på dette feltet, så får det så være. Men da skal han jammen meg ikke klage hvis noen gjør det samme mot han i ei anna situasjon.

Jeg føler ikke at noen av partene har vært 'slemme', men kanskje avhengig av hvordan TS forlot fruen. At han ikke liker hennes fortid betyr ikke at han skal vise mindre respekt enn ho fortjener!

Ingen kan endre hennes fortid, og ingen kan endre TS sine preferanser. I slike situasjoner får man la ting ligge og gå videre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan det hende noen av oss motsetter oss mannsjåvenister.

:)

Jeg har jo nettopp brukt en del av tråden til å påvise at det i tilfelle bare er mannssjåvinister med skandinavisk blod i årene som virker provoserende for KG-jentene. Mens det overhodet ikke har vært tilsvarende hissighet eller respons når temaet har vært hvorfor skandinaviske jenter sprer bena for gutter der disse mannssjåvinistiske forestillingene står enda mye sterkere, gutter som ville gått berserk om de fant sin egen søster i seng med en fremmed gutt. Tvert imot har KG-jentene blitt hissige på meg i den grad jeg har dristet meg til ytre at skandinaviske jenter kanskje ikke burde gi disse gutta så mye fri sex.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg har jo nettopp brukt en del av tråden til å påvise at det i tilfelle bare er mannssjåvinister med skandinavisk blod i årene som virker provoserende for KG-jentene. Mens det overhodet ikke har vært tilsvarende hissighet eller respons når temaet har vært hvorfor skandinaviske jenter sprer bena for gutter der disse mannsjåvinistiske forestillingene står ende mye sterkere, gutter som ville gått berserk om de fant sin egen søster i seng med en fremme gutt. Tvert imot har KG-jentene blitt hissige på meg i den grad jeg har dristet meg til ytre at skandinaviske jenter kanskje ikke burde gi disse gutta så mye fri sex.

Dette har da ingenting med saken å gjøre. At du klarer å dra inn dette i hver eneste diskusjon du deltar i er nesten imponerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har da ingenting med saken å gjøre. At du klarer å dra inn dette i hver eneste diskusjon du deltar i er nesten imponerende.

At jentene i denne tråden hisser seg voldsomt opp over en skandinavsk gutt som tilkjennegir at han har doble standarder idet han mener gutter kan ligge med mange mens jenter bør holde igjen er ikke så rart i seg selv, det som er rart er at KG-jentene aldri har vist noe som helst sinne eller irritasjon over at så mange skandinaviske jenter sprer bena for gutter med en enda mer ekstrem dobbeltmoral, lokale sydenhelter som får surfe som gratispassasjerer på nordeuropeisk kvinnefrigjøring mens søstrene deres må forholde seg til helt andre regler. Når jeg har nevnt dette har det ikke vært støtte å få, tvert imot har KG-jentene blitt sinte og krakilske - på meg - fordi jeg i det hele tatt våger å ta i problemstillingen. Det sier meg at dobbeltmoralen TS tilkjennegir åpenbart ikke er like uspiselig når den frontes av ikke-skandinaviske gutter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

At jentene i denne tråden hisser seg voldsomt opp over en skandinavsk gutt som tilkjennegir at han har doble standarder idet han mener gutter kan ligge med mange mens jenter bør holde igjen er ikke så rart i seg selv, det som er rart er at KG-jentene aldri har vist noe som helst sinne eller irritasjon over at så mange skandinaviske jenter sprer bena for gutter med en enda mer ekstrem dobbeltmoral, lokale sydenhelter som får surfe som gratispassasjerer på nordeuropeisk kvinnefrigjøring mens søstrene deres må forholde seg til helt andre regler. Når jeg har nevnt dette har det ikke vært støtte å få, tvert imot har KG-jentene blitt sinte og krakilske - på meg - fordi jeg i det hele tatt våger å ta i problemstillingen. Det sier meg at dobbeltmoralen TS tilkjennegir åpenbart ikke er like uspiselig når den frontes av ikke-skandinaviske gutter.

joda det har vi :gjeiper: men kanskje du ikke har lest i svare vi har gitt?

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen knuller mer enn andre. har jenta vært med 20+ gutter før hun er 25 er hun billig. det er vel ikke akkurat en kontroversiell mening...

Du, jeg var ung på slutten av hippietida og da var det helt normalt. Smågutter som prøver å ignorere oss damer har ikke respekt for oss og heller ikke for seg selv. Nå ligger jeg ikke rundt, tvert i mot og har ikke gjort det siden jeg var ung, men i unge dager var det vanlig og ingen ble sinna, vi bytta på gutter etter at det ble slutt og gutter trodde de byttet på oss damer. Skjerpings, alle er ikke like og vi var ikke umoralske, faktisk hadde vi full respekt for hverandre, blant begge kjønn.

Men en ting som alltid har irritert meg med dere menn, og guttevalper, er at det alltid har vært vi som er kvinner sitt ansvar å teste oss for kjønnsykdommer, og også hiv. Skjerp dere og ta ansvar for dere selv. Uten selvrespekt når man ikke langt og finner ingen dame i alle fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda det har vi :gjeiper: men kanskje du ikke har lest i de trådene?

Ja, om dette har vært tatt opp i andre tråder har de i tilfelle gått meg hus forbi. Og det har ikke vært mye støtte å få i trådene der jeg har skrevet om dette, så hvis dette engasjerer KG-jentene er det jo pussig at de tvert imot har vært hissige på meg når jeg har tatt tak i problematikken. For jeg har tatt opp dette i mer enn én tråd, og det har aldri vært støtte å få. Jeg har tvert imot opplevd masse krakilsk motstand, personangrep og forsøk på latterliggjøring.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg var ung på slutten av hippietida og da var det helt normalt. Smågutter som prøver å ignorere oss damer har ikke respekt for oss og heller ikke for seg selv. Nå ligger jeg ikke rundt, tvert i mot og har ikke gjort det siden jeg var ung, men i unge dager var det vanlig og ingen ble sinna, vi bytta på gutter etter at det ble slutt og gutter trodde de byttet på oss damer. Skjerpings, alle er ikke like og vi var ikke umoralske, faktisk hadde vi full respekt for hverandre, blant begge kjønn.

ditt synspunkt. jeg har et annet. som jeg har skrevet i denne tråden, er kvinner som deg de man har det gøy med i ung alder. uforpliktende sex. jeg ville dog aldri inngått et langvarig og seriøst forhold med en jente med en slik fortid. jeg er kravstor. jeg vil ha en kvinne som har hatt høye krav og vært ekstremt kresen både mtp forhold og sexpartnere. en kvinne som har vært med så mange som du tydeligvis har vært med, er ikke aktuell som seriøs partner for meg.

Men en ting som alltid har irritert meg med dere menn, og guttevalper, er at det alltid har vært vi som er kvinner sitt ansvar å teste oss for kjønnsykdommer, og også hiv. Skjerp dere og ta ansvar for dere selv. Uten selvrespekt når man ikke langt og finner ingen dame i alle fall.

hva baserer du dette på? jeg tester meg regelmessig. det samme gjør mine single kompiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan det hende noen av oss motsetter oss mannsjåvenister.

:)

Mm. Jeg lar meg provosere noe inn i hampen av sånne idioter.

Jeg gjorde større suksess i utdanningen enn de fleste menn jeg kjenner. Jeg har en godt betalt jobb, og jeg eier en bra leilighet i et godt strøk, helt alene. Jeg er flott å se til, jeg er intelligent og jeg har en vennlig og vinnende personlighet. Jeg har ikke behov for en mann til å forsørge meg, og jeg trenger heller ingen mann for å få bekreftet at jeg har høy verdi, både i kraft av å være et godt menneske og i kraft av "score". Jeg finner meg ikke i å bli forsøkt holdt nede av forfjamsede mannssjåvinister som er redde for å miste grepet om livssynet sitt. Sjåvinisme er i SNL definert som bl.a. "aggressiv patriotisme". Når jeg bruker ordet sjåvinist så er det i den betydningen. Ikke om harmoniske menn som lever lykkelige i tro om at de faktisk er overlegne kvinner, men om passivt aggressive menn som gjerne vil være overlegne kvinner, såkalt "kvinnehatere". Jeg kan ikke fordra sorten, og vil benytte enhver anledning til å slenge den sure dritten de sprer rundt seg tilbake på dem, gjerne i tifold. Så lenge det finnes bitre, kjæresteløse kvinnehatere vil det finnes kvinner som hater dem tilbake! Det er en sirkel kvinnehaterne selv har ansvaret for å bryte.

Jeg har ligget med mange menn av en god grunn; jeg finner ingen jeg liker godt nok til å få lyst til å etablere meg med. Det er noe i veien med alle sammen (og da spesielt med de sjåvinistiske. Ser jeg antydninger til sånne trekk hos en fyr er han ute av vurderingen med en gang.) Skal jeg da måtte leve et liv i ufrivillig sølibat, fordi jeg må vente på den rette til jeg råtner og dør? Eller bør jeg kunne ta meg til rette og oppleve sensualitet, intimitet og fysiologisk kjærlighet og seksuell tilfredsstillelse med en jeg føler meg tiltrukket av, før jeg evt. får se hva som er feil med ham og mister interessen for noe mer varig med vedkommende?

Det er ikke viljen til å være i et monogamt parforhold det står på, og således heller ikke min seksualmoral, fordi jeg ønsker å være i et livslangt monogamt forhold. Jeg er ikke fan av å "pule rundt", og jeg har aldri holdt på med flere samtidig. Jeg er bare ikke villig til å strekke meg over smertegrensen i forhold til mine preferanser for en selvsikker, respektfull, selvstendig, renslig (må kunne betjene støvsuger, mopp, kluter og hvitevarer selv) intelligent ikke-sjåvinist med humor og sympati, og gå inn i et forhold med noen som ikke er slik bare fordi det er forventet av meg. Jeg må ha lyst til å være i et forhold med akkurat den mannen før forholdet strekker seg utover lakenet. ..ikke dermed sagt at jeg ikke respekterer disse mennene jeg har hatt gleden av å oppleve intimitet, sensualitet og tilfredsstillelse med. Jeg er svært takknemlig for alle de gode liggene, og jeg slenger ikke dritt eller latterliggjør de som ikke var så gode.

Det kunne ha vært slik for TS's eksdame også. Rart dog at hun gikk inn i et forhold med TS og ikke gjennomskuet hvilken dust han er i løpet av seks måneder. Hvordan kan han ha fremstått som normal for henne, med det kvinnesynet han forfekter her inne?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm. Jeg lar meg provosere noe inn i hampen av sånne idioter.

Jeg gjorde større suksess i utdanningen enn de fleste menn jeg kjenner. Jeg har en godt betalt jobb, og jeg eier en bra leilighet i et godt strøk, helt alene. Jeg er flott å se til, jeg er intelligent og jeg har en vennlig og vinnende personlighet. Jeg har ikke behov for en mann til å forsørge meg, og jeg trenger heller ingen mann for å få bekreftet at jeg har høy verdi, både i kraft av å være et godt menneske og i kraft av "score". Jeg finner meg ikke i å bli forsøkt holdt nede av forfjamsede mannssjåvinister som er redde for å miste grepet om livssynet sitt. Sjåvinisme er i SNL definert som bl.a. "aggressiv patriotisme". Når jeg bruker ordet sjåvinist så er det i den betydningen. Ikke om harmoniske menn som lever lykkelige i tro om at de faktisk er overlegne kvinner, men om passivt aggressive menn som gjerne vil være overlegne kvinner, såkalt "kvinnehatere". Jeg kan ikke fordra sorten, og vil benytte enhver anledning til å slenge den sure dritten de sprer rundt seg tilbake på dem, gjerne i tifold. Så lenge det finnes bitre, kjæresteløse kvinnehatere vil det finnes kvinner som hater dem tilbake! Det er en sirkel kvinnehaterne selv har ansvaret for å bryte.

Jeg har ligget med mange menn av en god grunn; jeg finner ingen jeg liker godt nok til å få lyst til å etablere meg med. Det er noe i veien med alle sammen (og da spesielt med de sjåvinistiske. Ser jeg antydninger til sånne trekk hos en fyr er han ute av vurderingen med en gang.) Skal jeg da måtte leve et liv i ufrivillig sølibat, fordi jeg må vente på den rette til jeg råtner og dør? Eller bør jeg kunne ta meg til rette og oppleve sensualitet, intimitet og fysiologisk kjærlighet og seksuell tilfredsstillelse med en jeg føler meg tiltrukket av, før jeg evt. får se hva som er feil med ham og mister interessen for noe mer varig med vedkommende?

Det er ikke viljen til å være i et monogamt parforhold det står på, og således heller ikke min seksualmoral, fordi jeg ønsker å være i et livslangt monogamt forhold. Jeg er ikke fan av å "pule rundt", og jeg har aldri holdt på med flere samtidig. Jeg er bare ikke villig til å strekke meg over smertegrensen i forhold til mine preferanser for en selvsikker, respektfull, selvstendig, renslig (må kunne betjene støvsuger, mopp, kluter og hvitevarer selv) intelligent ikke-sjåvinist med humor og sympati, og gå inn i et forhold med noen som ikke er slik bare fordi det er forventet av meg. Jeg må ha lyst til å være i et forhold med akkurat den mannen før forholdet strekker seg utover lakenet. ..ikke dermed sagt at jeg ikke respekterer disse mennene jeg har hatt gleden av å oppleve intimitet, sensualitet og tilfredsstillelse med. Jeg er svært takknemlig for alle de gode liggene, og jeg slenger ikke dritt eller latterliggjør de som ikke var så gode.

Det kunne ha vært slik for TS's eksdame også. Rart dog at hun gikk inn i et forhold med TS og ikke gjennomskuet hvilken dust han er i løpet av seks måneder. Hvordan kan han ha fremstått som normal for henne, med det kvinnesynet han forfekter her inne?

så bitter som du fremstår er et ikke rart du er singel. tror ikke det er mange menn som er fryktelig interessert i å inngå langvarige forhold med bitre ottarfeminister. at du i tillegg er lett på tråden og har vært med mange menn, så er du vel ikke akkurat drømmedama til menn flest...

at du tror utdanning, jobb, rikdom etc er attraktive trekk hos kvinner vitner også om hvor lite du faktisk forstår menn. det er greit om dama har det, men for menn er det utseende og personlighet som betyr noe.

Endret av tom1986
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange menn her i verden som driter fullstendig i hvor mange dere har pult, så lenge dere puler oss i nåtiden! :sengekos:

Mvh

Mann 31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ditt synspunkt. jeg har et annet. som jeg har skrevet i denne tråden, er kvinner som deg de man har det gøy med i ung alder. uforpliktende sex. jeg ville dog aldri inngått et langvarig og seriøst forhold med en jente med en slik fortid. jeg er kravstor. jeg vil ha en kvinne som har hatt høye krav og vært ekstremt kresen både mtp forhold og sexpartnere. en kvinne som har vært med så mange som du tydeligvis har vært med, er ikke aktuell som seriøs partner for meg.

hva baserer du dette på? jeg tester meg regelmessig. det samme gjør mine single kompiser.

[/quo

Det er bra du og kompisene dine tester dere regelmessig, men har dere dametekke? Du hadde i alle fall ikke passet i yrket sexolog, men det er du vel enig i? Jeg ville heller aldri hatt en så snever mann som deg, eller jeg tror du er for ung for meg og at jeg egentlig kunne vært bestemora di hvis jeg hadde hatt sex og blitt gravid i tidlig alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nuppdupp

Ja, om dette har vært tatt opp i andre tråder har de i tilfelle gått meg hus forbi. Og det har ikke vært mye støtte å få i trådene der jeg har skrevet om dette, så hvis dette engasjerer KG-jentene er det jo pussig at de tvert imot har vært hissige på meg når jeg har tatt tak i problematikken. For jeg har tatt opp dette i mer enn én tråd, og det har aldri vært støtte å få. Jeg har tvert imot opplevd masse krakilsk motstand, personangrep og forsøk på latterliggjøring.

men ser du ikke alle plussene du får? :) tror mange er enig med deg, men ikke har noe å tilføye. er mye lettere å skrive når man er helt uenig eller føler seg sint. personangrep får jeg også. jeg er ifølge kg den største drittkjerringa, går på syre og er helt idiot hehehe :)

her inne så bestemmer folk seg for å være uenig med andre uansett hva den personen sier. er ikke så lenge siden ei jente sa det til meg.

man begynner jo å lure på om folk bare er her for å krangle. siden det er så mye drittslening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. jeg forteller aldri hvor mange jeg har vært med.

2. de fleste jenter bryr seg ikke nok til å spørre.

3. dersom jenta har vært med et akseptabelt antall menn før meg, vil hun aldri få vite om min dobbeltmoral på dette området.

ergo taper jeg ingenting på det. you mad?

Ja, du er litt av et varp... En skikkelig sjarmør. :filer:

Hvor gikk det feil i din oppdragelse? Du er jo hverken utstyrt med moral eller sunne verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange menn her i verden som driter fullstendig i hvor mange dere har pult, så lenge dere puler oss i nåtiden! :sengekos:

Mvh

Mann 31

Flotte greier ;)

Jeg er enig med den :sengekos:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...