Anerikke Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 23. mars 2012 Månestein står frem i sin opprinnelige drakt! Jeg har tatt tilbake mitt kjære gamle nick, og har bestemt meg for å drite i om noen kjente finner ut at jeg er gravid. I dag har jeg vært på første kontroll hos lege, og tatt alt mulig av prøver. Alt vel så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 23. mars 2012 O lykke! Oppussinga er ferdig! Det er slutt på å bo på en byggeplass med banking og saging fra kl. sju på morran, og et utall ukjente menn rundt i huset når jeg står opp. Kan ikke få sagt hvor godt det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 24. mars 2012 #43 Del Skrevet 24. mars 2012 Gratulerer med ferdig oppussing, det hørtes deilig ut! Og så deilig at alle blodprøvene viste at det ser bra ut så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #44 Del Skrevet 24. mars 2012 Ja, vi koser oss fælt i "nytt" hus! Legedama ringte til kvinneklinikken fordi hun var usikker på om jeg burde ha tidlig UL. Hun var usikker på om SA'en i februar kan regnes som sikker siste mens. Men det sa de at den kunne. Litt ekstra nervøs er jeg nok, men jeg skal nok klare å vente på ordinær UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 25. mars 2012 #45 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Det er ikke et alternativ for deg å ta tidlig UL privat da? Jeg tror ikke jeg hadde greid å vente helt til ordinær UL selv, men så bekymrer nok jeg meg mer enn normalt også da Endret 25. mars 2012 av Macaron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #46 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Joda, jeg tenker mer og mer på det. Det er himla lenge til uke 18! Endret 26. mars 2012 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #47 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg bestilte rett og slett tidlig ultralyd, jeg! Jeg blødde litt i går, og ble så nervøs... Så jeg ringte til en gynekolog der man ikke trenger henvisning, og fikk time i morra halv ti. Så da slipper jeg forhåpentligvis å gå rundt som et nervevrak så veldig mye lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 27. mars 2012 #48 Del Skrevet 27. mars 2012 Så bra, det hjelper absolutt på nervene å få vært på tidlig UL Lykke til i morgen, det går helt sikkert bra selv om du har blødd litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #49 Del Skrevet 28. mars 2012 Ja, det gikk helt fint! Alt er som det skal være, selv om det egentlig ikke var så lett å se noe som helst Gynekologdama var kjempeflott, og veldig behagelig og flink. Skal tilbake om en mnd, og kommer til å gå til henne for litt tettere oppfølging. Ihvertfall på slutten, siden jeg gjerne vil føle meg trygg på at fødselen ikke blir sånn som sist. Hun spurte mye om sist svangerskap og fødsel, og skjønte vel at det er en grunn til at det har gått fem år. Føles godt å bli sett og hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. mars 2012 #50 Del Skrevet 28. mars 2012 Det var et kjent navn Gratulerer så mye Hvor gammel er eldstemann blitt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #51 Del Skrevet 30. mars 2012 Hei, angelou! Koselig å se deg igjen Storsnuppa blir fem år nå i påska, og gleder seg noe enormt. Planlegger og styrer på, flinke jenta mi. Er det noe i hele verden som er mer stas enn å fylle fem år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. mars 2012 #52 Del Skrevet 30. mars 2012 Hihi, nei, bursdag er kjempestas for de små, merka det på fireåringen vår i høst også Temmelig i hundre for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #53 Del Skrevet 30. mars 2012 Er kvalm og slapp i dag. Eier ikke matlyst, samtidig som jeg er supersulten. Mannen hangler også, så det skal bli SÅ godt med noen dager påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 1. april 2012 #54 Del Skrevet 1. april 2012 Uff, slitsomt å føle seg slapp.. God bedring til deg, håper du blir bedre snart så du greier å nyte litt av fridagene dine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 2. april 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 2. april 2012 Vi har vært en del syke i det siste, ja. Så nå er det godt å bare ha ferie, og bli vartet opp hjemme hos mamma og pappa Er litt småkvalm når jeg går for lenge uten mat, men ellers er formen fin. Det er helt utrolig at jeg har klart å ikke si noe til familien enda. SÅ ulikt meg! Sist gang sa jeg det samme dagen som jeg testa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 3. april 2012 Forfatter #56 Del Skrevet 3. april 2012 Formen er flott, sola skinner, barna leker, og jeg har det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 3. april 2012 #57 Del Skrevet 3. april 2012 Så bra at du føler deg bedre Vii vente også lenger med å fortelle det til folk denne gangen, hovedsakelig fordi det gikk galt sist. Jeg var egentlig veldig ivrig på å ville fortelle det i starten, og det var bare såvidt jeg greide å holde tett. Men når det først hadde gått en del uker og jeg var blitt vant til hemmeligholdet var det etter hvert ikke noe problem å fortsette å holde det hemmelig. Og nå som jeg er 13 uker og strengt tatt kan fortelle det til alle, har jeg egentlig ikke noe veldig hastverk med å dele nyheten med folk likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 3. april 2012 Forfatter #58 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg skjønner godt hva du mener! Det blir lettere og lettere å holde på hemmeligheten. Men det spørs hvor lenge jeg klarer å lure mine svært observante søstre Jeg er jo fullstendig klar over at det neppe kommer som noen stor overraskelse på noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. april 2012 #59 Del Skrevet 3. april 2012 Vi fortalte det vel ikke før i uke 15 eller noe denne gangen mest fordi det tok så lang tid og faktisk fordøye det faktum at vi plutselig skulle bli trebarnsforeldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 6. april 2012 Forfatter #60 Del Skrevet 6. april 2012 Ja, det tar tid å fordøye det. Glemmer det litt innimellom! Vi har huset fullt av gjester, og flere skal det bli. Vi skal feire lillemors femårsdag på søndag, og det kommer MANGE! Stor stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå