Frufly Skrevet 29. april 2013 #1521 Del Skrevet 29. april 2013 Kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. april 2013 #1522 Del Skrevet 30. april 2013 Nydeli mage du har, Cathrine Tenk, 25 uker imorgen ALLEREDE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. april 2013 #1523 Del Skrevet 30. april 2013 Fine magekulen! Og for 25 uker i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #1524 Del Skrevet 1. mai 2013 Takk for det dere 25 uker idag Imorgen tidlig reiser vi til Bodø. Halv 7 går flyet Hvordan skal jeg komme meg gjennom morgendagen? Idag er det bare å vaske masse klær, og rydde litt... Greit og komme hjem til et tålig greit hjem hvertfall Og pakke, ikke minst Har jo ikke begynt enda... Skal bli godt med fri i ei uke nå kjenner jeg! Kommer nok ikke til og skrive noe her inne mens jeg er vekke, da jeg kun kommer til og gå inn via mobilen. Så dere får ha en fortsatt fin uke, og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #1525 Del Skrevet 4. mai 2013 Må jo bare elske at jeg våknet i 4 tiden for jeg måtte på do. Så får jeg ikke sove nå etterpå uansett hvor trøtt jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. mai 2013 #1526 Del Skrevet 9. mai 2013 Håper dere koser dere masse i Bodø, så et fint bilde på fb i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1527 Del Skrevet 10. mai 2013 Håper dere koser dere masse i Bodø, så et fint bilde på fb i allefall Fine deg Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1528 Del Skrevet 10. mai 2013 Vi kom hjem sent mandags kveld fra en fin langlang helg i Bodø Kjente jeg var ganske sliten og glad for å komme hjem på mandag. Sov virkelig ikke godt i den barnesenga til søster til sambo Så har blæra mi blitt ganske liten eller noe, for nå må jeg på do minst en gang om natten, hver natt Så det var litt stress, med at jeg måtte jo kle på meg fult med klær for å gå på do, å da våkner en jo litt til.. Men det gjekk fint Vi hadde det ellers fint. Det var en fin konfirmasjon også Måtte såklart innom Babyshop på tirsdag, for å handle litt mer babyklær. Siden jeg er medlem, så får jeg 30% rabatt, så da gjelder det og handle mens vi kan Kjøpte også litt ullklær til vinteren. Sambo såg en kjole, og bare sa at DEN skulle vi kjøpe Søte samboeren min! Vi har enda ikke klart og bestemme oss for hvor vi vil reise til syden i sommer. Jeg orker ikke noe lang flytur hvertfall. Minst mulig, men til varme og strand Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. mai 2013 #1529 Del Skrevet 10. mai 2013 Godt å høre at dere hadde det fint i Bodø, bortsett fra at du ikke sov i en veldig god seng og dobesøk om natten. Åååh, koselig med babyshopping sammen Så greit med medlemskap der da når du får rabatt. Er det på nettsiden du har meldt deg inn? Hmm, liker godt Hellas jeg. Har vært på Rhodos to ganger, og i fjor var vi på en øy som heter Santorini. Ikke sånn veldig fine strender, men vi holdt oss i grunn mest ved bassenget så da gjorde det ikke så mye. Kunne godt hatt litt sol og varme nå ja Jeg vil, men sambo mener vi har nok utgifter fremmover. Kan ikke forstå det helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #1530 Del Skrevet 11. mai 2013 ♥ Uker på vei: 26+3 ♥ Uker igjen: 13 uker og 6 dager? ♥ Kjønn: Jente ♥ Navn: Ikke ferdig bestemt ♥ Utålmodig: Tja, kan ikke helt si det. Men gleder meg veldig til og ikke være tett i nesen, kunne ligge på magen og sånt igjen ♥ Vektøkning: 8 kg kanskje? Er noen uker siden jeg har vekt meg sist ♥ Hodet ned: Ikke så vidt jeg vet ♥ Hodet festet: Nei ♥ Aktivitet innenifra: Ja kjenner det blir bare mer og mer, fra forskjellige plasser ♥ Høygravid: Er nok noen uker igjen ja ♥ Søvn: Sover godt så lenge jeg ikke blir våken pga jeg må på do, eller at det er for varmt på rommet ♥ Form: Super form ♥ Plager: Litt ryggproblemer, tett i nese og mye trøtt ♥ Barnerom: Skal ligge inne hos oss til og begynne med, så gjør vi om gjesterommet til barnerom etterhvert ♥ Siste innkjøp: Babyklær ♥ Mangler av utstyr: Klær, stellebord, hente vognen, og andre småting ♥ Melk: Nei ♥ Matkikk: Skive/rundstykke med brunost og jordbærsyltetøy, Jordbær ♥ Kynnere: Ja, det kommer noen i ny og ne ♥ Tungt: Nei igrunn ikke. Det værste er vell når jeg sitter i 8 timer på jobb, rett opp og ned. Begynner og kjenne det i ribbeina. ♥ Strekkmerker: Ingenting foreløbig ♥ Tanker om fødselen: Tenker ikke så masse over det, tar det litt mer som det kommer igrunn ♥ Neste kontroll: Privat UL 22 eller 23 mai trur jeg det var. Så JM time 24 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #1531 Del Skrevet 11. mai 2013 Godt å høre at dere hadde det fint i Bodø, bortsett fra at du ikke sov i en veldig god seng og dobesøk om natten. Åååh, koselig med babyshopping sammen Så greit med medlemskap der da når du får rabatt. Er det på nettsiden du har meldt deg inn? Hmm, liker godt Hellas jeg. Har vært på Rhodos to ganger, og i fjor var vi på en øy som heter Santorini. Ikke sånn veldig fine strender, men vi holdt oss i grunn mest ved bassenget så da gjorde det ikke så mye. Kunne godt hatt litt sol og varme nå ja Jeg vil, men sambo mener vi har nok utgifter fremmover. Kan ikke forstå det helt Dobesøk hadde det nok blitt om vi hadde vært hjemme også. Men litt stress når jeg må kave meg ut av senga, over sambo, kle på meg fult med klær, for så å gå på do og tilbake Glad jeg slepper det stresset her hjemme Det er supergreit Meld deg inn du også! Det kommer flerne tilbud på sms/mail for kun medlemmer Her kan du melde deg inn. Tja altså. Det er jo ikke nødt å være beste stranden. Så lenge det er grei plass med bassenget. Når vi var i Bulgaria i sommer, så var det så dårlig plass rundt bassenget. Så om vi ikke var supertidlig ute, så fikk vi ikke plass der. Så det var litt stress Kanskje jeg må se litt på den plassen da Du kan ikke forstå det nei Du får si til han, at siden dere flytter nå til den leiligheten, så betaler dere så mye mindre enn hva dere gjorde på leiligheten dere hadde her, så da kan dere unne dere en tur til varmere strøk Jeg skulle alltids klart og overtalt min samboer hvertfall Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 12. mai 2013 #1532 Del Skrevet 12. mai 2013 Så fiiin mage Og fin statusoppdatering Er innom og titter innimellom, men er litt opptatt med eksamenslesing osv for tiden, så blir ikke så jeg kommenterer så mye. Skal prøve å bli flinkere etter eksamen Er du med i augustgruppa på facebook forresten? Der er vi over 150 med termin nå i August, så det er veldig mange i samme båt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. mai 2013 #1533 Del Skrevet 12. mai 2013 Koselig å lese her, altså! Godt at formen din er så fin! Er ikke Kroatia et hett reisemål nå, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #1534 Del Skrevet 13. mai 2013 Så fiiin mage Og fin statusoppdatering Er innom og titter innimellom, men er litt opptatt med eksamenslesing osv for tiden, så blir ikke så jeg kommenterer så mye. Skal prøve å bli flinkere etter eksamen Er du med i augustgruppa på facebook forresten? Der er vi over 150 med termin nå i August, så det er veldig mange i samme båt der Forstår at det ikke akkoratt er første prioritet når det er eksamen på gang Så ikke tenk på det Hvilken gruppe er dette? Jeg er med i en som er for alle med aug, sept, okt. Men ingen for bare august, har ikke funnet den jeg? Kan du sende meg den kanskje? For da må jeg jo inn der også Koselig å lese her, altså! Godt at formen din er så fin! Er ikke Kroatia et hett reisemål nå, da? Jeg elsker at formen er så god ja Men er det ikke litt lang flyreise til Kroatia? Merker det var tungt å sitte på fly bare til Oslo, og fra Oslo til Bodø. Så vil liksom ha minst mulig flytur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. mai 2013 #1535 Del Skrevet 13. mai 2013 Så kjekt med statusopdatering Det er sikkert nydelig i Kroatia også aner ikke hvor lang flytur det er. Dere får gå innom et reisebyrå å få litt tips til hvor det er kortest flyreise Syns du hadde gode argumenter for en sydentur for oss, jeg skal prøve å legge det inn Jeg vil til varmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. mai 2013 #1536 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Kroatia er et superfint land, elsker det! Vet ikke hvordan det er med direkteflygninger fra Stavanger, men synes å huske at det tok ca 2,5 time eller noe sånt med fly fra Bergen til Split for noen år siden... Hvis dere seriøst vurderer Kroatia kan jeg gi dere mange gode tips Endret 13. mai 2013 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 13. mai 2013 #1537 Del Skrevet 13. mai 2013 Forstår at det ikke akkoratt er første prioritet når det er eksamen på gang Så ikke tenk på det Hvilken gruppe er dette? Jeg er med i en som er for alle med aug, sept, okt. Men ingen for bare august, har ikke funnet den jeg? Kan du sende meg den kanskje? For da må jeg jo inn der også Er ei gruppe for bare de med termin i august, men man må legges til av noen som allerede er i gruppa siden den er lukket. Hvis du vil kan du jo legge meg til på FB, så kan jeg legge deg til i gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #1538 Del Skrevet 13. mai 2013 Er ei gruppe for bare de med termin i august, men man må legges til av noen som allerede er i gruppa siden den er lukket. Hvis du vil kan du jo legge meg til på FB, så kan jeg legge deg til i gruppa? Ikke rart jeg ikke fant den da Ja send meg hva du heter på pm så skal jeg legge deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. mai 2013 #1539 Del Skrevet 14. mai 2013 Innom og leser stadig men ikke så flink til å legge igjen spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #1540 Del Skrevet 14. mai 2013 Hurra Hihi Æsj.. Jeg oppdaget her for litt siden noen røde prikker, og laget en sånn side her inne, og spurte om noen hadde opplevd det samme. Jeg fikk ingen respons og greit nok det. Men nå har jeg fått enda fler av de og lurer sånn på hva det kan være.. Trur ikke det kan være noe jeg reagerer på, da jeg oppdaget det for godt over en uke siden, og etter det har jeg bare funnet fler og fler nå de siste dagene. Noen store og noen små Så er jeg så usikker på hvor terskelen skal gå for å ringe til legen Æsj, jeg hater sånne ting Itilegg så våknet jeg inatt av en GRUSOM halsbrann.. Jeg trudde jeg hadde hatt det tidligere, av og til. Men neida, jeg har aldri opplevd noe lignende før.... Det var grusomt, itilegg er det noe rart med foten min når jeg legger meg. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal forklare det heller.. Hva er alt dette tullet? Jeg måtte hvertfall innom apoteket på vei til jobb, for å kjøpe noe mot halbrannen, Galieve heter det. Håper det hjelper, for jeg har hatt det siden jeg sto opp idag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå