Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Høres ut som en fin bypåske :Nikke: Dere får satse på å ta med dere lille prinsessen på fjellet neste år ;) Har dere diskutert navn noe mer eller? Ser forresten for meg at kusinen din ble helt i 100 når hun tippet rett kjønn! :ler:

Digg at du er i form til å jobbe litt igjen da, håper kvalmen har holdt seg unna i det siste :) Ønsker deg en fortsatt fin dag i :sol: ! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo hadde faktisk skrevet ned noen navn på ei blokk ;) Såg igjennom de, å det var igrunn ett navn jeg kunne kaldt ungen min. Men vi får se, jeg har jo noen navn som jeg liker bedre da. Jeg får skrive de ned snart, å lufte de til han tenker jeg :lur:

--

Nå når jeg sitter på jobb, så kjente jeg spark, så dulta jeg i magen tilbake (har gjort det hver gang jeg har kjent noe, for å se om jeg får noe i retur :fnise: , har altså ikke det til nå). MEN, nå når jeg satt på jobb og jeg kjente det. Så dulta jeg tilbake, og jaggu kom det tilbake igjen. Så gjor vi det hversin gang, flere ganger :rodmer: Jeg kjente jeg ble helt sånn -> :grine::fnise:

Jo, også har jeg kjøpt garn, å har begynt å strikke litt igjen :nigo: Mørk fin lillafarge. Skal strikke ett babyteppe, et til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn er spennende da! Dere kommer nok frem til et fint navn sammen:) Vi har veldig ulik smak når det kommer til navn så tror vi må leite godt etter et navn begge liker :fnise:

Åååå, så deilig å kjenne spark tilbake :hjerter_rundt: Nyt det! :hjerte: Må jo være helt fantastisk :jepp:

Får aldri nok av tepper og delig strikk :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Koselig med spark. :rodmer:

Navn er vanskelig. Vi ble plutselig enige og favorittnavnet ble brukt, så nå er vesla oppkalt etter sin oldemor. :) (som selv hatet navnet :ler: )

Endret av asanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med spark. :rodmer:

Navn er vanskelig. Vi ble plutselig enige og favorittnavnet ble brukt, så nå er vesla oppkalt etter sin oldemor. :) (som selv hatet navnet :ler: )

Jaa, det var deilig :rodmer: Det er enda ikke så ofte jeg kjenner det igrunn, er ikke det litt rart? :klo:

Såpass :ler: Sambo nevnte navnet som hans oldemor eller noe sånt het, det var et fryktelig navn. Han tullet heldigvis, for han var veldig enig ;)

Men ja, det er jo litt vanskelig, for ungen skal jo hete det for alltid, å bare av det blir jo jeg stresset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Jaa, det var deilig :rodmer: Det er enda ikke så ofte jeg kjenner det igrunn, er ikke det litt rart? :klo:

Såpass :ler: Sambo nevnte navnet som hans oldemor eller noe sånt het, det var et fryktelig navn. Han tullet heldigvis, for han var veldig enig ;)

Men ja, det er jo litt vanskelig, for ungen skal jo hete det for alltid, å bare av det blir jo jeg stresset :fnise:

Nei, det er ikke så rart mtp at du har morkaka foran. Og det vil jo påvirkes av hvilke bevegelser hun gjør i magen. Vesla her sparket aldri, hun bare strakk seg utrolig mye og det ser jeg nå. Kjenner igjen det hun gjorde i magen. :)

Hadde vi skulle valgt navn fra min side av familien ville det ikke blitt noe fint navn. Ble egentlig tilfeldig at hun ble oppkalt etter sin oldemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir hvertfall oftere bevegelse kan jeg tenke eg ;) Så fåår jeg se om det blir som om hun strekker på seg eller spenner ifra seg ;)

Nå sitter jeg på toget til Kr.sand. Skal en liten tur kun å møte noen relatert jobb, så er det hjem igjen. Litt dumt å miste en hel dag på det, men så er det greit at det er så liten tid også ;)

Heldigvis har jeg musikk, se og hør (litt sladder på tur må vi ha :ler: ) Også såklart har jeg med strikketøyet mitt :nigo: Så kommer jeg sikkert til og sovne litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig på alternativene deres så langt, send meg gjerne en PM! :Nikke: Håper jobbturen gikk fint! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig på alternativene deres så langt, send meg gjerne en PM! :Nikke: Håper jobbturen gikk fint! :klemmer:

Klart jeg skal sende deg navn ;)

Huff. Den togturen tok rett og slett knekken på ryggen min! Jeg hadde så vondt i hele ryggen + halebeine etterpå, at det var problematisk å sitte og gå.. Heldigvis bedre idag. Men kjenner det fortsatt om jeg tar på halebeinet :sjenert:

Idag skal vi bestille vogna :hoppendeglad: Og så skal vi se om vi finner ull klær på salg. Til vinteren. Greit å handle nå om vi kan få det billigere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere skal bestille vogna!!:D Det husker jeg var så spesielt! Jeg gledet meg sykt til å få den i hus og da vi fikk den gikk jeg prøvetrilleturer i huset. haha:P

Ville bare gi deg et tips jeg.. reflexull er litt stor i størrelse: gutten vår bruker 62/68 (er 4mnd) men reflexull i str56 passer han fortsatt perfekt. Devold ull syns jeg egentlig er litt lite i størrelse. Han fikk en body i 74 og den passer han allerede, han hadde nok passet 80 også. Det er de to merkene vi har i ull:)

Jeg liker veldig godt reflexull:) Lykke til med salghandlinga!! Jeg har også kjøpt en del ull på salg. Det er jo så dyrt ellers!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere skal bestille vogna!!:D Det husker jeg var så spesielt! Jeg gledet meg sykt til å få den i hus og da vi fikk den gikk jeg prøvetrilleturer i huset. haha:P

Ville bare gi deg et tips jeg.. reflexull er litt stor i størrelse: gutten vår bruker 62/68 (er 4mnd) men reflexull i str56 passer han fortsatt perfekt. Devold ull syns jeg egentlig er litt lite i størrelse. Han fikk en body i 74 og den passer han allerede, han hadde nok passet 80 også. Det er de to merkene vi har i ull:)

Jeg liker veldig godt reflexull:) Lykke til med salghandlinga!! Jeg har også kjøpt en del ull på salg. Det er jo så dyrt ellers! :)

Takk for tips :) Greit og vite, i og med at jeg har jo ikke akkoratt barn fra før, så vet liksom ikke sånne ting ;)

Fant noe som var på salg, JOHA het det vell? Det var kun det av ull vi såg. Ellers kjøpte jeg 3 bodyer for 100, i str 62 trur jeg det var :) Greit å ha :fnise:

Jaa, det var kjempegodt å få bestilt vogna :nigo: Selvom vi ikke kommer til og hente den før i juni/juli. Siden garantien begynner med en gang du betaler vogna, å den kan stå på lageret på babyshop så lenge vi vil. Så venter vi lengst mulig :jepp: Men jeg gleder meg til og få den i hus. Få dyna oppi åsånt :rodmer: Og ikke minst prøvekjøre da ;) Hihi. Gleder meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si hver dag i det siste, har jeg kjent dulting :rodmer: Når det setter igang, så kjenner jeg det en del, å så slutter det. Å av og til så er det bare en gang til dagen også kanskje. Men noe er bedre enn ingenting, å nå blir det jo bare mer og mer også :hjerte:

Ellers driver vi på med kjøkkenet. Egentli så er det nesten på tryne at vi "fikser" på det. For det var nettopp pusset opp når vi flyttet inn nesten. Meeen, så vil jo vi alltid ha det finere da :fnise:

Så vi har handlet ny vifte til og ha over komfyren idag. Den vil ikke vises, og er bedre enn den som var. Vi har også begynt å legge en type flis på veggene. Vi hadde egentli kun tenkt den veggen der hvor komfyren står. Men vi fant ut at vi legger rundt hele kjøkkene. Kjøkkene er formet som en hestesko på en på en måte. Så det blir kjempebra :) Vi har også kjøpt et ektra skap som henger over komfyren. Alltid greit med skap plass, å når vi har plass å fylle, fyller vi ;)

Så med andre ord, det ser ikke ut her hjemme nå! Ting og tang er jo tatt ut av skaper å alt. Huff. Gleder meg til det blir ferdig :fnise:

Jo, også idag da vi var på ikea. Så begynte det skikkelig å snø :sjokkert: Hva skjer med det? Vi har hatt såå fint vær i flære uker. Så kommer det snø? :haar: Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner det skal bli så godt når kjøkkene er ferdig! Nå står jo alt på spisebordet å det er rot over alt :bond:

Men det skal bli godt med et skikkelig fint kjøkken, jeg gleder meg :nigo:

Denne uka har jeg tidligvakt hver dag. Litt deilig kjenner jeg. Spessielt siden sambo skal på kurs 4 dager. Så hadde jeg jobbet kveld, hadde jeg såvidt møtt han på kveldstid før det ble sengetid. Det hadde vært skikkelig rart. Men nå er jo han på kurs når jeg er på jobb, ganske greit :jepp:

Jeg sitter å ser litt på hentesett til lille. Tenkte jeg kan bestille det av svigermor :ler: Men klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hvordan jeg vil ha.. Om noen vet om noen fine, så send meg gjerne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, akkoratt den skjermen Mala ;) Det er ikke alltid like lett og forklare :fnise:

Nå kom vi nettopp hjem fra babyshop. Brukt 10 000 :hakeslepp:

Vi har kjøpt seng (Leander , sambo har vært helt giret på denne sengen siden vi såg den for noen mnd siden. Men den har vært så dyr. Idag fikk vi den for 5999. Da tok sambo valget :fnise: ) Sengekant til senga og overmadrass.

Spesial laken til senga (to pakning), 2 dyner. En til vogn og en til senga. Ett søtt sengetøy (siden vi ikke vet om det er jente eller gutt enda), babycall ala denne. Jeg lurer på om det var alt. For nå :fnise:

Vi kommer nok til å kjøpe mer sengetøy eller noe imorgen tenker jeg etter ul'en.

Åsså er vi usikker på om vi skal kjøpe brystpumpe. denne var satt ned 400 kr. Så lurer litt på om vi bare skal kjøpe den. Det har kommet en ny variant av den, å den kostet 1500 (om jeg ikke husker feil :klo: ), så det gjelder å kjøpe når det er noe bra tilbud da tenker jeg?

Gleder meg til senga kommer :rodmer: Jeg trur vi må få den opp med en gang :ler:

Hei! Vil are si at jeg har en helt ny avent brystpumpe manuell..du kan få kjøpe den for 400, den er brukt en gang. Det er veldig greit å ha to stk..bare nevner det siden vi bor i samme by;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Så lenge siden jeg har vært innom, men nå har jeg lest litt her, og gratulerer så masse med ei liten jente :):) såååå stas da!

Angående klær i 50, jeg hadde nesten droppa det..ikke kjøp mye ull, begynn med å kjøpe et plagg, jeg handlet inn mye, men vistte seg at hun ikke tålte dét, akk som broren og ull er jo dyrt og... Just saying!

Veldig fint magebilde, deilig nå fremover, da vokser den litt fortere ;);)

Gratulerer med seng og babycall..mener ikke å være bedrevitende. ,men husk at dere må kunne slappe av med babycall og da:) med kamera er det lett å fokusere altfor mye, og glemme å slappe av litt :):)

Smak og behag ;)

Ha en super dag, solen skinner jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vil are si at jeg har en helt ny avent brystpumpe manuell..du kan få kjøpe den for 400, den er brukt en gang. Det er veldig greit å ha to stk..bare nevner det siden vi bor i samme by;)

Ja, nå spørs det jo om jeg i det hele tatt trenger pumpe da. Men om det skal vise seg at jeg gjør det, så kan jeg jo ta kontakt med deg ;)

Hei! Så lenge siden jeg har vært innom, men nå har jeg lest litt her, og gratulerer så masse med ei liten jente :):) såååå stas da! Angående klær i 50, jeg hadde nesten droppa det..ikke kjøp mye ull, begynn med å kjøpe et plagg, jeg handlet inn mye, men vistte seg at hun ikke tålte dét, akk som broren og ull er jo dyrt og... Just saying! Veldig fint magebilde, deilig nå fremover, da vokser den litt fortere ;);) Gratulerer med seng og babycall..mener ikke å være bedrevitende. ,men husk at dere må kunne slappe av med babycall og da:) med kamera er det lett å fokusere altfor mye, og glemme å slappe av litt :):) Smak og behag ;) Ha en super dag, solen skinner jo!!

Var ikke masse vi handlet. Men viser det seg at hun ikke tåler det, får vi bare selge/gi det vekk :) Er alltids noen andre som har bruk for det omså :nigo: Men ja, er jo greit og ikke handle inn store lass tilfelle det skulle vise seg å være sånn ;)

Ja, nå vokser den som bare det! Deilig at andre også ser det nå, som ikke visste om det :fnise:

Vi har det så lytt hjemme hos oss, at det er igrunn ikke vits med babycall. Men vi kjøpte det likevell, greit og ha når den lille sover ute åsånt, eller om jeg skal ut og hun er inne. Så vi fant ut at det var ikke vits med kamera til det bruket hvertfall ;)

Hvordan går det med deg? Ser hun allerede er godt over 3 mnd :hakeslepp: Jøsses!

Det er jo et nydelig vær idag! Skulle bare ønske det var litt varmere. Men det kommer vel :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at magen synes godt nå, Cathrine! Det gjør fet hele litt mer virkelig når andre rundt ser det også :hjerte:

Hvordan går det med kjøkkenet da, er alt kommet på plass? :)

Her er det også bitterann kaldere idag, men snøen smelter godt! Kanskje Hagen er nesten snøfri til dåp!

Koselig at du får kveldene sammen med mannen da, er kjipern å skulle si hei og god natt i samme setning :Nikke:

Ønsker deg en deilig dag i sola :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ikke arbeidstidene til deg og din kjære krasjer :) Hvordan går det med kjøkkenet? Solen skinner her også om dagene, deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...