Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Gjest asanti

Aah, sånn sett ja. :)

Men de nye 2013-vognene er geniale, de har med solskjerming noe de eldre modellene ikke har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fiiin vogn! Emmaljunga er bra :Nikke:

Jeg elsker Emmaljunga vognene :hjerte:

Aah, sånn sett ja. :)

Men de nye 2013-vognene er geniale, de har med solskjerming noe de eldre modellene ikke har. :)

Det er den jeg ikke helt liker :fnise: Men han sa at det er jo greit og ha av og til. Så det er bare å dutte den bakover, opp på en måte. Så vil en jo ikke klare og se den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Jeg elsker Emmaljunga vognene :hjerte:

Det er den jeg ikke helt liker :fnise: Men han sa at det er jo greit og ha av og til. Så det er bare å dutte den bakover, opp på en måte. Så vil en jo ikke klare og se den ;)

Den svarte som du kan trekk helt over håndtaket? Fin er den ikke, men den er jo bra for den lille som ligger i vogna å slipper sol i øya. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snakker nok om to forskjellige skjermer nå! Den asanti snakker om er genial og er gjemt sammen med myggnettet oppe i kalesjen. :)

Den skjermen Cathrine snakker om sitter på selve kalesjen og kan lett vippes opp slik at den ikke vises :)

Vi har Edge duo og kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg synes heller ikke at den lille solskjermen var fin til å begynne med, men den er veldig praktisk og kjekk altså! ;)

Lykke til på ul :klemmer:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte som du kan trekk helt over håndtaket? Fin er den ikke, men den er jo bra for den lille som ligger i vogna å slipper sol i øya. :)

Dere snakker nok om to forskjellige skjermer nå! Den asanti snakker om er genial og er gjemt sammen med myggnettet oppe i kalesjen. :)

Den skjermen Cathrine snakker om sitter på selve kalesjen og kan lett vippes opp slik at den ikke vises :)

Vi har Edge duo og kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg synes heller ikke at den lille solskjermen var fin til å begynne med, men den er veldig praktisk og kjekk altså! ;)

Lykke til på ul :klemmer:

Jepp, akkoratt den skjermen Mala ;) Det er ikke alltid like lett og forklare :fnise:

Nå kom vi nettopp hjem fra babyshop. Brukt 10 000 :hakeslepp:

Vi har kjøpt seng (Leander , sambo har vært helt giret på denne sengen siden vi såg den for noen mnd siden. Men den har vært så dyr. Idag fikk vi den for 5999. Da tok sambo valget :fnise: ) Sengekant til senga og overmadrass.

Spesial laken til senga (to pakning), 2 dyner. En til vogn og en til senga. Ett søtt sengetøy (siden vi ikke vet om det er jente eller gutt enda), babycall ala denne. Jeg lurer på om det var alt. For nå :fnise:

Vi kommer nok til å kjøpe mer sengetøy eller noe imorgen tenker jeg etter ul'en.

Åsså er vi usikker på om vi skal kjøpe brystpumpe. denne var satt ned 400 kr. Så lurer litt på om vi bare skal kjøpe den. Det har kommet en ny variant av den, å den kostet 1500 (om jeg ikke husker feil :klo: ), så det gjelder å kjøpe når det er noe bra tilbud da tenker jeg?

Gleder meg til senga kommer :rodmer: Jeg trur vi må få den opp med en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Da skjønner jeg. :ler:

For den skjermen jeg tenkte på er smart, og jeg skjønner hva du mener om den andre skjermen. :)

Oooh den sengen er så fiiiin! Det blir fort dyrt med alt av barnesaker, men vi tenker at siden vi har planer om fler barn så gjør det ikke noe. Og enkelte ting har vi spart på og andre ikke. :)

Vi kjøpte Philips babycall med video og har kjøpt samme brystpumpe som du viser til der. Kjøpte den å på tilbud, men venter med å åpne den til jeg ser om den vil bli tatt i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wiii UL idag!! Var det kl17 dere skulle?? Spennende:-D vogna dere valgte var kjempefin! Hvilket understellvil dere ha? Kan jo velge mellom fire forskjellige:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg. :ler:

For den skjermen jeg tenkte på er smart, og jeg skjønner hva du mener om den andre skjermen. :)

Oooh den sengen er så fiiiin! Det blir fort dyrt med alt av barnesaker, men vi tenker at siden vi har planer om fler barn så gjør det ikke noe. Og enkelte ting har vi spart på og andre ikke. :)

Vi kjøpte Philips babycall med video og har kjøpt samme brystpumpe som du viser til der. Kjøpte den å på tilbud, men venter med å åpne den til jeg ser om den vil bli tatt i bruk.

:fnise: Ja, den du tenker på er jo kjempesmart om det er sol som går "rett i" vogna :lur:

Den senga er kjempefin, men dyr..

Vi ville også ha en med kamera. Men fant ut at det igrunn ikke er vits. Vi bur i en leilighet på kun 70 kvm, å begge soverommene er ikke langt unna stua, så vi hører godt fra før av. Å når ungen er ute og sover så vil vi ikke klare å se noe gjerne uansett. Mannen som var for babycall'ene igår anbefalte oss den vi kjøpte hvertfall :) Håper vi blir fornøyd!

Jeg tenker også det. Kjøper vi den, er jeg jo ikke nødt til og åpne den før jeg event trenger å ta den i bruk. Trenger jeg den ikke, så er det jo bare å selge den :jepp:

Spent!

For å si det sånn, du er ikke alene :ler:

Wiii UL idag!! Var det kl17 dere skulle?? Spennende:-D vogna dere valgte var kjempefin! Hvilket understellvil dere ha? Kan jo velge mellom fire forskjellige:-)

Jess, kl 17 :nigo: Kjempespennende!!! Vi skal ha klassisk understell. Av en eller annen grunn så føltes den "lettest" ut. Også likte jeg best håndtaket på den. Jeg er jo så lav ( :hoho: ), så greit å kunne endre det til akkoratt sånn jeg vil ha det ;)

Vi har ikke helt bestilt vognen enda da. Svigermor ville vi skulle vente til etter helga når hun kommer hjem fra syden mtp pengene (hun insisterte på å betale den). Men så skal vi jo ikke betale den før vi henter den, å det blir jo ikke før i sommer. Så det er jo igrunn bare å bestille den når som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt såg kjempefint ut på den lille. Hun var nøye med å sjekke det ene å det andre å målte å styrte på :) Spurte om vi ville vite kjønnet, å det ville vi jo såklart :fnise:

Det var en helt spesiell opplevelse :rodmer: Jeg ble skikkelig fascinert av å se på den skjermen.

Den lille stappa fingrene i munnen og suttet, det var jo bare så herlig :rodmer:

Størrelsen var akkoratt som den sku også, så det var jo bra :)

Jeg har morkaka forann. Så har jeg visst en ekstra bit(?) eller hva det var, ekstra "flipp" på en måte på morkaka. Hun hadde aldri sett det før, så hun hentet ei annen for å dobbelsjekke at det var det hun trudde det var. Det sku visst ikke gjøre noe, heldigvis :)

Vi fikk kjempemangen kjekke bilder. Fikk to ekstra, av ett fint et, siden det var første barnebarn på begge sidene, så vi kunne gi et til hver :rodmer:

Såå...

Det blir....

Ei lita jente :grine: :grine: :biggrin::babyjente::hjerte:

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk å vite det :hjerte: Å også kunne si henne, istedenfor "den" :nigo:

Dere som har fått baby. Anbefaler dere å handle mye i størrelse 50-56? Hva anbefaler dere igrunn av klær? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil i alle fall anbefale deg å kjøpe omslagsbodyer i de minste str. Veldig greit å slippe å ha bodyer over hodet deres når de er så små :)

Her kjøpte vi mest i 56, mens vi kjøpte 3-4 bodyer og bukser/strømpebukser i 50. Nå var jo gutten vår 53 cm når han ble født, så her måtte vi rett på 56 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...