Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm. Får se om det kommer igjen, og om jeg tar en tlf da tenker jeg :jepp:

Hikking og sparking :hjerte: I like it! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du. Greit å sjekke det ut om det fortsetter slik.

Hihi, kan jeg godt sjønner at du liker :rodmer::hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du. Greit å sjekke det ut om det fortsetter slik.

Hihi, kan jeg godt sjønner at du liker :rodmer::hjerte: :hjerte: :hjerte:

Det er bare å glede deg, for det er fantastisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Sliter fortsatt med potte tett nese om natta :sjenert: Våkner av at jeg er så tett og ikke får puste :( Å ikke klarer jeg å puste med munnen, det er bare helt rart for meg.. Håper det går over snart altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesa mi åpnet seg minutter etter fødselen... :)

Gleder meg i hel til nesa mi åpner seg igjen, for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka 1 skal jeg til legen på kontroll :) Lurer på hva legen gjør..? Måler hun magen, veier, hører hjertelyd osv, samme som Jm? :klo: Bør vell være det samme hvertfall, i og med at det er jo ikke alle som går til Jm.. Lurer på om hun kanskje kjenner hvordan babyen ligger også? Lurer på om hun kan ha flyttet litt på seg, eller om hun ligger likt enda som da vi var på ul.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være så tett i nesen! :kose: Gikk det bra hos legen? Nevnte du smertene? :klemmer:

Ja, litt irriterende :sjenert: Men det går greit, men det er litt kjipt når det alltid er så gale om natten :sjenert:

Vet du. Etter jeg hadde ventet en stund. Ropte damen i resepsjonen om noen skulle til den legen. Ja sier jeg. Og skulle komme og snakke. Legen var da altså syk. Å de hadde prøvd å ringe meg ørten ganger som hun sa, men kom kun til mobilsvar. Rart siser jeg, siden mobilen min har jo vært på i hele dag. Men så viste det seg at de har både mitt og sambo sitt nr lagret, å de hadde kun prøvd å ringt sambo sitt nr. Hva skjer med det??? Kjente jeg ble skikkelig irritert!

Så jeg fikk ny time på torsdag, så håper jeg får komme til da :fnise: Hun ville egentli få meg inn i neste uke, for det var fult. Men jeg sa at da passet det ikke :fnise: Jeg orker ikke vente så lenge før jeg kan snakke om smertene jeg har hatt i magen, og problemene med rompen (halebeinet) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke fikk komme til hos legen i dag! :kose: Alle kan jo bli syk, men tror jeg også hadde blitt litt sur om jeg fant ut at de bare hadde prøvd å ringe mannen når timen gjaldt meg!! :sjenert: Får håpe du kommer til på torsdag ja :) Nå har de forhåpentligvis fått med seg hvilket nr de bør ringe i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke fikk komme til hos legen i dag! :kose: Alle kan jo bli syk, men tror jeg også hadde blitt litt sur om jeg fant ut at de bare hadde prøvd å ringe mannen når timen gjaldt meg!! :sjenert: Får håpe du kommer til på torsdag ja :) Nå har de forhåpentligvis fått med seg hvilket nr de bør ringe i allefall ;)

Ja, det er jo forståeligt at hun er syk. Men når det står to tlf.nr (jeg har kun gitt mitt, så fordi jeg en gang har ringt fra sambo sitt nr, så har de bare lagret det!!), hvorfor prøver de ikke å ringe begge nr når det ene er mobilsvar? Det blir liksom litt for dumt for meg rett og slett. Det er ikke akkoratt det kjekkeste å dra til byn, betale parkering, og sitte og vente på legekontoret for så å bare dra hjem igjen ;) Men ja, håper jeg kommer til på torsdag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! :kose: Satser på at du kommer til i morgen :) Hatt en fin dag? :klemmer:

Satser også på det ;) Nå har de hvertfall rett nr :ler:

Jeg har hatt en grei dag ja :klemmer: Du også? Jeg liker at himmelen åpner seg litt mer også ute, og at det har sluttet og regne :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt og bli litt plaget med ryggen. Det er liksom midt på ryggen + halebeinet. Hjelper ikke akkoratt at jeg sitter på jobb heller akkoratt :sjenert: For å si det sånn, jeg kan ikke sitte når jeg kommer hjem :ler:

Fikk henvisning til fysioterapaut også. Jeg skulle bare gå på hjemmesiden til Stavanger kommune og finne meg en. Men jeg forsto ikke helt hvordan det der funka jeg. Klarte ikke helt å få opp navn og sånt, og hvem jeg kontakter? :sjenert: Og hva gjør egentli en fysioterapaut?

Ellers var jeg hos legen på kontroll idag. Egentli var timen på tirsdag. Men kanskje 15-20 min etter 13 når jeg hadde time, ropte de om noen hadde time hos henne. Ja sier jeg. Så måtte snakke litt me hun dama. Legen min var sjuk nemmlig. Så sier hun at de hadde prøvd og ringe meg ørten ganger, men bare komt til mobilsvar. Åh, det var rart sier jeg. For mobilen min har jo vært på i hele dag. Så det viste seg at de hadde ringt sambo sitt nr, ikke mitt. Selvom mitt også står der. Kjente jeg ble så irritert! :fnise:

Så idag da, når jeg ventet. Så roper de det samme igjen. Om noen har time hos hun legen. Ja sier jeg. Ja nårtid da? Nei klokka 10. Kjente jeg eksplodere innvendig, skal de avlyse timen igjen, uten å ha klart å ringt nr mitt???? :opplyser:

Men det var bare noen som ikke hadde dukket opp til timen sin idag, så jeg fikk time når jeg hadde :hoho:

Alt såg fint ut. Fortsatt sukker i urinen. Men i og med at jeg hadde tatt sukkerbelastningen forje uke, og den var fin. Så var det ikke noe å tenke på. Ellers var alt fint :) Magen ligger på hakket over den røde linjen :sjokkert: Jeg får jo hele tiden høre at jeg har så liten mage, men den er visst som den skal :fnise: Hjertelyden fikk jeg såvidt hørre, siden det apparatet var tom for strøm :sjenert: Det var litt irriterende faktisk.. Men jeg hørte det!

Smertene jeg har hatt noen få ganger i magen, var ikke noe å tenke på trudde legen. I og med at det var nede med hoftepartiet :) Det var godt og høre hvertfall!

Ellers har jeg måtte kjøpe meg nytt undertøy idag. Både truser, tanga og bh! Jeg har egentli ikke syntes at puppene har vokst noe, men før så hadde jeg 70/75 B. Nå var det 80A :ler: Det passer meg perfekt om de blir større ja ;)

Kjole fant jeg, på lindex faktisk. Så nå har jeg kjole til konfirmasjonen jeg skal i neste helg. Har også bestilt en på nettet. Greit å ha en backup ;)

Spark er litt av og på. Kjenner det hver dag. Men noen dager er det kjemperoligt. Såpass at jeg har faktisk blitt litt urolig.. Men det var vanlig sa legen :)

Jeg ble litt sjokkert når jeg såg gjennom klærna jeg har kjøpt også. For det var ikke mye alikevell :ler: Nesten ingenting i str 50. Så jeg gleder meg til shopping :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg syntes om at navlen er på vei ut.. :sjenert::fnise: Lurer på når den popper ut.. Kan vell igrun skje nårtid som helt. Selvom jeg syntes det igrunn var litt tidlig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom hjem for litt siden fra ei venninne som er frisør. Hun har lagt negler på meg, og klippet meg, så nå føler jeg meg fresh :danser: Deiligt og få fiksa hår og negler, føler meg så mye bedre med en gang. Nå er det liksom som jeg føler mer for å sminke meg, og komme meg ut av kosebuksa :ler:

Imorgen skal jeg være med besis-kusine, og bestis. Blir greitt med litt besøk, da må jeg rydde litt her :fnise:

Også er det ikke mangen dagene til sambo kommer hjem heller :danse:

God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at legebesøket gikk fint :) Digg å få freshet seg opp litt! :Nikke: Kos deg med kusinen din i kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...