Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Så fin mage du har! :hjerte:

Vi har ergoen og er veldig fornøyde med den. :jepp: Bærer fremdeles A på ryggen - hun er over 13 kg - uten problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin mage du har! :hjerte:

Vi har ergoen og er veldig fornøyde med den. :jepp: Bærer fremdeles A på ryggen - hun er over 13 kg - uten problem. :)

Åååh, takk for det :hjerte:

Ja, har lest flere som skryter veldig av den. Og såg ei idag, som gikk med en liten baby i den. Så rekner med at vi blir fornøyd ;) Sambo likte den også så. Håper den er grei og få på, og virker stabil, ikke minst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint magebilde! :hjerte: Kjekt med babyshopping og ferie! :hoppe: Kommet dere avgårde på noen tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent jeg skriver her nå merker jeg :sjenert: Jeg er inne å leser i dagbøkene deres altså! :)

Idag var vi og hentet vognen :hjerte: Den er såå nydelig!!! Den ligger enda i bilen, for vi må flytte vekk noen ned og sånt, så tar den ikke opp helt enda! :) Men jeg er forelsket.. :rodmer:

Ellers begynner de fleste tingene å komme i hus nå.. :nigo: Vi har enda ikke slått sammen noe eller noe :fnise: Jeg har sortert klærne etter størrelsene i hver skuff, i kommoden de skal være i kun. Men ikke vasket eller noe..

Ferie har vi enda ikke klart å bestemme oss for!!!! :hakeslepp:

Vi snakker litt om Barcelona... Jeg vil fly minst mulig, ha basseng på hotellet, nerme sentrum så jeg slipper å gå mye til det ene eller andre. Og god mat... Vi har også snakket litt om Italia. Nei, det skal ikke være lett dette her :fnise:

Alle disse "kravene" er jo pga jeg er gravid. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg kunne reist hvor som helst...

Var på kontroll på onsdag. Fortsatt sukker i urinen. Så jeg skal tilbake når vi har kommet hjem fra ferie, for å ta blodprøve også, bare for å skjekke at alt er ok enda! :)

Ellers var alt annet fint. Utslettet har endelig forsvunnet :nigo:

Men, de har aldri nevnt noe annet enn sukker. Å Jm putter kun en sånn strips nedi, og sier utslag på sukker. Samme gjør legen også trur jeg.. Andre får jo skjekket andre ting også? Gjør ikke disse det tru? :klo:

Ikveld skal vi på kino :) Husker ikke akkoratt hva den heter i farten, men det er den med Will Smith og sønnen :) Sambo hadde så lyst å se den..

Magebilde er tatt idag, 31+2 :)

post-55671-0-38060900-1371226517_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint magebilde! :hjerte: Kjekt med babyshopping og ferie! :hoppe: Kommet dere avgårde på noen tur?

Som du sikkert forstår, er vi fortsatt hjemme :ler: Huff.. Jeg hater at vi ikke har klart å finne oss en feri enda :fnise:

Men ja, det er bare å glede deg til både det ene og andre ;):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med gåtte 31 uker :strix:

Vakre Cathrine! Superfin mage, også er du jo så slank og fin :)

Roma er fantastisk, Barcelona også :hjerte: Praha kan jeg også anbefale :jepp:

Sjekker de ikke blodprosenten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med gåtte 31 uker :strix:

Vakre Cathrine! Superfin mage, også er du jo så slank og fin :)

Roma er fantastisk, Barcelona også :hjerte: Praha kan jeg også anbefale :jepp:

Sjekker de ikke blodprosenten din?

Takk, takk takk fine deg :hjerte:

Har du vært i Barcelona? Hvor i Barcelona anbefaler du? Så lenge det er basseng på hotellet, og kort vei til sentrum (gå avstand med vondt bekken) er ikke jeg så vanskelig og be :nigo: Vil bare ikke være avhengig av å måtte ta transport hver gang vi vil inn til sentrum på shopping og middag :sjenert:

Hvordan skal blodprosenten sjekkes? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Må inn på gjesterommet å snike på den fantastisk nydlige vogna som står der inne* Skal se om jeg får lagt ut bilde også :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo t-baner i øst og vest, og det er veldig enkelt system å følge.

Dersom dere skal bo i nærheten av hoved-handlegaten La Rambla, så aner jeg ikke om det er store hoteller med basseng etc. Sjekk ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan støtte at Barcelona er fin :Nikke: Er jo strand og storby samtidig. Er et stykke mellom stranden og sentrum (husker ikke nøyaktig, er 8 år siden jeg var der), men er såvidt jeg husker ikke avskrekkende dyrt med taxi. Vi var der på interrail, og både jeg og mannen var sterkt plaget med gnagsår (hadde glemt å gå ut sandalene hjemme før vi dro! :ler: ), så vi tok en del taxi ;)

Gleder meg til å se bilde av vognen! :hoppe:

Hatt en fin helg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så gøy! Jeg synes enda det er gøy å vaske barneklær jeg, så det er både titt og ofte at våre klær blir nedprioritert og jeg plutselig mangler truser en dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så gøy! Jeg synes enda det er gøy å vaske barneklær jeg, så det er både titt og ofte at våre klær blir nedprioritert og jeg plutselig mangler truser en dag. :fnise:

:ler: Ikke sant. Kan vell fort bli sånn tenker jeg. Er jo så mye kjekkere å vaske til de små må skjønne :fnise: Så er de så gode å ta i også!! Vanskeligere å legge fint sammen når de er så små da, men likevell. Gleder meg til og få de i kommoden på badet sammenlagt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest asanti

Jeg er så dårlig å skrive noe! Må skjerpe meg. :ler:

Ser at du er 32 uker, herregud hvor tiden flyr! Dette har jo gått kjempefort. :)

Og ja, det er fortsatt koselig å vaske babyklær. :rodmer:

Endret av asanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja strax 23 uker :danse: Sprøtt å tenke på Lollipop ;)

--

Ble litt for masse for denne gravide hormonelle kroppen da en kompis av meg og sambo ringte meg tidligere ikveld for å fortelle at sambo hadde ramlet på fotballtreningen (vennetrening), og blitt hentet av ambulanse. Foten kjempekjekt :grine: Snill som han er, kom han å hentet meg, og ble med meg til sykehuset. En annen kompis av sambo hadde blitt med han i ambulansen, og var på sykehuset når vi kom.

Kompis hadde jo grudd seg til og ringe og fortelle meg dette, og hadde dradd det ut lengst mulig. Han var jo redd for at fødselen skulle starte :ler:

Jeg var jo sikker på at det bare var spøk alt sammen, da sambo vet at jeg trur på alt som blir fortelt. Men han lovet at det ikke var tull og kom å hentet meg..

Stakkar sambo.. Foten var knekt rett over ankelen. Der er det 3 bein, å alle 3 var knekt :sjokkert:

Han skulle operere når vi var der, så jeg fikk beskjed om at jeg kunne bare dra hjem, hvertfall siden det var så seint, så skulle jeg bare komme tilbake imorgen.

Gips og krykker hadde han gjerne akkoratt blitt kvitt til babyen kommer.. Noe som da vil si at han ikke vil være helt god i foten til hun kommer... :sjenert::trist:

Å stakkar at han må gå med krykker i hele sommer... Kjip sommer for han.. Flaks vi hadde en liten ferie i Sverige nå nettopp.. Stress siden vi bor i 2 etasje også. Så han må jo gå i trapper hver gang han vil ut.. Det er jo litt kjipt.. Men det er jo ikke noe å gjøre med det da... Nå er jo skaden skjedd så..

Irriterer meg grønn at jeg minnet han på treningen idag, hadde jeg ikke gjort det, hadde han glømt det og ikke dratt :jolie:

Syntes det er litt rart. For sist jeg var hos JM, Lege, og ul.Så fikk jeg beskjed om at hun låg med hode ned. Å jeg har hele tiden kjent spark i høyre side av magen. Men når jeg får kynnere, blir magen så rar i formen. Den blir flat midt på med navlen, men buler ut på både venstre og høyre side. Som en firkant på en måte. Å når jeg går må jeg av og til holde nederst på magen, for å "holde oppe" noe som er der.

Ligger hun fortsatt med hode ned eller?? Jeg kjenner jo fortsatt mest liv på høyre side som før.... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg kjempe irritert/sur/lei meg for at dette måtte skje nå.... HVORFOR?? Årh :sjenert: Jeg er liksom ikke i form til og gjøre alt for han heller, når jeg ikke klarer å gjøre noe for meg selv akkoratt :( DÅRLIG tidspunkt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...