Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Tipper du ser flott ut i kjolen ;) Sjal eller noe kanskje? Når vi var i bryllup endte det med at jeg lånte kjæres dressjakke på slutten :fnise: Er litt frysepinne av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenktr på det, men vet ikke om det kan bli for mye pynt gjerne? Å hvor kjøper man det? :fnise: Jeg er vanligvis frysepinne uten like, men nå er jeg plutselig blitt litt varmblodig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenktr på det, men vet ikke om det kan bli for mye pynt gjerne? Å hvor kjøper man det? :fnise: Jeg er vanligvis frysepinne uten like, men nå er jeg plutselig blitt litt varmblodig :gjeiper:

Jeg fikk mamma til å lage et til meg. Mulig de har på b-young elr noe? Heldig du er da :) Kanskje det kommer her også til vinteren ;)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebilde tatt idag, 34+3 :) Nå er det ikke lenge igjen, og jeg er høygravid imorgen :hjerte:

Lite og fortelle fortiden.. Alt er med det samme. Sambo sitter/ligger i sofaen med foten høyt, jeg har jobbet hver dag og ellers ikke gjort så masse..

Eller, jeg og ei venninne var å handlet de siste store tingene :)

Lekegrind, vippestol, adapter til vogna - til bilsete, og sånn til og ha vogn i når vi skal ut å fly :)

Greit å få det meste i hus. Men fy fader som det ser ut her for tiden... Eller, det ser ikke ut.! Soverommet våres er et bomba horehus, samme med senga til lille, den er stappfull med alle tingene :sjenert: Må få ryddet snart tenker jeg.

Alt er hvertfall vasket å lagt på plass :)

Jo, også igår var jeg hos fysio. Hun anbefalte meg å begynne med krykker pga bekkenet :sjokkert: I og med at det gjør vondt i underlivet bare jeg flytter litt på foten, å hvert eneste skritt jeg tar, og så kommer det i korsryggen. Så burde jeg begynne med krykker for å laste av litt... Vet ikke helt hva jeg føler om det. For føler det vil se skikkelig rart ut med meg traskende på krykker :hoho:

Idag er det strålende vær her :sol: Jeg har vært en liten tur på senteret, men fant meg ingeting. Nå skal jeg lage middag, for seneere skal jeg møte noen venninner :)

God lørdag alle :klemmer:

Ja btw. Bilde blir kjempelite. Jeg fatter det ikke for bildene jeg tar med mobilen blir så store at de vil ikke lastes inn her :klo: Så jeg tar bildet i paint for å minske det, å da får jeg jaggu ikke lagt det ut før det blir så lite :sjokkert: Noen som vet hva jeg kan gjøre på mobilen for at det ikke skal ende opp sånn?

post-55671-0-86771500-1373123072.jpg

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha fått gjort de siste innkjøpene :Nikke:

Kjempefint magebilde! :hjerte:

Kos deg med venninner i kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SOM HØYGRAVID :strix:

Du har jo grei tid på deg til å rydde og ordne siste rest! Er sykehusbagen pakket enda, da? :)

Jeg fikk tilslutt ikke lagt til flere bilder i dagboka mi jeg heller, men jeg opprettet jo blogg, og der er det plass :) Tror det er en max-grense på Dagbøkene. Tror.

Krykker! Huffda, hvordan føler du deg da? Det er jo greit å ha ork på slutten også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å ha fått gjort de siste innkjøpene :Nikke:

Kjempefint magebilde! :hjerte:

Kos deg med venninner i kveld! :klemmer:

Ja, veldig betryggende, da ting igrunn kan skje nårtid som helst ;)

GRATULERER SOM HØYGRAVID :strix:

Du har jo grei tid på deg til å rydde og ordne siste rest! Er sykehusbagen pakket enda, da? :)

Jeg fikk tilslutt ikke lagt til flere bilder i dagboka mi jeg heller, men jeg opprettet jo blogg, og der er det plass :) Tror det er en max-grense på Dagbøkene. Tror.

Krykker! Huffda, hvordan føler du deg da? Det er jo greit å ha ork på slutten også :jepp:

:hoho: Sykehusbagen er ikke pakket nei. Sambo sa her en dag: Du, hvis fødselen hadde satt igang akkoratt NÅ liksom, og vi skulle dratt til sykehuset. Skal ikke du ha en sånn bag med tinga dine og babyen da?

Joa, sa jeg, jeg skal jo det. Han; Ja, hvor er den? Nei jeg har ikke pakket den enda, sier jeg.. Så sier han at den skulle jeg bare pakke med en gang så det var klart :ler: (Siden han er på krykker med den skada foten, så er det ikke så lett for han å gjøre det i full fart heller, og som han sa, han viosste jo ikke hva jeg ville ha med :fnise: ). Så hver dag etter den dagen har jeg fått beskjed om å pakke den. Så igår startet jeg såvidt da :)

Huff, jeg føler igrunn jeg bare blir verre, og alt er døden! Nå går jeg jo til fysio et par ganger i uken, jeg har vært hos massør to ganger (gravid massasje), og kiro knekte på meg sist jeg var og hadde massasje. Såå.. Jeg vurderer å få en gradert sykemelding, for å sitte her på jobb i 8 timer tar knekken på meg.. Det beste for meg er jo å ligge strekk ut... :sjenert:

--

Ellers fikk jeg tlf idag om at pappa å kjæresten har fått gutten deres :) Så det er jo stas for de! Jeg fikk jo vite det ganske seint, da jeg så det var flere som hadde skrevet om dette på face FØR han ringte meg og sa det. Så kjente jeg ble litt sur og skuffet over det , for regnet jo såklart med at han kom til og fortelle meg/bror min det først...

Itilegg hadde de vært hos lege her en dag, å da hadde hun hatt 3 cm åpning. Dette fikk jeg også vite av kusina mi...

Jo.. Også her en dag når jeg sto opp å sto på badet, så jeg at jeg har fått 3 små strekkmerker på ene sia av magen, der med trusekanten som er vanlig og ha tattoo... Kjenner jeg klør her, så rekner med at flere er på vei ja..

Igår oppdaget jeg at jeg har fått Lilla strekkmerker på ene rompa..?

Jeg var kjempeforbredt på at jeg kom til og få strekkmerker. Men siden jeg ikke hadde fått noen til jeg var 35 uker på vei. Hadde jeg jo et lite håp/ønske om at jeg ikke skulle få noen :sjenert: Men altså, det er hvertfall noe positivt bak disse, kontra de andre som er på kroppen ;) Så jeg overlever. Å magen begynner jo også å bli stor nå, å ikke minst at jeg har lagt på meg 14 kg :hakeslepp:

Kjente jeg ble litt skuffet også. For i forgårs så fikk jeg regning fra tollvesenet. Jeg måtte betale toll på kjolen jeg hadde kjøpt på nette her for litt siden. Den kom jo på 1000 kr med frakt, så kom toll regningen på nesten 500... Jeg tenkte jo ikke at det kommer toll utenom, når det sto på norsk på den siden.. Så jeg kom på at jeg bestilte fra Norge :( Ble en fryktelig dyr kjole til og ha i bryllup. Og håper virkelig at jeg kommer oppi den når det er, og at den ser fin ut uten gravid magen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg som hadde skrevet et langt innlegg så ble det borte :(

Lurt å pakke sykehusbaggen slik at du får med deg det du ønsker ;) Trur ikke jeg hadde overlatt det til mannen nei :P

Uff, det hørtes ikke godt ut. Ta deg en tur til legen du kjære :klem: Må ikke gå å pine deg.

Godt det ikke er lenge igjen. Tenk snart har dere den lille jenta i armene :rodmer:

Forsår godt at du er skuffa for at faren din ikke fortalte noe til deg og broren din. Utrolig kjedleig å høre det via andre eller lese det på facebook. Veldig dårlig av han.

Prøv å ikke tenk for mye på vekta. Har gjort det jeg også siden jeg allerede har gått opp en del så passerer nok glatt 14 kg.. :sjenert: Vi får trimme etterpå med vogn :) Har en del strekkmerker på lårene jeg, ikke noe kjekt, men vi får tenke på den gaven vi får :)

Litt av en regning du fikk av tollen. Har også fått en slik i fleisen en gang, det er så kjedelig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æsj jeg som hadde skrevet et langt innlegg så ble det borte :(

Lurt å pakke sykehusbaggen slik at du får med deg det du ønsker ;) Trur ikke jeg hadde overlatt det til mannen nei :P

Uff, det hørtes ikke godt ut. Ta deg en tur til legen du kjære :klem: Må ikke gå å pine deg.

Godt det ikke er lenge igjen. Tenk snart har dere den lille jenta i armene :rodmer:

Forsår godt at du er skuffa for at faren din ikke fortalte noe til deg og broren din. Utrolig kjedleig å høre det via andre eller lese det på facebook. Veldig dårlig av han.

Prøv å ikke tenk for mye på vekta. Har gjort det jeg også siden jeg allerede har gått opp en del så passerer nok glatt 14 kg.. :sjenert: Vi får trimme etterpå med vogn :) Har en del strekkmerker på lårene jeg, ikke noe kjekt, men vi får tenke på den gaven vi får :)

Litt av en regning du fikk av tollen. Har også fått en slik i fleisen en gang, det er så kjedelig :sur:

Jeg har enda ikke pakket den :hoho: Jeg er sååå treg.. Bestemmer meg for å gjøre det ene og det andre den og den dagen. Men jeg får meg ikke helt til og gjøre det heller. Selvom jeg har lyst :klo: Jeg er så rar! :fnise:

Det ble ikke sykemelding på meg gitt. Men jeg fikk frii idag, og imorgen er siste dag :hoppe:

Heldigvis så gjør det meg ingenting med vekta nei. Men jeg lurer jo sånn på hvor mye som er igjen etter fødsel :fnise: Merker det kommer litt vann nå.

Æsj ja. Jeg tenkte jo ikke på det jeg vell, at det kommer utenom!!! :bond: Nå er bryllupet på lørdag, imorgen prøver jeg kjolen, håper den passer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har oppdatert her ser jeg :hakeslepp:

Skjer ganske lite om dagen. Imorgen er siste arbeidsdag, og jeg har klart meg med 100% jobb siden jeg kom tilbake etter den kvalmende begynnelsen av svangerskapet :strix:

Jeg har fått masse strekkmerker på magen og rumpen, og mellom bena :sjokkert: Altså, vi snakker om helt oppe med underlivet :ler:

Disse strekkmerkene kom for ca 2 uker siden, eller, da var det bare noen få små streker i trusekanten. Så har det bare komt mer og mer for hver dag.. :sjenert: Det er jo ikke det verste da. Jeg regnet med at det ville komme. Å det er jo noe godt som kommer ut av det. Så jeg får bare tenke på gaven jeg får :hjerte: Men litt kjipt er det jo. Men for alt i verden, er det jo ikke sikkert det er så gale når jeg har født, og får strammet opp magen litt ;)

Så er det jo litt frustrerende at jeg må tisse hele tiden, spessielt om natten. MINST en gang i timen. Hva skjer med det? Det ødlegger hele nattesøvnen min, og litt frustrerende når det er så tungt og reise seg opp/snu seg i senga.. Men det er overkommelig det også da! :)

Hode har hvertfall festet seg :hoppendeglad: Det er jo supert! Så egentli kunne det skjedd nå. Litt fordi at mamma er i syden, og hun gnåler sånn om at jeg må knipe igjen mens hun er der. Så skulle hun egentli hjem imorgen, men utsatt turen til i neste uke. Så vi hadde jo nesten håpet at det skulle skje når hun var der, og nå har vi enda større mulighet på at det skal skje mens hun er vekke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med deg? Tenk snart har dere lille jenta deres i armene :rodmer:

Du er god som har holdt i jobb så lenge!! Er det litt rart å ha komt så langt at du har begynt på permisjonen? Gleder meg sånn til den tiden :hoppe:

Strekkmerker er no dritt, men jeg kan trøste deg med at du har vært heldig. Jeg har fått kjempemasse :(

Tissing så ofte om natten ødelegger hele nattesøvnen. Hørstes veldig slitsomt ut. Greier du å kvile/sove litt på dagtid?

Hvordan går det med samboeren din da? Bedre i foten?

:hoppendeglad: for at hodet har festet seg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frufly, det går fint. Men kjenner jeg begynner å bli litt lei nå. Vil sånn ha henne på utsiden ♥

Det er kjemperart og være i perm. Jeg føler nesten det bare er ferie. Men det er godt. Kjenner kroppen har godt av det ;)

Nå er hele magen full i strekkmerker :ler: de er ikke så kraftige, så mulig det ikke blir så gale etter jeg har født å forhåpentligvis begynner å trene litt :fnise:

Det ødlegger virkelig natten ja. Av og til mens jeg sitter på do lurer jeg på om jeg har sovet litt siden jeg er så trøtt :hoho:

Sover ikke noe på dagtid, men klokka kan fort bli 13-14 før vi våkner/står opp ;) Nå legger vi oss seint også da :gjeipe:

Imorgen skal han tilbake på sykehuset å ta nye bilder av foten for å se om den er klar til og gå på. Men han har begynt å kjøre bil da ;) Da vet vi at han kan det og slipper å tenke på transport når fødselen er igang :)

Er alt fint med deg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget ett blogginlegg med magebilde da jeg ikke får lagt det ut her av en eller annen grunn. Det kommer bare at det er for stort uansett når jeg minsker det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge igjen! :hoppe: Var innom hin dagen og skrev et langt innlegg, men det forsvant :( Bra din kjære klarer å kjøre bil i allefall :) Skjønner at dere gleder dere veldig til å møte den lille prinsessen nå! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen! :hoppe: Var innom hin dagen og skrev et langt innlegg, men det forsvant :( Bra din kjære klarer å kjøre bil i allefall :) Skjønner at dere gleder dere veldig til å møte den lille prinsessen nå! :hjerte:

Jeg finner ikke igjen bloggen din forresten :sjenert: Link?

Nå er det ikke lenge igjen nei :strix: Typisk det skjer sånne ting med innleggene :( Vet alt om det, at det forsvinner :sjenert:

Jepp, trur han syntes det er greit at han kan kjøre bil også! Og idag fikk han beskjed fra legen at han kan begynne å gå igjen på foten, så han har vært ute på en liten tur å greier idag :danse: Ser jo helt rart ut, med den haltingen, men det kommer vell til slutt den ordenltlige gangen, håper jeg ;)

Vi gleder oss så masse nå til hun kommer :hjerte:

Oi, den sto som privat. Trur jeg fikk den som offentlig(?) nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj... Sliter sånn med og finne ammeBH.... Alle ammeBH'ene er jo uten innlegg og push-up. Å det er jo kun det jeg bruker. Jeg har ganske så små pupper fra før, så å klare å fulle ut en tom fille er jo nesten umulig for meg. Også hjelper det jo ikke at de ikke har noe små størrelser akkoratt...

Fikk kjøpt en i 75B på Cubus igår, det var den miste, å de hadde kun en igjen. Så jeg får prøve med den når jeg har født tenker jeg... Jeg aner jo ikke om puppene blåser seg plutselig opp når jeg har født og det kommer melk (håper det, ellers ser det svart ut med ammingen :sjenert: )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen her er ikke noe å skryte av men har melk nok til to stk likevel så det kan ikke ha noe med str å gjøre heldigvis :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen her er ikke noe å skryte av men har melk nok til to stk likevel så det kan ikke ha noe med str å gjøre heldigvis :Nikke:

Var enda godt d da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...