Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Så fint magebilde! :hjerte: Håper du finner et par amme-bh-er, men du må nok uansett ut og kjøpe større størrelse når melken kommer for fullt, har hørt det er vanlig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for fine kommentarer om magen :hjerte:

Her er det enda ingen baby å se. Men nå har sambo koblet isofixen i bilen å satt babysete i, så da er det klart ;) Jeg har også gjort vogn og seng klart, å vasket alle de minste klærne. Så det begynner å bli klart for baby nå :rodmer:

Jeg fant jo en litt liten ammebh her en dag. Så jeg skulle ta den på å prøve den for å legge i fødebagen, var den aaaalt for liten :ler: Så nå må jeg ut på jakt imorgen og rett å slett bare prøve i butikk :) De vokser vell mest etter fødsel så er vell ikke så hast om jeg ikke får tak i før :)

Jeg har så skrekkelig vondt for å gå idag.. Var såvidt jeg kom meg ut av senga å inn på badet for å gå på do alle gangene inatt. Det var så vondt at jeg ville grine rett å slett... Hvorfor får jeg plutselig så vondt i underlivet nå? Jeg har jo hatt det lenge bekkenløysning der men aldri(!!!!) Så vondt.... Så vil jeg jo ikke klage heller siden vi sleit så lenge med å bli gravid. Å jeg er så glad for at vi fikk det til...

Lilywhite: nei det har jeg helt glæmt ut :hakeslepp: Men kanskje du vil være? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er klart for babyen <3 Leit at du har vondt, håper du er bedre i dag! :kose: Jeg vil gjerne være sladris! :hoppe: Hvis du sender meg mobilnr ditt på pm her eller på Facebook skal jeg sørge for å holde kg-erne oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også veldig nedpress og vondt den siste tiden. Plutselig er du igang og alt er glemt! OG - du har da lov til å klage litt! For det gjør jo f*** mæ vondt!! ;)

Stor stor klem fra meg til deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er klart for babyen <3 Leit at du har vondt, håper du er bedre i dag! :kose: Jeg vil gjerne være sladris! :hoppe: Hvis du sender meg mobilnr ditt på pm her eller på Facebook skal jeg sørge for å holde kg-erne oppdatert ;)

Haha, det er jo seff jeg som må sende mitt, tenkte helt feil! :ler: Sender deg nr nå! :)

Så kjekt at du vil være sladris :hjerte:

:ler: Det er nok du som må gi meg nr ja ;) Hihi.... Det er lagret, så du skal få beskjed med en gang det skjer noe :nigo:

Jeg hadde også veldig nedpress og vondt den siste tiden. Plutselig er du igang og alt er glemt! OG - du har da lov til å klage litt! For det gjør jo f*** mæ vondt!! ;)

Stor stor klem fra meg til deg :hjerte:

Jeg vet ikke helt om jeg har nedpress jeg? Vet liksom ikke helt hvordan det føles? :fnise:

Det er sant, det er lov å klage litt når en har så vondt ;) Hihi...

Takk for klem, å jeg sender en klem tilbake :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for overtid! :P

Men nå ligger jeg i senga faktisk å trur jeg har rier. Det starta i 9 tiden med mensensmerter i nedre del av magen og hver gang de kommer strammer magen seg sånn som med kynnere.

Har også vært på do å gjort nr 2. Det kom kjapt når jeg satte meg :fnise: (vi deler vell alt? ;) jeg var to små ganger inatt men fikk liksom ikke ut så mye). Så ista for rundt 30 min siden tok jeg to paracet. Foreløbig har de ikke funket. Men det er vell gjerne for kort tid siden jeg tok de enda. Dette er sååå spennende, om det skjer nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende, Cathrine! Håper det tar seg opp fort! Skal følge med her idag, ja!! :popcorn:

Masse lykke til, søta! Husk å puste gooooodt og heeelt ned i magen når riene kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :hoppe: Fikk en kort update fra Cathrine på Facebook i 19-tiden om at hun straks skulle ringe Føden og se om hun fikk komme inn :popcorn: Har ikke hørt noe mer, men oppdaterer dere så fort jeg vet noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...