Gå til innhold

Jarle Andhøy, er han sexy?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at folk sier at han er PR-kåt. Om han er på TV/media er det som oftest p.g.a. journalister som står og venter på ham når han kommer hjem.

Stilig kar må jeg innrømme. Litt som en moderne Jack Sparrow som reiser ulovlig med crewet sitt :pirat:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at folk sier at han er PR-kåt. Om han er på TV/media er det som oftest p.g.a. journalister som står og venter på ham når han kommer hjem.

Stilig kar må jeg innrømme. Litt som en moderne Jack Sparrow som reiser ulovlig med crewet sitt :pirat:

Jack Sparrow er da en figur i en barnefilm? Menn i barnefilmer er aldri sexy, selv ikke Johnny Depp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg fikk inntrykk av de på skuta driver å har seg med horer i hver havn de legger til i jeg:s

Håper ikke det stemmer for da må jeg nok trekke tilbake det jeg har sagt om han..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Jack Sparrow er da en figur i en barnefilm? Menn i barnefilmer er aldri sexy, selv ikke Johnny Depp.

Det er jo ikke som han er en tegneseriefigur heller da.

Og Jack Sparrow ER sexy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flanør, hvorfor henger du på tråden om Jarle, beklager, Andhøy er sexy når du kun kritiserer innleggene som kommer?

Han er råheit, tror det må være Norges deiligste mann :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som risikerer livet på en slik måte bare for opplevelsens skyld, er IKKE sexy. Tenk på alle rundt han om det en dag skal skje noe..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som risikerer livet på en slik måte bare for opplevelsens skyld, er IKKE sexy. Tenk på alle rundt han om det en dag skal skje noe..

Ja jøss, aller helst burde man sitte i ett polstret rom resten av livet istedet for å leve det slik man ønsker, kun fordi man har pårørende rundt seg. :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jøss, aller helst burde man sitte i ett polstret rom resten av livet istedet for å leve det slik man ønsker, kun fordi man har pårørende rundt seg. :filer:

Påstår du det finnes noe mer sexy enn en mann med knebeskyttere og hjelm på konstant? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si jeg fikk inntrykk av de på skuta driver å har seg med horer i hver havn de legger til i jeg:s

Håper ikke det stemmer for da må jeg nok trekke tilbake det jeg har sagt om han..

Haha ja, det er mitt inntrykk også :gjeiper: Kanskje ikke horer da, men at de tar for seg :gjeiper: Kanskje ikke så rart når de har seilet rundt i flere uker uten kvinnelig kontakt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack Sparrow er da en figur i en barnefilm? Menn i barnefilmer er aldri sexy, selv ikke Johnny Depp.

Jassååååå, så det bestemmer du??? Pirates er for alle, barn og voksne, Johnny Depp som Jack Sparrow er sexy jo, han er faktisk nydelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...