Gå til innhold

Jarle Andhøy, er han sexy?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pent hus, men virker ikke som det er noen hjemme. Han kunne hatt godt av en dusj også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruwan

Pent hus, men virker ikke som det er noen hjemme. Han kunne hatt godt av en dusj også.

Matrialist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har jeg noengang sagt det? Det er to ting som i min mening er så fundamentalt feil i det du skrev, at du faktisk fikk meg til å le høyt her jeg sitter alene i stua.

1. At mannfolk ikke sikler på kjendiser. Hello Megan Fox, Angelina Jolie, Rosie Huntington-Whiteley o.l. Sikkert INGEN mannfolk som sikler på disse?

2. At du oppriktig virker til å mene at siden mannfolk, i følge deg ikke gjør det, bør iallfall ikke kvinner gjøre det!

Jeg håper du tuller. Hvis ikke tror jeg du har et noe snevert syn på ting.

Ja, jeg mener oppriktig at fordi menn ikke sikler på kjendiser så skal ikke kvinner gjøre det heller. For øvrig er det det samme som å sikle på status. Det er ekkelt og avskyelig og du burde skamme deg noe jævlig for å gjøre det.

Menn sikler ikke på kjendiser nei. Kanskje noen guttunger, men ikke menn. Ikke sjans i havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener oppriktig at fordi menn ikke sikler på kjendiser så skal ikke kvinner gjøre det heller. For øvrig er det det samme som å sikle på status. Det er ekkelt og avskyelig og du burde skamme deg noe jævlig for å gjøre det.

Menn sikler ikke på kjendiser nei. Kanskje noen guttunger, men ikke menn. Ikke sjans i havet.

Sweet Jesus, jeg håper du tuller...

Grunnen til at jeg sikler på han har ingenting med kjedisstatusen hans å gjøre. Det har med det faktum at han er et utrolig attraktivt menneske, fysisk. Akkurat som da jeg så kjæresten min førstegang- jeg ble tiltrukket fordi han er en vakker mann.

Når det er sagt må jeg bare si at det er utrolig flaks for meg at du vet hvordan jeg, samt alle mannfolk i hele verden føler det, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Ja, jeg mener oppriktig at fordi menn ikke sikler på kjendiser så skal ikke kvinner gjøre det heller. For øvrig er det det samme som å sikle på status. Det er ekkelt og avskyelig og du burde skamme deg noe jævlig for å gjøre det.

Menn sikler ikke på kjendiser nei. Kanskje noen guttunger, men ikke menn. Ikke sjans i havet.

Så det er ingen kjendiser i hele vide verden som du syns er pen, sexy, deilig whatever?

Yeah right :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, selvfølgelig var det det. Hvorfor lurer du?

Jeg bruker fornavn bare på folk jeg kjenner, dette er da normal språkpraksis.

link med bilde takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ingen kjendiser i hele vide verden som du syns er pen, sexy, deilig whatever?

Yeah right :roll:

Som er deiligere enn jenter jeg ser daglig på gata? Svaret er nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet Jesus, jeg håper du tuller...

Grunnen til at jeg sikler på han har ingenting med kjedisstatusen hans å gjøre. Det har med det faktum at han er et utrolig attraktivt menneske, fysisk. Akkurat som da jeg så kjæresten min førstegang- jeg ble tiltrukket fordi han er en vakker mann.

Når det er sagt må jeg bare si at det er utrolig flaks for meg at du vet hvordan jeg, samt alle mannfolk i hele verden føler det, da :)

Han ser helt vanlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Som er deiligere enn jenter jeg ser daglig på gata? Svaret er nei.

wow, hvor bor du da, som har alle disse flotte damene å se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Jarle Andhøy er litt småsexy. Mest fordi han er en tøffing som liker å oppdage nye steder og drar på spennende eventyr, og også litt fordi han virker så ålreit og morsom og åpen for nye mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, Jarle Andhøy er litt småsexy. Mest fordi han er en tøffing som liker å oppdage nye steder og drar på spennende eventyr, og også litt fordi han virker så ålreit og morsom og åpen for nye mennesker.

Dette er en klisjé. En av dem du kan lese om i dameromaner. Det vet du sikkert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette er en klisjé. En av dem du kan lese om i dameromaner. Det vet du sikkert.

Jeg syns han er kjekk bare fordi han er søt. har egentlig ikke satt meg inn i hva han gjør.

Men faller det deg inn at kanskje tonje liker tøffe menn? Eller vet hun ikke hva hun selv liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han er kjekk bare fordi han er søt. har egentlig ikke satt meg inn i hva han gjør.

Men faller det deg inn at kanskje tonje liker tøffe menn? Eller vet hun ikke hva hun selv liker?

Det er også en klisjé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...