Gå til innhold

Jarle Andhøy, er han sexy?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OHYES!! :rodmer:

:fnise: Jeg så ham på tangerudbakken borettslag, og begge damene satt i fanget hans, og han holdt rundt dem, og da tenkte jeg bare "faen så heldige de 2 der er, skulle gjerne vært der jeg og" :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel pakkedealen der som gjør han pøkbar, tenker jeg. Han hadde ikke vært like rå om han hadde hatt en jobb i Nordea,liksom.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Offensive Pie

Jeg stemmer nei. Han kan kanskje se sjarmerende ut, men det er ingenting sexy ved å sette eget og andres liv i fare på den måten som denne fyren gjør/har gjort.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel pakkedealen der som gjør han pøkbar, tenker jeg. Han hadde ikke vært like rå om han hadde hatt en jobb i Nordea,liksom.

Jeg hadde tatt ham uansett hvor han jobba. Er fortapt i de øynene, og hele fyren egentlig. Samme for meg om han kjører taxi eller skute :rodmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer nei. Han kan kanskje se sjarmerende ut, men det er ingenting sexy ved å sette eget og andres liv i fare på den måten som denne fyren gjør/har gjort.

Jeg klarer ikke å se helt objektivt på ham etter det som skjedde. Men, jeg kan si såpass at gutta selv var fullstendig klar over hvilken risiko de utsatte seg for, det var ikke Jarles skyld.

Jeg kjente en av de omkomne veldig godt, og han visste godt om hvilke farer som kunne oppstå..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se helt objektivt på ham etter det som skjedde. Men, jeg kan si såpass at gutta selv var fullstendig klar over hvilken risiko de utsatte seg for, det var ikke Jarles skyld.

De utsatte også redningsmannskapet for risiko, var de klar over det? hva med de internasjonale avtalene de brøt i løpet av ekspedisjonen?

= usexy

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! men jeg greier heller ikke se bort fra hvor DUM han er. Og nå har han gjort det IGJEN!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De utsatte også redningsmannskapet for risiko, var de klar over det? hva med de internasjonale avtalene de brøt i løpet av ekspedisjonen?

= usexy

Jeg forsvarer på ingen måte det de gjorde. Og heller ikke ting som har skjedd i ettertid. Men de var sammen om det da de dro. Prisen de alle har måttet betale er skyhøy, og Jarle må leve videre med det.

Spørsmålet var vel mer rettet mot utseende enn handling, og jeg skal ikke spore mer av. Sorry.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se helt objektivt på ham etter det som skjedde. Men, jeg kan si såpass at gutta selv var fullstendig klar over hvilken risiko de utsatte seg for, det var ikke Jarles skyld.

Jeg kjente en av de omkomne veldig godt, og han visste godt om hvilke farer som kunne oppstå..

Kondolerer :hug:

TS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har null respekt for fyren. Han er forelsket i ett bilde av seg selv som eventyrer og måten han reiser ut på. Man bør sette sikkerheten først når det komme til slike ekspedisjoner, og de få reglene som eksisterer i polarområdene er der med god grunn.

Han er ikke en eventyrer, og han hadde aldri blitt akseptert i en seriøs ekspedisjon fordi han er en fare for seg selv og andre.

For den gjennomsnittlige nordmannen så virker det kansje ekstremt å dra på tur til sydpolen. Men det er faktisk noen som gjør nesten hver eneste dag. Og de fleste vet og forberede seg skikkelig og være skarpe i hodet når det trengs.

De døde fordi de reiste uforberedt. Og det er det ingen ære i!

-Erfaren Fjellklatrer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente en av de omkomne veldig godt, og han visste godt om hvilke farer som kunne oppstå..

Au! Unnskyld, jeg så ikke den setningen da jeg svarte deg. Det var litt drøyt av meg å svare såpass krast og hissig. Beklager!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han er kjempekjekk! Samtidig irriterer det meg at han utsetter seg for slik fare som han gjør (og utsetter eventuelle redningsfolk for fare). Samtidig er det fascinerende hvor sta og eventyrlysten han er. Han SKAL til Sydpolen.. samma f!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om han er dum som et brød, en jævla daredevil som skulle vært i bånd, en tosk og en idiot, HVA SÅ, for denne tråden handler om han er sexy UTSEENDESMESSIG.

TS.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke han er så veldig sexy, om noe, så kanskje litt søt. Hadde ikke sjekket han opp på byen liksom..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...