Gå til innhold

Jarle Andhøy, er han sexy?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg syns det til en viss grad ja. De er jo helrlig søte, men det er en grunn til at de bor i Tangerudbakken... Han tok jo ikke på dem, men hele greien ble bare usmakelig. Kan være jeg som har lav terksel for sånt da.

Litt enig i det ja. Synes han flørtet overdrevent mye med de! Cecilie så jo ut som om hun var hodestups forelsket i fyren:p

Ble litt på grensen når han begynner å kalle henne "sexy Jenny(eller noe i den duren?!). Og hun jatter jo med og er så innbilsk stakkar :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt enig i det ja. Synes han flørtet overdrevent mye med de! Cecilie så jo ut som om hun var hodestups forelsket i fyren:p

Ble litt på grensen når han begynner å kalle henne "sexy Jenny(eller noe i den duren?!). Og hun jatter jo med og er så innbilsk stakkar :sukk:

Jeg har sett andre tangerudbakken episoder, for den berserkepisoden var reprise, og da snakker cecilie MASSE om "mr.andhøy!!" og rødmer, og blir "mobbet" av de andre for å være forelsket i ham. Tror hun likte ham litt ja..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig i det ja. Synes han flørtet overdrevent mye med de! Cecilie så jo ut som om hun var hodestups forelsket i fyren:p

Ble litt på grensen når han begynner å kalle henne "sexy Jenny(eller noe i den duren?!). Og hun jatter jo med og er så innbilsk stakkar :sukk:

Bra noen er enig med meg :) "sexy Jenny" og lekeklype i siden (syns han kneip i rumpen også, men det kan det være jeg har funnet på selv :sjenert: )

Syns i hvertfall det var ubehagelig å se på de episodene der han va med.

Av den grunn har jeg aldri klart å se på ham som noe annet enn ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig i det ja. Synes han flørtet overdrevent mye med de! Cecilie så jo ut som om hun var hodestups forelsket i fyren:p

Ble litt på grensen når han begynner å kalle henne "sexy Jenny(eller noe i den duren?!). Og hun jatter jo med og er så innbilsk stakkar :sukk:

Tja, kan vel kanskje begynne med å forteller hvordan det EGENTLIG var..

Cecilie kalte seg selv Sexy Jenny, og JARLE jatter med. Er en vesentlig forskjell..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie kalte seg selv Sexy Jenny, og han kjæresten sin kalte de Sabeltann, og da sa jarle "jasså, sexy jenny og sabeltann, det lyder bra" eller noe sånt, for hun sa de var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer nei. Han kan kanskje se sjarmerende ut, men det er ingenting sexy ved å sette eget og andres liv i fare på den måten som denne fyren gjør/har gjort.

Alle som har vært med og er med på slike ekspedisjoner er voksne mennesker med egne valg så er ikke akkurat han som setter livene deres i fare vil jeg si. Det er de som velger om de skal være med eller ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan vel kanskje begynne med å forteller hvordan det EGENTLIG var..

Cecilie kalte seg selv Sexy Jenny, og JARLE jatter med. Er en vesentlig forskjell..

Åja, da så:) Men han var uansett ganske så flørtende i tonen til de.. Og tror nok "sånne" som Cecilie tar det LITT mer bokstavelig enn en normaltfungerende person ville gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor, men jeg synes alle på Berserk er ganske deilige. Haha!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Når han ikke skjuler ansiktet bak huleboer skjegget sitt så, kanskje.

Han har uansett veldig fine øyne og et fint blikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marregutt

Jeg er en hetero mann, men må si at dersom jeg hadde spilt på andre siden, eller vært kvinne hadde jeg funnet Jarle sexy. Men siden jeg verken er homofil eller kvinne så synes jeg ikke det, men må si jeg ser opp til typer som dette, og måten han sier "fuck you" til tullete formaliteter. Så jeg skjønner at kvinner blir litt ville i nikkersen av han

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maruwan

Til og med jeg syns at Jarle Andhøy er sexy. At han driter i regler og papirarbeid gjør ham bare enda mer sexy.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med jeg syns at Jarle Andhøy er sexy. At han driter i regler og papirarbeid gjør ham bare enda mer sexy.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...