Gå til innhold

Jarle Andhøy, er han sexy?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt sansen for Jarle, han er liksom så barsk og mandig. :rodmer: Så ja han er ganske sexy, men den stemmen der er ganske så irriterende i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Jeg så ham på tangerudbakken borettslag, og begge damene satt i fanget hans, og han holdt rundt dem, og da tenkte jeg bare "faen så heldige de 2 der er, skulle gjerne vært der jeg og" :fnise:

Så du hele programmet? Det var jo et lite hån til NRK at de gikk og røyka jointer og pipe som den naturligste ting. :fnise:

Jarle er ekstremt sexy, blir kåt av bare tanken på han. Men det trekker ned at han ikke er like sexy på innsida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hele programmet? Det var jo et lite hån til NRK at de gikk og røyka jointer og pipe som den naturligste ting. :fnise:

Jarle er ekstremt sexy, blir kåt av bare tanken på han. Men det trekker ned at han ikke er like sexy på innsida.

:skratte: var det DET de røyk?? Sniker :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa! Han er så sexy! Har møtt han et par ganger også. (Æsj, nå glemte jeg hva jeg skulle skrive, svigermor ringte på et upassende tidspunkt som alltid :fnise: )

Men ja, nam nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hell yeah!! :jepp:

Han er sexy med skamfert ansikt jo!

Det eneste som ødelegger en del er crocsa!!

Barske, heite mannen, i crocs? Kunne like gjerne gått i pumps :/

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele holdningen til fyren og måten han snakker på minner meg om en jeg kjenner. En uansvarlig, egoistisk og hasjrøykende idiot.

Jeg kjenner ikke Jarle, men førsteinntrykket er turn off for meg ihvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg så ham på tangerudbakken borettslag, og begge damene satt i fanget hans, og han holdt rundt dem, og da tenkte jeg bare "faen så heldige de 2 der er, skulle gjerne vært der jeg og" :fnise:

Jeg tenkte EKKELT EKKELT EKKELT! En ting er at han sikkert gjør det for skøy. Men disse damene skjønner virkelig ikke det. Da blir det ekkelt. Du hører det jo på måten de snakker om han :sukk:

Syns rett og slett han er slesk og ekkel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte EKKELT EKKELT EKKELT! En ting er at han sikkert gjør det for skøy. Men disse damene skjønner virkelig ikke det. Da blir det ekkelt. Du hører det jo på måten de snakker om han :sukk:

Syns rett og slett han er slesk og ekkel.

Hva mener du, mener du han var usømmelig og uanstendig med Hege og Cecilie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De utsatte også redningsmannskapet for risiko, var de klar over det? hva med de internasjonale avtalene de brøt i løpet av ekspedisjonen?

= usexy

Åhh.. så snusfornuftig.

Tenk på deg selv, den livsstilen du fører er også farlig. Hadde alle levd som deg så hadde jorda gått dukken forlengst. Tenk på det du..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du, mener du han var usømmelig og uanstendig med Hege og Cecilie?

Ja jeg syns det til en viss grad ja. De er jo helrlig søte, men det er en grunn til at de bor i Tangerudbakken... Han tok jo ikke på dem, men hele greien ble bare usmakelig. Kan være jeg som har lav terksel for sånt da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...