Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!

tingeling90

Anbefalte innlegg

Da var ferien ferdig for min del.. nå sitter jeg plantet i sofaen me cola og salt-chips.. er ikke i form i dag! Så å sitte i bilen i tre timer å reise, er ikke godt når en har magekrampe som kommer litt for ofte.. Tror jeg har spist noe jeg ikke tåler.. Kroppen min reagerer på så alt for mye :kjefte: Hadde to koper kakkao i går, tror de å for lite søvn gjore susen for meg :gjeiper:

Har vert en fantastisk ferie! Slappet av, leket litt med mine herlige nivøer! Kan ikke be om mer da!! :)

unntat kanskje en positiv test snart, hadde ikke sagt nei til det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du har hatt en fin ferie!

Har troen på at du får positiv test snart, krysser alt jeg har frem mot ikm jeg nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg såg plutselig at ikm var så mye tideliger enn jeg egentli trodde! Skal si jeg ikke har følt med denne pp'en :sjenert:

Men det er like greit, for da har tiden gått så mye raskere! Trodde jeg hadde minst to uker igjenn jeg... Så ser jeg plutselig det er en uke igjen! Ble litt satt ut.. men glad! Er jeg heldi er det symptomer jeg kjenner i dag, men mest sansynli (nessten garrantert) er det kroppen min som ikke er glad i meg idag..

Godt du krysser fingrer for meg Mala :) Får håpe du smitter litt av!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Åh dere er god å ha når en sitter å ønsker en positiv test, å ikke rydde leiligheten, noe som burde blit gjort for lenge siden! :P

Har en jeg jobber med som vet hvor babysyk jeg er, å hun spurte meg idag, "hva som hindrer deg? Hvorfor blir du bare ikke gravid da??" Hmm hva svarer jeg på det.. Men fikk snakket det bort, så kom det kunder, å så glemte hun det ut.. Så det gjekk for denne gang,..

Nå er det symptomjakt på gang igjenn :sjenert: Jeg vet bedre enn å lete, men ikke snakk om at jeg klarer å slutte! Har null symptomer på graviditet, såvitt ømme pupper, men der får jeg jo før tr og.. Så jeg venter i spenning! Om en uke vet jeg det iallefall.. Det er trøstende å vite.. Egentli, så tror jeg ikke det blir noe gladnyhet denne månen.. Har null følelse på det å merker ingen forskjeld..

Har bare en digitaltest på badet, så må vente til TR skulle vert før jeg eventuelt tar test.. Fysj, hvordan skal det gå:P

Nei, nå får jeg spenne meg selv utav sofaen å lage middag å rydde litt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Åh dere er god å ha når en sitter å ønsker en positiv test, å ikke rydde leiligheten, noe som burde blit gjort for lenge siden! :P

Har en jeg jobber med som vet hvor babysyk jeg er, å hun spurte meg idag, "hva som hindrer deg? Hvorfor blir du bare ikke gravid da??" Hmm hva svarer jeg på det.. Men fikk snakket det bort, så kom det kunder, å så glemte hun det ut.. Så det gjekk for denne gang,..

Nå er det symptomjakt på gang igjenn :sjenert: Jeg vet bedre enn å lete, men ikke snakk om at jeg klarer å slutte! Har null symptomer på graviditet, såvitt ømme pupper, men der får jeg jo før tr og.. Så jeg venter i spenning! Om en uke vet jeg det iallefall.. Det er trøstende å vite.. Egentli, så tror jeg ikke det blir noe gladnyhet denne månen.. Har null følelse på det å merker ingen forskjeld..

Har bare en digitaltest på badet, så må vente til TR skulle vert før jeg eventuelt tar test.. Fysj, hvordan skal det gå:P

Nei, nå får jeg spenne meg selv utav sofaen å lage middag å rydde litt :tristbla:

Er ikke så enkelt å vite hva man skal svare da nei..!

Du får egentlig bare se for deg at du ikke er gravid, slik at det ikke blir nedtur om tr dukker opp tror jeg, selv om jeg krysser alt for at tanta holder seg unna en godt stund til deg fra nå av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir du ikke bare gravid da... Ja, det er jo lett å svare på. Vi har lagt inn bestilling, men det er så lang leveringstid? :fnise: Litt lite gjennomtenkt spørsmål :)

Krysser fingrene for at TR holder seg borte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir du ikke bare gravid da... Ja, det er jo lett å svare på. Vi har lagt inn bestilling, men det er så lang leveringstid? :fnise: Litt lite gjennomtenkt spørsmål :)

Krysser fingrene for at TR holder seg borte!

Hehe ikke sant..? Hun vet ikke vi prøver da.. så sikkert det hun mente! Alt for lang leveringstid ja! Der sa du det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden vil jeg følge med på :) Krysser fingrene for deg :klemmer: Er selv 21 år, og er nå gravid, 4+4 :D Gjekk på andre forsøk, ga oss litt mer F og hadde :humpe: når vi vile, tenkte ikke på eggløsning eller noe slikt :)

Håper du får en positiv test i hånden snart :D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden vil jeg følge med på :) Krysser fingrene for deg :klemmer: Er selv 21 år, og er nå gravid, 4+4 :D Gjekk på andre forsøk, ga oss litt mer F og hadde :humpe: når vi vile, tenkte ikke på eggløsning eller noe slikt :)

Håper du får en positiv test i hånden snart :D :klem:

:velkommen:

Så koselig med "besøk"

Herli å få fullklaff med en gang!

Hadde håpet på det samme selv men nei.. Denne månen har vi og gidd blaffen i EL.. hadde egentlig ikke så veldi kontroll i starten heller! Gikk ut ifra en app på ipoden min, men vet jo ikke om den stemte!

Tror ikke det siden jeg ikke er gravid enda ;)

Denne månen blir jo spennende! kan godt bli gravid, men har jo null symptomer, så tvilsomt.. hadde mer i pp2 når jeg var på symptomjakt :sjenert:

Men vi får vente i en uke til, så har håper jeg at jeg har svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Det er nå tiden går sent... Lang dag idag!

Tideli oppe på jobb, hjem å slappe av, ned å handle middag, lage middag å så slappe av igjenn..

Hmm.. hørtes så mye verre ut i hode mitt enn det egentlig var såg jeg.. Hehe...

Litt syting må til..

Nå får jeg håpe at uken går fort! VELDI fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, fire dager til fakktisk!

Men nå har jeg kun en test igjenn for enkelte er litt paranoid hver måned :sjenert:

Så jeg har funne ut jeg ikke skal teste før om ja.. mer enn 4 dager.. kan ikke rissikere å få negativ test, får å så måtte springe til apoteke å kjøpe ny hvis ikke tr er komt.. blæh dette er meget lite gøy å vente.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg må egentlig ta natt.. Skal på jobb i morgen tideli! Er egentlig ikke så veldi trøtt! Det skjer hver dag, og er egentlig irriterende! er knall trøtt hele tiden, å så kommer kvelden å jeg kan endelig legge meg, å bang.. lys våken!

Sitter å ser gammle eppisoder av Gilmore Girls.. Er så gøy program :rodmer: Har sett det så mangen ganger, blir egentlig aldri lei :sjenert:

Nei, så fort eppisoden er over blir dett natt på meg! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. En kjedelig følese når du ser tickeren er to dager feil.. :sjenert: Var to dager for tideli, noe som gjør at ikm er om tre dager og ikke en dag, slik jeg først trodde..

Men det spørs jo egentlig.. jeg pleie å begynne å spotte 1-2 dager før en skikkelig blødning kommer, men jeg teller ikke med det.. Kan jo være det er feil..

Men jeg får vente å se!

Jeg er litt irritert på kroppen min nå.. Forstår ingenting av den..

Vanlevis får jeg mensmerter ca en uke før tr, og nå- ingenting! Jeg har altid fått vont en uke på forhånd.. Før jeg gikk på p-piller, og etterpå! Så jeg blir gal!

Tolmodighet har aldri vært min besste evne.. Er vell mer ikke-eksisterende egentlig..

Så nå, sitter jeg å slappe av å nyter ressten av det lille som er igjenn av helgen!

God helg til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Jeg fikk ingen tr-symptomer uka før ikm... og det resulterte i positiv test for meg! Så krysser fingrene for at det betyr det samme for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper jo på det! men samtidig så føler jeg veldi sterkt at tr e på vei, så da blir jeg ikke så skuffet når hun gjøre det! :jepp: Tror det er den eneste måten for meg å takle det på.. har aldri vært noe godt på skuffelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. En dag til ikm, å enda ingen tr! :sjenert: Tidligere har tr gjerne komt to dager før tiden, å det utenom spotting, så nå er det dessverre et lite håp hos meg..

Det blir aldri bra! Da blir jeg jo sååå skuffet om tr faktisk kommer!! Huff, jeg har lyst til å ta test.. MEN må holde meg! Litt lit iallefall.. kan ikke rissikere å få negativ test!

Var innom appoteket idag etter jobb for å se om jeg fant en håndkrem... så når jeg gikk forbi testene, var det rett før jeg plukket med meg en litt rimlig en.. Godt var det at jeg ikke gjorde de, for ide jeg gikk ut fra butikken kom det en jeg jobber med inn døren! Hadde jeg kjøpt noe hadde hun sikkert sett meg.. :daane:

Litt flaks må man ha! :tongue:

Nå håper jeg det snart blir kveld her! Er så alt for dårli å legge meg tidelig.. jobber sent i morgen så går nokk bra, men har tidlivakter ressten av uken!

Så de blir en spennende uke nå! er vi heldi, blir det en uke med positiv test :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...