Bolla! Skrevet 12. mars 2012 #41 Del Skrevet 12. mars 2012 Huff, snart er det jobb igjenn.. starter dagen kl 07.00 på jobb.. Fysj det er lite godt å stå opp så tidelig etter en avslappende helg! Skal ivertfall sove godt! Er så mett at det ikke finnes ord på det.. En god middag er jammen farlig! Nå går tiden ut på å vente.. vente, å håpe! Litt over en uke til ikm.. 11 dager til en test kan være positiv.. Prøver å ikke tenke på de.. Er temlig umulig, men gjør det jeg kan for å fokusere på andre ting.. nei uff.. Har noen tips for å ikke tenke på det?? Jeg blir litt gal Jeg har ingen tips, men håper at disse dagene går raskt for din del også krysser jeg fingrene for at mensen ikke kommer denne gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 12. mars 2012 Nei de var liksom det.. kommer ikke på noenting.. så får lære meg å kontrolere tankene litt bedre.. Ja håper selfølgeli på en positiv test om en uke, men tviler litt på det.. er for godt til å være sant! Er forsatt helt i starten av prøve tiden! Håper, men forbereder meg på det verste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. mars 2012 #43 Del Skrevet 13. mars 2012 Nei de var liksom det.. kommer ikke på noenting.. så får lære meg å kontrolere tankene litt bedre.. Ja håper selfølgeli på en positiv test om en uke, men tviler litt på det.. er for godt til å være sant! Er forsatt helt i starten av prøve tiden! Håper, men forbereder meg på det verste.. Det er nok best og forvente det verste og håpe på det beste når det kommer til prøving ja, tror nok skuffelsen blir MYE større om man forventer graviditet ved hver test.. Jeg heier på deg da, og håper både din og min prøverdagbok ikke blir milelang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #44 Del Skrevet 13. mars 2012 Ja skuffelsen blir stor om jeg tror for hver test som blir tatt! Jeg kan godt ta en test for at jeg skal slappe av, selv om jeg VET den blir negativt.. da har jeg de iallefall bevis Å gjett om jeg håper vi slepper en lang bok før et glad innlegg er en unnderdrivelse.. Min største frykt er å ha problem med graviditet... har mangen søsken.. og en av de har slete med å bli gravid! Måtte inn på prøverør... så har en frykt for at det skal skje med meg og! Men det får vi ta når den tid kommer! Alt skjer av en grunn, en dag skal vi bli frelst med et lite knøtt! Helst før enn senere, men det skal skje!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. mars 2012 #45 Del Skrevet 14. mars 2012 Ja skuffelsen blir stor om jeg tror for hver test som blir tatt! Jeg kan godt ta en test for at jeg skal slappe av, selv om jeg VET den blir negativt.. da har jeg de iallefall bevis Å gjett om jeg håper vi slepper en lang bok før et glad innlegg er en unnderdrivelse.. Min største frykt er å ha problem med graviditet... har mangen søsken.. og en av de har slete med å bli gravid! Måtte inn på prøverør... så har en frykt for at det skal skje med meg og! Men det får vi ta når den tid kommer! Alt skjer av en grunn, en dag skal vi bli frelst med et lite knøtt! Helst før enn senere, men det skal skje!! Jeg har det på samme måte, jeg er livredd for at vi ikke kan får barn! Det viktigste er å ikke tenke så mye på det tror jeg, for tenker man negativt kan fort hverdagen bli ganske negativ og mørk den også. Og det vil vi ikke ha noe av i prøverperioden som skal være en koselig del i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #46 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg merker jeg er blitt flinkere å sette pris på prøvetiden å ikke stresse! Ivertfall nå når vi ser etter leilighet å bo i.. Er ikke greit å flytte å vaske ut når en er høygravid, så om jeg ikke blir gravid med det første, så er det ikke krise, men håper selfølgeli! Har foreldre som gjerne hjelper til med flytting (igjenn) ikke lenge siden vi flyttet sist.. fra jeg fylte 16 år, har jeg flyttet en gang i året:filer: Er litt lei av å flytte.. føles ikke ut så jeg flytter så ofte, men er egentlig det når jeg tenker meg om.. Huff.. Nå etter mannen har startet i en ny jobb, har jeg tenkt veldig på min egen.. Vil egentlig finne meg noe nytt! Har utdannelse innenfor butikk, å jobber som assisterende butikksjef, men er egentlig ikke fornøyd! Er lei av å jobbe i butikk, få kjeft av kunder, å jobbe i en kjede med regler for den minste detalj Har altid hat lyst å jobbe med barn.. Så kanskje barnehage er noe for meg..? Jeg angrer ikke på att jeg gikk ut som lærling etter 2året på vgs! Jeg var drittlei skole, å hadde aldri klart å gjort det godt det tredje året, så ville ikke sløse bort et år med dårli karrakterer å ødlegge for meg selv.. Det var rett for meg, men nå har en del av meg lyst å ta påbygg, å heller gå førskolelærer eller noe.. Men vet ikke om jeg tør helt! jeg skal IKKE tilbake på vgs, så får bli kvelds-opplegg hvis jeg skal gjøre det.. Har aldri fungert godt med de på min alder fra jeg var 16 til 18, så nå må det bli enda verre! Litt domt kanskje å starte på noe sånt når vi prøver å få unge.. Fysj.. er ikke lett dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. mars 2012 #47 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg merker jeg er blitt flinkere å sette pris på prøvetiden å ikke stresse! Ivertfall nå når vi ser etter leilighet å bo i.. Er ikke greit å flytte å vaske ut når en er høygravid, så om jeg ikke blir gravid med det første, så er det ikke krise, men håper selfølgeli! Har foreldre som gjerne hjelper til med flytting (igjenn) ikke lenge siden vi flyttet sist.. fra jeg fylte 16 år, har jeg flyttet en gang i året:filer: Er litt lei av å flytte.. føles ikke ut så jeg flytter så ofte, men er egentlig det når jeg tenker meg om.. Huff.. Nå etter mannen har startet i en ny jobb, har jeg tenkt veldig på min egen.. Vil egentlig finne meg noe nytt! Har utdannelse innenfor butikk, å jobber som assisterende butikksjef, men er egentlig ikke fornøyd! Er lei av å jobbe i butikk, få kjeft av kunder, å jobbe i en kjede med regler for den minste detalj Har altid hat lyst å jobbe med barn.. Så kanskje barnehage er noe for meg..? Jeg angrer ikke på att jeg gikk ut som lærling etter 2året på vgs! Jeg var drittlei skole, å hadde aldri klart å gjort det godt det tredje året, så ville ikke sløse bort et år med dårli karrakterer å ødlegge for meg selv.. Det var rett for meg, men nå har en del av meg lyst å ta påbygg, å heller gå førskolelærer eller noe.. Men vet ikke om jeg tør helt! jeg skal IKKE tilbake på vgs, så får bli kvelds-opplegg hvis jeg skal gjøre det.. Har aldri fungert godt med de på min alder fra jeg var 16 til 18, så nå må det bli enda verre! Litt domt kanskje å starte på noe sånt når vi prøver å få unge.. Fysj.. er ikke lett dette Slitsomt med så mye flytting, det er veldig godt å slå seg til ro med en plass! For meg så er det kjempeviktig å trives på jobb, for hvis man ikke trives der, så blir det til at man ikke trives optimalt utenfor jobb heller. Og det er ikke ønskelig, vi vil jo ha det bra Ellers er det med utdanning veldig vanskelig! jeg selv har tatt et årsstudium etter vgs, men ikke funnet ut hva jeg vil, tror ikke jeg vil gå noe mer skole heller jeg, har i allefall ikke motivasjon og lyst til det nå! Tror nok jeg ville ventet til etter dere har fått unge, eller ventet med å få barn. Kan være slitsomt nok å gå gravid og å ta seg av en nyfødt, da kan det kanskje ta livet av motivasjonen din til å studere hvis du skal tenke på det samtidig... Jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #48 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei der vet du ca like mye som meg! Det meste er tanker da.. blir stort sett aldri noe utav det.. en dårlig dag på jobb, er det samme som alt er gale for min del.. Så noen dager er gøy, å da er ikke tanken der, avogtil er den dårlig, da vil jeg så langt bort fra jobb som mulig.. Skole før barn er vel i bunn å grun ikke alternativ.. Det er litt av problemet mit og, er så lite motivert til 10 timer norsk å matte på en uke Så denne helgen skal jeg slappe av å nyte live, å mote meg opp til en ny uke på jobb med mye overtid Så skal vi håpe på positiv test om en uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #49 Del Skrevet 16. mars 2012 Huff.. Nå sitter jeg med tidenes smerte i magen.. Er vell TR som er tidelig ute.. kjennes sånn ut.. Men når den førsk skal komme, kan jeg vel liksågreit bli ferdig me det, å prøve på en ny pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. mars 2012 #50 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg krysser fingrene for at tanta holder seg unna, men om hun kommer, så er det like så greit å bli ferdig med det ja Ha en fin helg (det som er igjen av den) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #51 Del Skrevet 17. mars 2012 Kjære tante har enda ikke komt.. men skal teoretisk sett ikke komme før om en uke ca uansett, så har forsatt lit tid igjenn! Sån egetnlig håper jo såklart tanta ikke kommer tilbake før om etter 9 mnd, men vi får se! Har god tid enda Ha en god helg videre du og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 19. mars 2012 #52 Del Skrevet 19. mars 2012 Oooh, magesmerter en uke før TR! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #53 Del Skrevet 19. mars 2012 Hehe.. spennende ja, men samtidig har det sjedd før, å da kom tr en uke før tiden! Men det har den faktisk ikke denne gang! ikm er vell til helgen.. torsdag/fredag-ich! Litt spennende.. men kjenner jeg meg selv godt nokk, blir jeg bare skuffet.. ikke tidli TR = gravid, noe som bare er tull! så jeg kjefter på meg selv Så har jeg ei på jobben min som går å venter på tr, å er usikker om hun får eller ikke... Å hun er ikke mer enn 18 år.. Syntes litt synd på hun.. Er vanskeli å ikke fortele at jeg selv prøver, noe hun ikke gjør.. men huff.. ingenting håldes tett i den jobben min! Så vi håper, å tvinger meg selv til å si, jeg er ikke gravid.. Ellers vil jeg bare få falske forhåpninger.. håper de nesste dagene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 20. mars 2012 #54 Del Skrevet 20. mars 2012 Den siste uka før TR er nådeløs Det hadde vært greit å bare kunne skru av hjernen den uka, og fungere på autopilot! Gått rundt i halvkoma og slippe å gruble så fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja den siste uken er grusom!! Skulle gjerne ha sove gjennom hele uken! Så vi venter i spenning.. Med litt symptomjakt.. Jeg prøver å fortelle meg selv at alle symptomene jeg har, kan bortforklares som så mye ant.. Vont i magen, får jeg før TR og.. Ømme pupper , får jeg og før tr, kvalm, blir jeg når jeg spiser feil, eller stresser mye, osv osv.. Så ja.. Venter i spenning i noen dager til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. mars 2012 #56 Del Skrevet 20. mars 2012 Så spennende, håper TR ikke kommer og at du tester positivt om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 21. mars 2012 #57 Del Skrevet 21. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #58 Del Skrevet 21. mars 2012 Og DER kom tr på besøk.. Voknet tidelig i dag av en meget kjent følese.. begravet hodet i puten, sukket, å skjønte rimelig kjapt, vi må vente til pp3 å håpe på lykke da Teite teite TR!! Skulle gjerne ønske tr kunne holde seg langt vekke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 22. mars 2012 #59 Del Skrevet 22. mars 2012 Kjenner den følelsen. *nekter å våkne, nekter i alle fall å stå opp og gå på badet, for hvis jeg bare ligger her i senga er det sikkert ikke sant* Vi krysser fingrene for pp3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #60 Del Skrevet 22. mars 2012 Godt jeg ikke er allene med nektingen om morgen Men vi går fullt i gang med pp3 om ikke så alt for lenge! I morgen har jeg en ikke alt for lang dag på jobb.. 9-16.. Så på kvelden skal vi sikkert ut å spise, så skal vi på premiere på The Hunger Games!! Å så jeg gleder meg!!! Da skal vi kose oss skikkelig! Den filmen er fra en bok, som jeg har lest så utallig mangen ganger! så det blir spennende å se filmen og! Har ventet lenge på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå