Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

HÆÆ??? Han daua... Da vet jeg at de døde blir vekket da.. :jolie:

Faen i helvete sorry! Tar vekk svaret mitt. Gjør det du og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å lure på en ting. Så de par første episodene. Når Daemon kom så var det alltid en kråke og masse tåke. Det slutta plutselig og vi fikk aldri noe forklaring på hva det var. Har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Kom til å lure på en ting. Så de par første episodene. Når Daemon kom så var det alltid en kråke og masse tåke. Det slutta plutselig og vi fikk aldri noe forklaring på hva det var. Har jeg gått glipp av noe?

Vi har ikke fått noe svar på det enda nei. Jeg tenker at det kanskje bare var noe de laget for å få litt spenning i starten?

Det som irriterer meg litt er at alle gjør alt for Elena, hele tiden! Alltid skal Elena komme først! yeezz.. Hadde vært morsomt om det kom en annen hot jente med i serien som både Damon og Stefan hadde falt for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Da har jeg sett den siste episoden som er komt ut. Synes det er tragisk-komisk at det er 3 "Elena'er" nå. Herregud. Satt å lo for meg selv når jeg så episoden. Gu så teit. :P Hvor mange av Elena skal det komme? 7-8? :laugh:



Anonymous poster hash: 378bf...d94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonnie er tilbake :) Og nå er det kun to Elenaer igjen, Kathrine dæver snart, hvis det ikke blir en snodig twist... mest sannsynelig at det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge de ikke skriver Caroline ut av serien, så er jeg storfornøyd. Heller Elena enn Bonnie, Elena er skikkelig pain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Tviler på at de skriver Elena ut av serien. Hun er liksom greia :fnise:

Åh, irriterer meg at de som liksom er døde skal komme tilbake hver.jævla.gang. :sur: Trodde Bonnie skulle være død for alltid, men neidaa. Arhg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo bytte ut trekantdramaet Elena - Stefan - Damon med Caroline - Klaus - Tyler…. viips, vi trenger ikke Elena lenger… Elena = ultra-pain..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm... hva er det han professor/medisinmannen pønsker på?... her er det noe mel i posen. Elena er fortsatt irriterende, veldig egoistisk... Håper Caroline snart finner lykken etter Tyler (helst med Klaus... han kommer tilbake i episode 100)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at de skriver Elena ut av serien. Hun er liksom greia :fnise:

Åh, irriterer meg at de som liksom er døde skal komme tilbake hver.jævla.gang. :sur: Trodde Bonnie skulle være død for alltid, men neidaa. Arhg.

Enig, hele begravelsen og alle de sentimentale scenene rundt det at Bonnie døde blir egentlig bare veldig teit når hun kom tilbake etter et par episoder.

Er så møkklei The vampire diaries når, men uheldigvis er jeg en person som investerer alt for mye i en serie jeg begynner å se på - og klarer ikke og slutte å se dem før jeg får en ordentlig finale. Det er så mange serier som ødelegger det som en gang var noe fantastisk, bare for å tjene mest mulig penger. Det gjør meg så trist! The vampire diaries har nå blitt en parodi av det som en gang var en spennende og bra ungdomsserie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det skulle slutta etter sesong to syns jeg. Blitt dratt ut altfor mye. Syns det var veldig bra i starten siden det skjedde nye ting hele tia, men nå er jeg bare lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er fornøyd med denne sesongen, jeg. Syns de har vært flinke til å finne spennende plots, og interessante vendinger. Men jeg kjenner jeg begynner å kjede meg igjennom episodene. Lurer på om det blir noe Stefan og Katherina action. Så blir Elena sjalu og innser at det egentlig er Stefan hun vil ha.
Jeg heia på Damon og Elena i alle sesongene, men er av en eller annen merkelig grunn veldig skuffa over forholdet deres! Det ble ikke slik jeg trodde/ville! :P



Anonymous poster hash: 5f8c4...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som fortsatt elsker serien ? :P

Anonymous poster hash: 2e93e...226

Jeg å!!!! nesten psykotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...