Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Hvis ikke denne videoen får deg til å shippe Damon og Elena sammen, er det nok ikke håp for deg.

:rodmer:

Utrolig fin video, men jeg bare vil ikke Elena for hun er så utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvem som går ut. Kanskje Jeremy, føler at han har utspilt sin rolle. Men Matt derimot, håper jeg får være med en stund, føler at han har potensiale til noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten den episoden var forholdsvis kjedelig, men kanskje det bare er meg, neste episode derimot :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til neste ep! Tror den kan bli spennende, med tanken på at de originale vampyrene blir kanskje utslettet. Tviler på at det skjer, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes litt synd på Elijah etter fredagens episode :sjenert: Han virket så snill og hyggelig i tillegg til at han stolte på Elena.. Jeg forstår hvorfor Elena ikke sa noe om drikken, men allikevel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en bra episode!! Kan skrive under på at jeg gleder meg til neste altså, selv om jeg må vente 4uker :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Liker Elijah og Klaus, jeg. Vil ikke at de skal dø. =(

Men fire uker??!! =( Bra jeg har andre serier å se på hvertfall. :fnise:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 4 uker :kjefte:

Etter det jeg kan skjønne på FB siden så gjør de dette bare for å dra ut sesongen litt. Muligens iallefall.

Uansett, jeg er også spent på hva som skjer med Klaus & Caroline, samt Elena & Stefan. Blir nok ikke noe Elena/Damon denne gangen heller dessverre.

Er det bare jeg som synes det er skikkelig teit at han er "drittsekken" igjen?

Hadde forresten vært artig om det ble noe mellom Matt og Rebecca også, synes Matt fortjener litt TLC. Men det også er vel bare ønsketenkning, da han tydeligvis skyr alt av overnaturlige ting. Og det er synd siden han faller sånn utenfor "gjengen", jeg vil gjerne se mer av ham. (Og mindre av Bonnie, hun kjeder meg til døde :heks: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt spenning igjen. Synes det har vært noen episoder som har vært utrolig kjedelige. Bare typisk at nå som det endelig skjer noe, så skal dem finne på å ha en laang pause!

Digger forresten den britiske aksenten til de originale. Særlig Klaus! Og liker at vi ser en litt "mykere" side av han også. Ellers er jeg fan av Elijah :popcorn:

Uff, blir lenge å vente på neste episode. Hater når dem plutselig tar tilfeldige pauser midt inne i sesongen uten noen spesiell grunn :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker Elijah og Klaus, jeg. Vil ikke at de skal dø. =(

Men fire uker??!! =( Bra jeg har andre serier å se på hvertfall. :fnise:

Det tenkte jeg også helt til jeg fant ut at flere av seriene jeg følger med på tar ferie etter neste uke :kjefte:

Hellcat85: Jeg er også lei Bonnie. Det er aldri noe nytt og hun er hele tiden sur (synes jeg da..) :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg liker Elijah mer og mer! Utrolig stilig fyr. Han virker så..ordentlig på en måte.. Aner ikke hvordan jeg kan forklare det. :P

Og Klaus da. Småforelska han gitt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...