Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

eeeem men om Dameon tar kuren vil han ikke begynne å bli gammel og dø raskt da?

slik som dobbeltgjengeren til elena?



Anonymous poster hash: b67fb...1a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

eeeem men om Dameon tar kuren vil han ikke begynne å bli gammel og dø raskt da?

slik som dobbeltgjengeren til elena?

Anonymous poster hash: b67fb...1a1

Dobbeltgjengeren ble vel vampyr da hun var syk? Var det ikke derfor hun døde? Damen var frisk da han ble vampyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silas sugde kuren ut av kroppen til Katherine, det var derfor hun ble så fort gammel og døde. I tillegg til at hun var rundt 600 år gammel, så derfor gikk det så fort.

Tror jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett sesongavslutningen, jeg har nesten aldri vært så sippete før :sad: Da elena holdt tale til Damon, og de danset sammen... også Alaric :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tuta nesten gjennom hele episoden... Stakkars Damon. Og stakkars, stakkars Alaric. Mista forloveden sin, tvillingene sine, Elena.. Han har virkelig hatt et tragisk kjærlighetsliv! Hun første han var sammen med, den biologiske moren til Elena ble jo til vampyr og forlot ham, Jenna ble drept (ofret?), og nå Jo.. Stakkars fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Haaploes

Grein meg gjennom siste episode jeg også. Syns den var veldig fin.

Eneste de kunne spart seg var den dansingen. Det ble litt for koreografert og sært for min del.

Nå skal det bli fint med litt Elena-fri. Håper bare det ikke tar altfor lang tid før Damon finner en annen å kle av seg for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de holder åpent for at Elena kan bli skrevet inn igjen siden hun bare sover. Hvis ikke så hadde de vel latt henne dø i siste episoden.

Er ihvertfall veldig spent på hvordan neste sesong blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de holder åpent for at Elena kan bli skrevet inn igjen siden hun bare sover. Hvis ikke så hadde de vel latt henne dø i siste episoden.

Er ihvertfall veldig spent på hvordan neste sesong blir.

Nina har sagt at hun ikke kommer tilbake uansett. Tror nok de endte det slik for å tilfredsstille fansen mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina har sagt at hun ikke kommer tilbake uansett. Tror nok de endte det slik for å tilfredsstille fansen mest mulig.

Kan alltid ombestemme seg. Håper det :)

Uansett en veldig usannsynlig slutt. Bonnie og Damon hadde gjort alt de kunne for å vekke henne før de ga opp. Ble litt for dumt at alle slo seg til ro med det uten en gang å prøve på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Veldig grei deal for hun som spiller Bonnie da, ettersom de ikke kan drepe karakteren hennes😉

Syns forøvrig at den siste scenen med Bonnie og Elena var så fin, da hun fikk fjærene til å sveve en siste gang. Da rant tårene, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Endelig fått sett sesongavslutningen. Tårene rant. Jeg visste jo at Elena var på vei ut av serien men var spent på hvordan. Blir spennende å se hvordan sesong 7 blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett ferdig sesong 6 nå.. Oh my god, stakkars Alaric.  :(  For øvrig ganske mange gode skuespillere i serien, og da spesielt han Kai.

 

Noen som vet når sesong 7 starter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ferdig sesong 6 nå.. Oh my god, stakkars Alaric. :( For øvrig ganske mange gode skuespillere i serien, og da spesielt han Kai.

Noen som vet når sesong 7 starter?

8. Oktober i USA :)

Anonymous poster hash: 116de...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Team Damon og Delena for alltid  :danse:

Men seriøst, vil grine nå. Hvorfor måtte Nina slutte med serien, ho ødelegger alt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fikk hverandre til slutt!

Anonymkode: b8d6f...794

Tusen takk for den spoileren........... er det ikke en egen spoiler tråd her??

Anonymkode: 10d35...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for den spoileren........... er det ikke en egen spoiler tråd her??

Anonymkode: 10d35...a6f

Dette er spoilertråd. Tråden følger episodene etterhvert som de blir lagt ut i USA

Anonymkode: 3998e...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...