Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har. Syns det som skjer med Caroline nå er kjedelig og oppbrukt, dessuten kler det ikke karakteren hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Litt oppbrukt er det, men syns det er litt kult jeg. Kan ikke bare ha kosemose-vampyrer hele tiden :P

Flere som tror Stefan faker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Bare jeg som synes hele serien har tapt seg veldig?

Det blir for mange storylines som ikke foelges ordentlig opp, synes jeg, og alt virker saa halvhjertet. Hadde det ikke vaert for at jeg har en liten crush paa Damon, saa hadde jeg gitt opp for lengst. Naar jeg tenker rmeg om er det i grunn litt for lenge siden han har spradet rundt i bar overkropp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naar jeg tenker rmeg om er det i grunn litt for lenge siden han har spradet rundt i bar overkropp...

Du, det er jeg helt enig i. På tide å få av seg skjorta igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at Enzo, aner ikke hva skuespilleren heter, også kan gå litt rundt i bar overkropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så akkurat siste episoden nå. Skjønte ikke helt hvorfor Bonnie hadde tatt med den vampyr-kuren til Stephan. Var det ikke den som førte til at Katherine døde da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat siste episoden nå. Skjønte ikke helt hvorfor Bonnie hadde tatt med den vampyr-kuren til Stephan. Var det ikke den som førte til at Katherine døde da?

Tok hun den ikke med til Damon?? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Bonnie tok vampyr-kuren med til Damon, for at han kunne gi den til Elena. (Om han bestemmer seg for det da så klart)



Anonymous poster hash: cd262...7e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Damon jeg mente, skrev feil. :) Uansett, var det ikke derfor Katherine døde da?

Jo. Så skjønner ikke helt selv egentlig.. Gir ikke mening at hun vil at Elena skal ta den og dø på få år. Men nå er jo ikke Elena en så gammel vampyr da, så hun eldres nok ikke like fort som det Kathrine gjorde

Anonymous poster hash: 3bce3...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Så skjønner ikke helt selv egentlig.. Gir ikke mening at hun vil at Elena skal ta den og dø på få år. Men nå er jo ikke Elena en så gammel vampyr da, så hun eldres nok ikke like fort som det Kathrine gjorde

Anonymous poster hash: 3bce3...29c

Sant, men jeg tror ikke han kommer til å ønske det for Elena lenger. Kanskje Caroline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at Katherine eldret så fort var fordi Silas sugde kuren ut av henne. Tror jeg, hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Jaha ja, nå har Nina lagt ut et innlegg på instagram selv hvor hun bekrefter at hun forlater serien nå med finalen av denne sesongen, sesong 7 blir altså uten henne. Hvordan i alle dagen skal serien kunne fortsette uten "hovedkarakteren"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha ja, nå har Nina lagt ut et innlegg på instagram selv hvor hun bekrefter at hun forlater serien nå med finalen av denne sesongen, sesong 7 blir altså uten henne. Hvordan i alle dagen skal serien kunne fortsette uten "hovedkarakteren"?

Leit. Vampire Diaries handler jo om Salvatore-brødrene og Elena. Har også lest et par ganger at noen syns Elena er slitsom, men jeg er ikke enig, uten henne vil ikke serien være det samme.

Anonymous poster hash: c49c5...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer ikke til å se på TVD når Elena ikke er med lenger.



Anonymous poster hash: 1bdef...24a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan de skal skrive henne ut. Det må jo avvike veldig fra bøkene. Jeg tippet Damon forelsker seg i Bonnie og at det får Elena til å reise fra byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.. Årh serien kommer jo ikke til å bli det samme uten... Kan ikke hun bare holde ut da? :( Hvis han og Bonnie liksom skal bli et par så spyr jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.. Årh serien kommer jo ikke til å bli det samme uten... Kan ikke hun bare holde ut da? :( Hvis han og Bonnie liksom skal bli et par så spyr jeg

Har lest (rykter) om at etter Ian Somerhalder (?) fikk seg ny dame (Nikki Reed) så har det oppstått en del drama fordi Nina liker ikke å se dem sammen ellernoe sånn. Jeg kan jo forstå det, da! Ian tok med seg Nikki sykt ofte under filminnspilling

Anonymous poster hash: 1bdef...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...