Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det ikke VD i går?

i dag mener du? Om du ser etter amerikansk tid da.

Isåfall, den kommer neste uke :)

Anonymous poster hash: 2e93e...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sikkert pga thanksgiving! :( Neste episode kommer ut 5.desember, altså neste uke.



Anonymous poster hash: 378bf...d94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag mener du? Om du ser etter amerikansk tid da.

Isåfall, den kommer neste uke :)

Anonymous poster hash: 2e93e...226

Det blir vel i går. VD går på torsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel i går. VD går på torsdager.

I usa, så går neste episode 5. desember, hos oss blir det da den 6. siden kvelden den 5. i usa er natt til fredag hos oss.

Anonymous poster hash: 2e93e...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Elsker den serien!! Så mange følelser, umulig å ikke leve seg inn i!!
Team Stephan her, han har en helt annen kjærlighet for henne, så ren og uskyldig, elsker det!
Men må innrømme at i slutten av den ene sesongen, når de trodde de skulle dø, og elena valgte stephan og damon ble knust (og det viste seg at de hadde møttes først), så syntes jeg sykt synd i ham.. Liker vel egentlig at hun er sammen med stephan, men innimellom dras mot damon (for hun gjør ham litt bedre, noe jeg syns er bedårende) :D

Ææ, må vente til januar før neste episode!!



Anonymous poster hash: 6f68d...934
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor man kan se serien på nettet?



Anonymous poster hash: 276e1...b81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor mange uskyldige liv som har gått tapt bare så Elena får leve :S

jeg ser ikke logikken... hadde hun daua i første episode hadde mange kjekke characters forstsatt fått leve =)

personlig liker jeg best lillebroren til elena, han er snadder <3



Anonymous poster hash: b67fb...1a1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett ferdig sesong 4. Blir ikke overrasket over noen ting ved den serien lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Synes også å huske at de var vikinger, så det er nok noen skandinaviske aner inne i bildet om det er snakk om norsk, svensk eller noe annet er vel kanskje ikke så viktig for storien :P

Også blodfan av TVD! Og neste episode sendes ikke i USA før 2. februar!!! ;< Hjelpes!

Må også innrømme at jeg er Team Stefan! Ian Somerhalder har liksom aldri gjort det for meg, haha :D Liker Stefan både snill og slem, litt selvdestruktiv og ydmyk som snill, og veldig kald men også litt forvirret som slem.

KLaus og Caroline som par hadde vært fiffig :D

Jeey, fant en Vampire Diaries-tråd!

Jeg er helt enig med deg, er team-Stefan jeg også, syns egentlig Damon er ganske irriterende og plagsom i serien. Stefan er mer mystisk, har mer dybde og er mer kynisk enn Damon når han er slem.

Håper også at det skjer noe mellom Klaus og Caroline. Er forøvrig på sesong 4!

Anonymous poster hash: c49c5...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir så forbannet på Elena som er sur på Stefan fordi han har avtale med Rebehka og har tydeligvis noe på gang med henne. Hun har ingen grunn til å være sur, hun såret Stefan ved å ligge og bli sammen med broren hans. Kjerring.



Anonymous poster hash: c49c5...257
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er så utrolig trist at Stefan dør! Håper Bonnie klarer å fikse den andre siden, før den klapper sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så utrolig trist at Stefan dør! Håper Bonnie klarer å fikse den andre siden, før den klapper sammen!

Nå har jeg ikke sett siste episode, så vet ikke hva du mener med at Stefan er død. Men det er jo uansett alt for åpenlyst at han ikke kommer til å dø og forsvinne fra serien, så det blir bare teit hvis de bruker det som en story.

Anonymous poster hash: 5f581...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett siste episode, så vet ikke hva du mener med at Stefan er død. Men det er jo uansett alt for åpenlyst at han ikke kommer til å dø og forsvinne fra serien, så det blir bare teit hvis de bruker det som en story.

Anonymous poster hash: 5f581...456

Han er død, eller på den andre siden. Det var en av "the travelers" som drepte han.. men de prøver å få han, Enzo og Bonnie (som er ankeret) over til den normale verden før den kollapser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er død, eller på den andre siden. Det var en av "the travelers" som drepte han.. men de prøver å få han, Enzo og Bonnie (som er ankeret) over til den normale verden før den kollapser.

Skjønte jo selvsagt det, men det er jo uansett så åpenlyst at han ikke kommer til å forsvinne fra serien at det blir bare alt for unødvendig og teit. Tyder på at skaperne har gått tomme for storylines og at TVD burde avsluttes.

Anonymous poster hash: 5f581...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke bare drepe Elena? Verdens mest irriterende karakter.

Enig. Hun er så syyykt dramaqueen og skal ha alle etter seg. Klarer jo ikke velge engang om hu vil ha Stephan eller Damon! Tror hun kommer til å ende opp med Stephan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...