Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Jeg så den siste episoden, men kan ikke huske at Stefan døde. Kan det ha vært en episode til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så den siste episoden, men kan ikke huske at Stefan døde. Kan det ha vært en episode til?

Da har du ikke sett siste episoden, det var den dramatiske slutten :-0 An-siste episode i sesongen!!

Du finner alle de nye episodene på www.tubeplus.me - der kommer de ut kun et par timer etter de er vist for første gang på amerikansk tv :)

Anonymous poster hash: 6f68d...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett siste episoden, det var den dramatiske slutten :-0 An-siste episode i sesongen!!

Du finner alle de nye episodene på www.tubeplus.me - der kommer de ut kun et par timer etter de er vist for første gang på amerikansk tv :)

Anonymous poster hash: 6f68d...934

I den jeg så som jeg trodde var den siste så ble Elena tatt helt på slutten etter Damon hadde kysset henne. Altså den siste som gikk på Fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den jeg så som jeg trodde var den siste så ble Elena tatt helt på slutten etter Damon hadde kysset henne. Altså den siste som gikk på Fem.

Det er den nest siste episoden.

Syntes sesongen har vært litt skuffende. Historien med Damon som ble tatt er helt grei, men travellers? Blir litt for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også denne sesongen er litt nedtur. De bør også bestemme hvem Elena skal være sammen med. Dette har de drøyet ut for lenge nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg den siste i går. Så dramatisk slutt! Så må vi vente helt til høsten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kommet dit at jeg liker the Originals bedre jeg. Er så lei alt dramaet rundt Elena. Stephan burde blitt sammen med blondie som jeg ikke husker navnet på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, sesongavslutningen! Da døde de to... :(

Jeg tror nok de kommer tilbake igjen, i hvert fall Damon.

Anonymous poster hash: f2ebc...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok de kommer tilbake igjen, i hvert fall Damon.

Anonymous poster hash: f2ebc...8d9

Damon døde jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, når og hvordan døde Damon?

Han døde i sesongavslutningen. Han kom over til den andre siden da han ofret seg for å "massedrepe" en haug med "The travellers," inkludert Marcos. Stefan, Alaric, Taylor rakk å komme seg igjennom Bonnie da Liv holdt henne åpen for de på den andre siden til å komme seg til den virkelige verden. Damon rakk ikke dette, så han er død. Det er også Bonnie, da hun egentlig har vært død hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den, men gått glipp av dette. Det siste jeg husker av Damon er at han kjører avgårde med Elena i bilen. Må visst se den igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

De finner vel en måte å redde Damon og Bonnie på. :rolleyes:

Og hvis det kommer enda en gjeng med overnaturlige folk som skal jakte på Elena og Stefan så gidder jeg ikke se mer :laugh: Syns det blir for dumt. Alt blir gjentatt til det kjedsommelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Gleder meg så syyykt! Skal se episoden etter jobb i morgen :danse:



Anonymous poster hash: 378bf...d94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...