Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har! Begynner å bli litt lei av Elena, pga mye sutring og grining. :P Synes i tillegg at episoden var trist. Blir så lei meg av å se Damon på den andre siden/død. :(



Anonymous poster hash: 378bf...d94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har! Begynner å bli litt lei av Elena, pga mye sutring og grining. :P Synes i tillegg at episoden var trist. Blir så lei meg av å se Damon på den andre siden/død. :(

Anonymous poster hash: 378bf...d94

JA! Hu sutrer jo hele tiden. Er jo forståelig, men hun har begynt å virke så egoistisk... hun og Jeremy hadde jo sååå godt bånd før, og nå virker det jo som hu driter totalt i han. Også skjønte jeg ikke helt slutten.. :S Lever Damon og Bonnie eller hva var greia?

Anonymous poster hash: b4dbb...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg syntes det er trist at spesielt Damon var/er(?) død. Han har tross alt drept mange uskyldige folk uten noen spesiell grunn. Syntes det er sært at Elena vil være sammen med han egentlig. Samme gjelder stefan. De er seriemordere, og verden er helt klart best tjent uten de, for de dreper jo folk i hver sesong (og da tenker jeg på uskyldige ). Men menneskeliv virker heller ikke å bety så mye for hovedkarakterene heller da.

Og så er det utrolig kjedelig med sutring og grining. Syntes det var en kjedelig episode.

Anonymous poster hash: b5100...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I promoen til episode 2, finner Bonnie og Damon ut at de lever den samme dagen om og om igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bare jeg som ikke skjønner hva som er så spesielt med Elena? Hun er så kjedelig og annonym.. Greit nok, hun er snill og søt asså, men hvorfor er de så gal etter henne? :sur:



Anonymous poster hash: 2f40f...171
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den nye episoden som kom ut på torsdag/fredag? Sjelden jeg blir geniunt glad av en tv-serie episode, men akkurat da var det omtrent happydance på gulvet :fnise:

Endret av gohege
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode på piratebay nå

Anonymous poster hash: 68262...be3

Jeg finner ikke sesong 6 der! :O

Anonymous poster hash: 56351...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare kommet til sesong 4! Men skjønner ikke denne greien med at Elena er bundet til Damon..? De har jo alltid hatt noen følelser for hverandre. Syns det blir litt for dumt at ikke det mellom dem kan være ekte?



Anonymous poster hash: 2f40f...171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet når episode 6 blir sendt i USA?

Hver episode vises i USA hver torsdag, og så kommer episodene ut på fredager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vi endelig blitt kvitt Bonnie nå? Eller tror dere vi må fortsette å se henne i den andre verdenen? Jeg takler henne ikke :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...