Gå til innhold

Spellemannsprisen


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da for faen ikke greit å kalle folk fittehøl heller!

  • Liker 4
Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Det er æreskultur å besvare en uskyldig kommentar i godt lag, med trusler om vold.

?

Jeg tror du trenger litt hjelp til å forstå hva en æreskultur faktisk er... :fnise:

Endret av PseudonymBruker
Skrevet

Hvilken grunn hdde den gnomen for å kaste drinken i ansiktet på plumbo vokalisten da ? Ikke annet enn å fremheve seg selv som moralsk mer høyverdig. Idiot.

Enig. Han forsvarte seg ikke en gang.. du ser jo at han angrer. Stakkars.

Skrevet

Det er da for faen ikke greit å kalle folk fittehøl heller!

Jeg ville kalle det nedverdigende ovenfor kvinner.

  • Liker 5
Skrevet

Det jeg syns var litt rart var at den sangen i det hele tatt vant.. altså jeg var ingen fan av noen av de nominerte til årets hit, men alle de andre hadde jeg jo i det minste hørt før..

  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville kalle det nedverdigende ovenfor kvinner.

Tanken slo meg faktisk, men jeg lot det gå. Jeg tar det ikke personlig, noe ikke Madcon heller burde gjøre.

  • Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Det jeg syns var litt rart var at den sangen i det hele tatt vant.. altså jeg var ingen fan av noen av de nominerte til årets hit, men alle de andre hadde jeg jo i det minste hørt før..

Og fordi du ikke hadde hørt Møkkamann før så fortjente den ikke å vinne?

Plumbo er faktisk veldig populære blandt ganske mange i Norges land

  • Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Enig. Han forsvarte seg ikke en gang.. du ser jo at han angrer. Stakkars.

Han vet nok at han har skutt seg selv grundig i foten, så da holder han klokelig kjeft..

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg ville kalle det nedverdigende ovenfor kvinner.

Haha.. Ja, temmelig ufin den også. Samt han Kaizers-fyren som kastet drink. Samme dårlige oppførselen hele gjengen.

  • Liker 3
Skrevet

Og fordi du ikke hadde hørt Møkkamann før så fortjente den ikke å vinne?

Plumbo er faktisk veldig populære blandt ganske mange i Norges land

Har vel ikke sagt at den ikke fortjente å vinne. Men jeg lurer jo så klart på hvordan jeg kan ha unngått å høre en sang i hele 2011, i og med at jeg hadde hørt alle andre svært mange ganger og dette skulle være årets hit.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes reaksjonene nå går langt over grensen. Jeg er veldig enig i at det var pinlig, ubetenksomt, krenkende- men reaksjonene er jo helt ute av proporsjoner!

Den verste konsekvensen av kommentaren er at noen blir støtt, de får massiv støtte, og om et par dager bør de være over dette.

For bandet? Det som skulle bli en av deres største opplevelser som band (hva er oddsen for at de skal vinne Spellemanns-pris igjen), er nå blitt en vond klump i magen som ALDRI vil forsvinne, og som alltid vil hefte ved det som skulle være et godt minne.

Jeg tror ikke de mente det vondt, det var en klønete (og ignorant) uttalelse i alkohol- og adrenalinrus. Get over it! De har fått straff nok ved at minnet er ødelagt!

  • Liker 10
Skrevet

Han vet nok at han har skutt seg selv grundig i foten, så da holder han klokelig kjeft..

ja,han vet det selv, og har beklaget på det sterkeste, da trenger ikke folk ydmyke han..

Skrevet

Plumbovokalisten: "Mokkamenn".

Madcon svarer med:"Fittehøl".

Kaizers gitaristen kaster øl på Plumbofyren.

Voksent av samtlige. Og de skal være gode rollemodeller for "kidsa"??

  • Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Har vel ikke sagt at den ikke fortjente å vinne. Men jeg lurer jo så klart på hvordan jeg kan ha unngått å høre en sang i hele 2011, i og med at jeg hadde hørt alle andre svært mange ganger og dette skulle være årets hit.

De har spilt den på radioen daglig. Du kjenner den sikkert igjen om du hører den. Jeg ante ikke at det var Plumbo som hadde den, men jeg har hørt den altfor mange ganger på radioen.

Skrevet

Man sier bare ikke slik på en slik tilstelning.

Om Tshawe er så mye bedre selv er helt irrelevant, selvfølgelig er han forbanna, og med det kommer det gjerne stygge ord. Øye for øye.. Tror Kaizers-Terje gjorde det MANGE ville ha gjort, deriblandt meg.

  • Liker 3
Skrevet

Man sier bare ikke slik på en slik tilstelning.

Om Tshawe er så mye bedre selv er helt irrelevant, selvfølgelig er han forbanna, og med det kommer det gjerne stygge ord. Øye for øye.. Tror Kaizers-Terje gjorde det MANGE ville ha gjort, deriblandt meg.

An eye for an eye makes the world go blind..

  • Liker 7
Skrevet

Man sier bare ikke slik på en slik tilstelning.

Om Tshawe er så mye bedre selv er helt irrelevant, selvfølgelig er han forbanna, og med det kommer det gjerne stygge ord. Øye for øye.. Tror Kaizers-Terje gjorde det MANGE ville ha gjort, deriblandt meg.

Men hvilken rett ville du ha hatt ? Kunne ikke Tshawe få gjort det selv ? Om han gjør det nå blir det bare patetisk.

Jeg synes du setter deg på din høye hest her, jeg lurer på om du aldri har sagt noe som har såret andre ?

  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...