hilde1 Skrevet 14. januar 2012 #101 Skrevet 14. januar 2012 http://www.kjendis.no/2012/01/14/kjendis/musikk/spellemann/plumbo/19801543/ Dette blir for dumt!! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #102 Skrevet 14. januar 2012 Det er da for faen ikke greit å kalle folk fittehøl heller! 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #103 Skrevet 14. januar 2012 http://www.kjendis.no/2012/01/14/kjendis/musikk/spellemann/plumbo/madcon/19801049/ Jævla støgg han er med den pinnen i kjeften. Møkkamann.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #104 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Det er æreskultur å besvare en uskyldig kommentar i godt lag, med trusler om vold. ? Jeg tror du trenger litt hjelp til å forstå hva en æreskultur faktisk er... Endret 14. januar 2012 av PseudonymBruker
sebastianen Skrevet 14. januar 2012 #105 Skrevet 14. januar 2012 http://www.kjendis.no/2012/01/14/kjendis/musikk/spellemann/plumbo/19801543/ Dette blir for dumt!! Hvilken grunn hdde den gnomen for å kaste drinken i ansiktet på plumbo vokalisten da ? Ikke annet enn å fremheve seg selv som moralsk mer høyverdig. Idiot. 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #106 Skrevet 14. januar 2012 Hvilken grunn hdde den gnomen for å kaste drinken i ansiktet på plumbo vokalisten da ? Ikke annet enn å fremheve seg selv som moralsk mer høyverdig. Idiot. Enig. Han forsvarte seg ikke en gang.. du ser jo at han angrer. Stakkars.
sebastianen Skrevet 14. januar 2012 #107 Skrevet 14. januar 2012 Det er da for faen ikke greit å kalle folk fittehøl heller! Jeg ville kalle det nedverdigende ovenfor kvinner. 5
pinar Skrevet 14. januar 2012 #108 Skrevet 14. januar 2012 Det jeg syns var litt rart var at den sangen i det hele tatt vant.. altså jeg var ingen fan av noen av de nominerte til årets hit, men alle de andre hadde jeg jo i det minste hørt før.. 1
FoxyFish Skrevet 14. januar 2012 #109 Skrevet 14. januar 2012 Jeg ville kalle det nedverdigende ovenfor kvinner. Tanken slo meg faktisk, men jeg lot det gå. Jeg tar det ikke personlig, noe ikke Madcon heller burde gjøre. 2
Gjest Consensio Skrevet 14. januar 2012 #110 Skrevet 14. januar 2012 Det jeg syns var litt rart var at den sangen i det hele tatt vant.. altså jeg var ingen fan av noen av de nominerte til årets hit, men alle de andre hadde jeg jo i det minste hørt før.. Og fordi du ikke hadde hørt Møkkamann før så fortjente den ikke å vinne? Plumbo er faktisk veldig populære blandt ganske mange i Norges land 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #111 Skrevet 14. januar 2012 Enig. Han forsvarte seg ikke en gang.. du ser jo at han angrer. Stakkars. Han vet nok at han har skutt seg selv grundig i foten, så da holder han klokelig kjeft..
Gjest Badabing Skrevet 14. januar 2012 #112 Skrevet 14. januar 2012 Jeg ville kalle det nedverdigende ovenfor kvinner. Haha.. Ja, temmelig ufin den også. Samt han Kaizers-fyren som kastet drink. Samme dårlige oppførselen hele gjengen. 3
pinar Skrevet 14. januar 2012 #113 Skrevet 14. januar 2012 Og fordi du ikke hadde hørt Møkkamann før så fortjente den ikke å vinne? Plumbo er faktisk veldig populære blandt ganske mange i Norges land Har vel ikke sagt at den ikke fortjente å vinne. Men jeg lurer jo så klart på hvordan jeg kan ha unngått å høre en sang i hele 2011, i og med at jeg hadde hørt alle andre svært mange ganger og dette skulle være årets hit. 1
likning Skrevet 14. januar 2012 #114 Skrevet 14. januar 2012 Jeg synes reaksjonene nå går langt over grensen. Jeg er veldig enig i at det var pinlig, ubetenksomt, krenkende- men reaksjonene er jo helt ute av proporsjoner! Den verste konsekvensen av kommentaren er at noen blir støtt, de får massiv støtte, og om et par dager bør de være over dette. For bandet? Det som skulle bli en av deres største opplevelser som band (hva er oddsen for at de skal vinne Spellemanns-pris igjen), er nå blitt en vond klump i magen som ALDRI vil forsvinne, og som alltid vil hefte ved det som skulle være et godt minne. Jeg tror ikke de mente det vondt, det var en klønete (og ignorant) uttalelse i alkohol- og adrenalinrus. Get over it! De har fått straff nok ved at minnet er ødelagt! 10
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #115 Skrevet 14. januar 2012 Han vet nok at han har skutt seg selv grundig i foten, så da holder han klokelig kjeft.. ja,han vet det selv, og har beklaget på det sterkeste, da trenger ikke folk ydmyke han..
per78 Skrevet 14. januar 2012 #116 Skrevet 14. januar 2012 Plumbovokalisten: "Mokkamenn". Madcon svarer med:"Fittehøl". Kaizers gitaristen kaster øl på Plumbofyren. Voksent av samtlige. Og de skal være gode rollemodeller for "kidsa"?? 1
Gjest Badabing Skrevet 14. januar 2012 #117 Skrevet 14. januar 2012 Har vel ikke sagt at den ikke fortjente å vinne. Men jeg lurer jo så klart på hvordan jeg kan ha unngått å høre en sang i hele 2011, i og med at jeg hadde hørt alle andre svært mange ganger og dette skulle være årets hit. De har spilt den på radioen daglig. Du kjenner den sikkert igjen om du hører den. Jeg ante ikke at det var Plumbo som hadde den, men jeg har hørt den altfor mange ganger på radioen.
cellar Skrevet 14. januar 2012 #118 Skrevet 14. januar 2012 Man sier bare ikke slik på en slik tilstelning. Om Tshawe er så mye bedre selv er helt irrelevant, selvfølgelig er han forbanna, og med det kommer det gjerne stygge ord. Øye for øye.. Tror Kaizers-Terje gjorde det MANGE ville ha gjort, deriblandt meg. 3
likning Skrevet 14. januar 2012 #119 Skrevet 14. januar 2012 Man sier bare ikke slik på en slik tilstelning. Om Tshawe er så mye bedre selv er helt irrelevant, selvfølgelig er han forbanna, og med det kommer det gjerne stygge ord. Øye for øye.. Tror Kaizers-Terje gjorde det MANGE ville ha gjort, deriblandt meg. An eye for an eye makes the world go blind.. 7
sebastianen Skrevet 14. januar 2012 #120 Skrevet 14. januar 2012 Man sier bare ikke slik på en slik tilstelning. Om Tshawe er så mye bedre selv er helt irrelevant, selvfølgelig er han forbanna, og med det kommer det gjerne stygge ord. Øye for øye.. Tror Kaizers-Terje gjorde det MANGE ville ha gjort, deriblandt meg. Men hvilken rett ville du ha hatt ? Kunne ikke Tshawe få gjort det selv ? Om han gjør det nå blir det bare patetisk. Jeg synes du setter deg på din høye hest her, jeg lurer på om du aldri har sagt noe som har såret andre ? 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå