Gå til innhold

Spellemannsprisen


Gjest Maria_Marihøne

Anbefalte innlegg

Gjest *dragoon*

Uff, ja det der var jo helt på tryne å si. For noen teite menn.

Så du syns det er helt OK med rasistiske uttalelser i dagens samfunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

De sa at de kanskje burde kalt den Mokkamann istedenfor Møkkamann (eller noe i den duren)

Var vel hintet til at de var litt mørke i huden.

Og folk eier jo ikke humor

Håper du mener de i Plumbo, og ikke de i salen.

For det var da ikke morsomt i det hele tatt, bare unødvendig og flaut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom alle ikke har lik humor, gjør rasisthumor seg aldri på tv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke morsomt, bare utrolig pinlig. Den type "humor" aksepteres jo bare ikke og sånn er det. Årets spellemannsflause!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Herregud da, det må da være lov å tøyse litt..

Selvfølgelig. mange som har tøysa i løpet av kvelden. Men dette var ikke spesielt morsomt. Verken for publikum(som vi tydelig hørte) eller for Madcon, som du kunne se ble helt satt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud da, det må da være lov å tøyse litt..

??? Seriøst?? Kalle to mørkhudede mokkamann på TV foran mange tusen seere? Og fler hundre publikum og presse.. Nei ærlig talt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Haha.. Det ble ganske stille i heimen her da den kommentaren kom. Tipper han fyren har en ganske dårlig følelse nå, lenge siden jeg har sett noen få dårligere tilbakemelding på en spøk.. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Her hjemme lo vi, synes det var litt morsomt vi :-P

Vi lo godt her og.

Og jeg bor sammen med en som er mørkhudet, og han lo nok enda mer enn meg.

Endret av Consensio
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Seriøst?? Kalle to mørkhudede mokkamann på TV foran mange tusen seere? Og fler hundre publikum og presse.. Nei ærlig talt!

Ja, han mente det sikkert sånn....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes heller ikke det var så ille. Det var jo åpenbart bare en spøk. En veldig dårlig sådan, men likefult en spøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke rasistisk! Å være rasistisk er å dømme noen negativt pga hudfarge.

Er så lei av at rasistkortet skal trekkes fram hele tida. At det var en meget bbillig og plumt spøk som var langt fra morsom er en annen sak.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva han mente, hørte bare hva han sa og hvordan publikum og gutta reagerte på utsagnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bartenina

Det var jo ment som en spøk, tror ikke de er rasister :P Men vi stusset litt på at madcon gikk, spørs om de ble sure, eller bare glemte å stå og vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var så pinlig å se på at jeg begynte å rødme i sofaen..! Kjære vene, det var årets, ja.

Og når det kommer til utdeling av prisen på gangen, så gjorde TV2 dette på en bedre måte; prisene som var "mindre viktige" ble delt ut på den samme scenen med publikum og utdelere, men før TV-sendingen startet. Det er jo greit nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg tviler ikke på at det var ment som en spøk. Men gutta i Madcon lo ikke, og det var de den var rettet mot. Og nettopp derfor syns jeg man skal holde seg for god til slike idiotiske "vitser".

Frøvrig hadde jeg ment at hele deres opptreden var flau uansett, for den synge-takketalen var også forferdelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rasistisk! Å være rasistisk er å dømme noen negativt pga hudfarge.

Er så lei av at rasistkortet skal trekkes fram hele tida. At det var en meget bbillig og plumt spøk som var langt fra morsom er en annen sak.

Enig. Ikke særlig morsomt, men rasistisk kan det vel ikke kalles. Det er ikke rasisme så fort man på en eller annen måte kommenterer at noen har mørk hudfarge. Og "mokka" er vel ikke akkurat noe negativt? Det er jo en farge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...