Gå til innhold

Spellemannsprisen


Gjest Maria_Marihøne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Endelig kommer musikken i fokus, og ikke pupper og glam, slik det var med tv2. :goodbye:

Det går an å ha musikken i fokus selv om man feirer med glitter og glam.

Det har jo fungert utmerket i enkelte andre land

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. jeg syntes faktisk det var ganske stusselig med de som fikk prisen på gangen... Ble liksom veldig a og b kjendiser over det... Skjønner godt at Lars Vaular ikke gadd å holde noen tale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. jeg syntes faktisk det var ganske stusselig med de som fikk prisen på gangen... Ble liksom veldig a og b kjendiser over det... Skjønner godt at Lars Vaular ikke gadd å holde noen tale...

På gangen? Er det noe jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På NRK 2 fikk Erik og Kriss pris tidligere, ikke uti salen men på gangen. Rimelig stusselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gangen? Er det noe jeg har gått glipp av?

Det ble liksom en slags annenrangs pauseunderholdning. Hip hop, beste musikkvideo og klassiskprisen fikk den på gangen. Syntes det er dårlig gjort. Enten så gjør man det skikkelig, eller så kan det bare være...

"gratulerer her er prisen, men vi hadde ikke tid/vilje til å prioritere deg inn som en del av showet" Du kan være pausefisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det de sa som gjorde at noen i salen begynte å bue de ut?

De kalte begge i Madcon for "Mokkamann".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

De sa at de kanskje burde kalt den Mokkamann istedenfor Møkkamann (eller noe i den duren)

Var vel hintet til at de var litt mørke i huden.

Og folk eier jo ikke humor

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *dragoon*

Plumbo som vant årets hit med sangen "møkkamann" kom på scenen og kalte han fra madcon for mokkamann. Til dårlig mottagelse av salen for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sa at de kanskje burde kalt den Mokkamann istedenfor Møkkamann (eller noe i den duren)

Var vel hintet til at de var litt mørke i huden.

Og folk eier jo ikke humor

Han, så noe sånt som: når jeg ser deg fikk jeg en ny assosiasjon, moccamannene, noe i den duren tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel ouch! De må da vise alle prisutdelingene! Hvordan kan de mene at noen av prisene er mindre viktige? Tror det blir en snakkis på nachspielet. Og uheldig av Plumbo. Dessverre har ikke alle lik sans for humor :/ Jeg fikk ikke med meg da han sa det, så det er vanskelig å komme med en personlig tilbakemelding på det utsagnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...