Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #221 Del Skrevet 24. januar 2012 Hæ? skal vi ta ord her også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2012 #222 Del Skrevet 24. januar 2012 Nei, det er bare meg som skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #223 Del Skrevet 24. januar 2012 God morgen allesammen,god morgen kjære bror,godmorgen kjære søster godmorgen far og mor og så husker jeg ikke mer fra barnehagen,husker ikke om det var slik den var en gang Men uansett så er jeg så forbanna trøtt nå mitt på dagen og det kan jeg ikke like Har lust og bake den ene sjokoladelangpannekaken som er i det nye hefte til Hjemmet melkesjokoladekake heter den visst. Ellers håper jeg dere alle får en fin og innholdsrikdag Må bare tilføye at jeg er så glad for alle videoer og bilder dere sender meg,tusentakk allesammen Jeg gikk faktisk forbi hjemmet på butikken og måtte stoppe å se fordi jeg tenkte på deg. Får lyst til å lage noen av de oppskriftene selv altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 24. januar 2012 #224 Del Skrevet 24. januar 2012 Abonnerer du på hjemmet, Odisi? eller kjøper du det bare innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 24. januar 2012 #225 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg kjøper Hjemmet hver mandag så bytter jeg det mot Allers med svigermor når vi har lest de. Det er utrolig mange gode oppskrifter på kaker og mat ,masse gode hagetips og interiørtips men jeg har enda til gode å lese novellene eller romanene de har i bladene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #226 Del Skrevet 24. januar 2012 Når jeg trenger hjemmet, så drar jeg til bestemor å låner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 24. januar 2012 #227 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg kjøper Hjemmet hver mandag så bytter jeg det mot Allers med svigermor når vi har lest de. Det er utrolig mange gode oppskrifter på kaker og mat ,masse gode hagetips og interiørtips men jeg har enda til gode å lese novellene eller romanene de har i bladene sine Da har du sikkert sett meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 24. januar 2012 #228 Del Skrevet 24. januar 2012 Hø,hva mener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 24. januar 2012 #229 Del Skrevet 24. januar 2012 Også har du sikkert dett meg på tv En bladkjendis, og en linselus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 24. januar 2012 #230 Del Skrevet 24. januar 2012 Hø,hva mener du Jeg ble intervjuet for hjemmet i fjor høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 24. januar 2012 #231 Del Skrevet 24. januar 2012 Også har du sikkert dett meg på tv En bladkjendis, og en linselus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 24. januar 2012 #232 Del Skrevet 24. januar 2012 Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor det??? (du må ikke si det altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 24. januar 2012 #233 Del Skrevet 24. januar 2012 Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor det??? (du må ikke si det altså) De intervjuet meg om mamma som gikk bort grunnet kreft i 2010. Jeg var flau i flere uker etter at den kom ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #234 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg var med på NRK distriktnyhetene noen få uker etter at jeg ble påkjørt, det er fortsatt flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 24. januar 2012 #235 Del Skrevet 24. januar 2012 Ooo kjendiser her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #236 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg kjøper Hjemmet hver mandag så bytter jeg det mot Allers med svigermor når vi har lest de. Det er utrolig mange gode oppskrifter på kaker og mat ,masse gode hagetips og interiørtips men jeg har enda til gode å lese novellene eller romanene de har i bladene sine Så utrolig lurt å bytte sånn! Jeg tror svigermora mi kjøper hjemmet flittig, jeg får prøve å få til en ordning selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #237 Del Skrevet 24. januar 2012 De intervjuet meg om mamma som gikk bort grunnet kreft i 2010. Jeg var flau i flere uker etter at den kom ut Oi, da var du skikkelig tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 24. januar 2012 #238 Del Skrevet 24. januar 2012 Håper jeg klarer å poste denne her,har masse problemer med nettet i dag så får svare dere når det er helt i orden. Men må ta av meg hatten for Light som var i hjemmet,skulle gjerne lest den reportasjen,du er kjempetøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #239 Del Skrevet 24. januar 2012 Håper nettet bedrer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 24. januar 2012 #240 Del Skrevet 24. januar 2012 Håper jeg klarer å poste denne her,har masse problemer med nettet i dag så får svare dere når det er helt i orden. Men må ta av meg hatten for Light som var i hjemmet,skulle gjerne lest den reportasjen,du er kjempetøff Hvis du tar vare på bladene (eller din svigermor gjør) Så er den i et blad fra november, husker bare ikke når i november det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå