Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen allesammen,god morgen kjære bror,godmorgen kjære søster godmorgen far og mor og så husker jeg ikke mer fra barnehagen,husker ikke om det var slik den var en gang :fnise:

Men uansett så er jeg så forbanna trøtt nå mitt på dagen og det kan jeg ikke like :kjefte:

Har lust og bake den ene sjokoladelangpannekaken som er i det nye hefte til Hjemmet :jepp: melkesjokoladekake heter den visst.

Ellers håper jeg dere alle får en fin og innholdsrikdag :klemmer:

Må bare tilføye at jeg er så glad for alle videoer og bilder dere sender meg,tusentakk allesammen :goodbye:

Jeg gikk faktisk forbi hjemmet på butikken og måtte stoppe å se fordi jeg tenkte på deg. Får lyst til å lage noen av de oppskriftene selv altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg kjøper Hjemmet hver mandag så bytter jeg det mot Allers med svigermor når vi har lest de.

Det er utrolig mange gode oppskrifter på kaker og mat :rodmer: ,masse gode hagetips og interiørtips men jeg har enda til gode å lese novellene eller romanene de har i bladene sine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Jeg kjøper Hjemmet hver mandag så bytter jeg det mot Allers med svigermor når vi har lest de.

Det er utrolig mange gode oppskrifter på kaker og mat :rodmer: ,masse gode hagetips og interiørtips men jeg har enda til gode å lese novellene eller romanene de har i bladene sine :fnise:

Da har du sikkert sett meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor det??? (du må ikke si det altså)

De intervjuet meg om mamma som gikk bort grunnet kreft i 2010.

Jeg var flau i flere uker etter at den kom ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig lurt å bytte sånn! :) Jeg tror svigermora mi kjøper hjemmet flittig, jeg får prøve å få til en ordning selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De intervjuet meg om mamma som gikk bort grunnet kreft i 2010.

Jeg var flau i flere uker etter at den kom ut :fnise:

Oi, da var du skikkelig tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Håper jeg klarer å poste denne her,har masse problemer med nettet i dag så får svare dere når det er helt i orden.

Men må ta av meg hatten for Light som var i hjemmet,skulle gjerne lest den reportasjen,du er kjempetøff :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Håper jeg klarer å poste denne her,har masse problemer med nettet i dag så får svare dere når det er helt i orden.

Men må ta av meg hatten for Light som var i hjemmet,skulle gjerne lest den reportasjen,du er kjempetøff :klemmer:

Hvis du tar vare på bladene (eller din svigermor gjør) Så er den i et blad fra november, husker bare ikke når i november det var.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...