Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha masse snø bare den ligger i ro og sola skinner på den,men jeg vil ikke ha slaps :jepp:

Det er ikke slaps, men snør veldig mye, så man blir våt ute. Men kan sende over den snøen som er på bakken jeg :) Så får du fin sol på fin snø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Hei Hannee :klemmer: så kos at du kommer innom og sier godmorgen :jepp:

Men hva i allverden er det du har sagt til værgudene :overrasket: det snør så store flak med de fineste snøstjerner at jeg har aldrig sett maken :sno: men nå må du si de kan stoppe snart og få sola på plass så vi kan gå ut :fnise:

Håper ellers det går bra med studiene dine,kos deg du også så tastes vi :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Nå er alt helt hvitt og det snør små snøflak :sno: men er vel sikker på det blir slaps til kvelden så ingenting å glede seg over :fnise:

Får blåse noe snø 10 mil Nordover jeg da :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Heldigen deg Light :sjenert:

Tror jeg skal begynne å planlegge middagen,men har ingen ide i dag om hva jeg skal lage.

Her i huset må det være noe alle liker ellers blir det surt :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødde masse i sted men nå ser jeg ikke noe ut vinduet men så har jeg verdens dårligste utsikt (midt på en bakplass) så er ikke så rart kanskje.

Lage nachoes i ovnen Odisi? Kjempe lett og de fleste burde like det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nachos er ikke feil :gjeiper: de sier de vil ha lasagna igjen og jeg er så lei av det :sjenert: Hadde det vært opp til meg så hadde jeg hatt dampet torsk med gulerøtter og poteter med smør :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Hei Rumle :klemmer:

Etter mye om og men så ble det karbonader med fløtegratinert poteter og hjemmelaget potetsalat,salat med agurk og tomat,egg og skiver :gjeiper:

Jeg må lage både fløtepoteter og potetsalat for det er selvfølgelig noen som ikke skal ha det ene eller det andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh NAM! det høres knallgodt ut!!!

:klemmer:

Hvordan står det til ellers? :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Her står det bra til,blir tuppa i ræva hele dagen av geitene og en hann kanin som alltid skal pare meg når jeg tar hånda nedi buret,men bare meg for vi har prøvd med andre også :fnise:

I dag har det snødd som bare det men så holdt det opp og nå er det på vei til å bli slaps :kjefte:

Jeg har nåkk en kveld foran den uimotstålige tven og kanskje en kopp kakao i dag også :fnise: så jeg holder kaloriene ved like i kroppen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så morsomt! :fnise: Mmmmm kakao! Kjempelenge siden jeg laget det!

Slaps er ikke noe særlig :dry: Spesielt ikke hvis det fryser til is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg skal på butikken og kjøpe melk & kokesjokolade. Så skal jeg skjemme bort ungene med is og kakao.

Ha en god kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Håper du koser deg masse med barna og kakao :klemmer: jeg skal også lage det nå :fnise:

Kryp ned i sofaen og finn noe kjekt på tv det fortjener du :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hannee :klemmer: så kos at du kommer innom og sier godmorgen :jepp:

Men hva i allverden er det du har sagt til værgudene :overrasket: det snør så store flak med de fineste snøstjerner at jeg har aldrig sett maken :sno: men nå må du si de kan stoppe snart og få sola på plass så vi kan gå ut :fnise:

Håper ellers det går bra med studiene dine,kos deg du også så tastes vi :smilorange:

OI! Det var ikke min intensjon altså. For jeg snakket med værgudene om at de skulle hente litt snø herfra og plassere den pent hos deg slik at den kunne glitre i sola. Jeg får sende et klagebrev til dem!

Hvordan har du det ellers da? Det går bra med studiene, men er litt sliten, så blir godt med en god og lang helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...