Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Hei Hannee :klemmer: har hatt en fin dag med hjemmelagde kjøttkaker :gjeiper: og litt familie innom på besøk i kveld.

Endelig er alle gått nå og jeg kan segne ned i sofaen,koselig med besøk,men det er godt når det er over også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig der. Hatt besøk av min kjære kusine og koselig det, men deilig å kunne ta på mannens tskjorte og sitte i sofaen med sjokolade og dataen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Herlig å slappe av foran tven på en søndagskveld ja,uten noen forpliktelser eller gjøremål.

Bare sitte der i joggedress under et teppe og storspise en god middag og småspie alt annet resten av dagen :popcorn::fnise:

Den sangen var så avslappet og høre i morges at jeg nesten sovna,den er så utrolig behagelig at jeg burde ikke spille den når jeg er trett :rodmer: ellers alt fint Surrehodet?

:klemmer: til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Hei Light :kose: Du må se og bli frisk igjen,kan ikke gå rundt med feber og dårlig helse over tre uker :sjenert:

Uansett håper jeg du er flink til å ta vare på deg selv eller at andre er flinke til å ta vare på deg :smilyblomst:

Hadde vi vært naboer skulle jeg kommet over med nybakt honningkake og kakao til deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en beroligende sang du kan lytte til når du skal sove:

(OBSOBS: jeg ser ikke bildene på youtube, hører bare lyden, så må bare beklage hvis videoen er fæl eller no... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Hei Light :kose: Du må se og bli frisk igjen,kan ikke gå rundt med feber og dårlig helse over tre uker :sjenert:

Uansett håper jeg du er flink til å ta vare på deg selv eller at andre er flinke til å ta vare på deg :smilyblomst:

Hadde vi vært naboer skulle jeg kommet over med nybakt honningkake og kakao til deg :troest:

Så snill du er, Odisi! :klem::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

God morgen allesammen,god morgen kjære bror,godmorgen kjære søster godmorgen far og mor og så husker jeg ikke mer fra barnehagen,husker ikke om det var slik den var en gang :fnise:

Men uansett så er jeg så forbanna trøtt nå mitt på dagen og det kan jeg ikke like :kjefte:

Har lust og bake den ene sjokoladelangpannekaken som er i det nye hefte til Hjemmet :jepp: melkesjokoladekake heter den visst.

Ellers håper jeg dere alle får en fin og innholdsrikdag :klemmer:

Må bare tilføye at jeg er så glad for alle videoer og bilder dere sender meg,tusentakk allesammen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Surrehodet

God morgen allesammen,god morgen kjære bror,godmorgen kjære søster godmorgen far og mor og så husker jeg ikke mer fra barnehagen,husker ikke om det var slik den var en gang :fnise:

Men uansett så er jeg så forbanna trøtt nå mitt på dagen og det kan jeg ikke like :kjefte:

Har lust og bake den ene sjokoladelangpannekaken som er i det nye hefte til Hjemmet :jepp: melkesjokoladekake heter den visst.

Ellers håper jeg dere alle får en fin og innholdsrikdag :klemmer:

Må bare tilføye at jeg er så glad for alle videoer og bilder dere sender meg,tusentakk allesammen :goodbye:

God morgen trær og blomster, god morgen fugler små. God morgen kjære lyse sol på himelen fin og blå.

Odisi trenger en ferie til Bergen. :jepp:

Rofl og Surre skal passe på at du får hvile og kost deg. :klemmer: :klemmer:

Mine søte små kan bake kake til deg -den browniesen med karamellfyll som minsten laget i helgen var himmelsk.

Men nå må jeg legge meg igjen. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...