Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen fugler utenfor mine vinduer, desverre. :tristbla:

Ingen buskete småvenner å legge ut mat til noe sted.

Hverdagen ble bedre da jeg satte ut mat til de små og så gikk inn på kjøkkenet og laget min egen frokost med god samvittighet på. Slik har jeg hatt det før i tiden og håper at det vil bli slik en gang igjen litt senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det håper jeg også, Hoppetaujenta! :jepp: Det er kjempehyggelig med fugler som venter på mat når man står opp :)

Mine er dog litt kravstore, har noen hakkespetter her, og er jeg sein med maten så lager de sånn hakkespett-alarmlyd! :fnise: De finner seg ikke i hva som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Var en smule redusert i går kan du si :fnise:

I dag er jeg bare trett.

Dere har nå vært flinke å holde sidene mine i gang,masse fine bilder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

God kveld herlige Hannee :klemmer:

Håper du har hatt en fin helg og har fått samlet opp krefter til all lesingen du har.

I dag har jeg laget Flesk å duppe til middag,slik som Elling spiser sammen med Bjarne i Elling filmen :fnise:

Men nå er jeg på vei til svigers så får vi snakkes senere :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det må jeg spise en dag. Er det vanskelig å lage? Kos deg hos svigers :) Jeg har fått ladet litt, men merker at mandager er tunge. Derfor bevilger jeg meg ekstra kos i sofaen med litt snop eller masse snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo Hannee?? For hvis du gjør det kan jeg anbefale deg det beste flesk-og-duppe-stedet. Hvis jeg nå bare kommer på hva det heter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor du i Oslo Hannee?? For hvis du gjør det kan jeg anbefale deg det beste flesk-og-duppe-stedet. Hvis jeg nå bare kommer på hva det heter :fnise:

Jeg er veldig spent på hvilket sted det er. Jeg har tre alternativer jeg kan gjette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett.. for jeg kommer ikke på hva det heter nå.. Det er brunt og på St. Hanshaugen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schrøder i Waldemar Thranes gade. De har den absoludt beste "brune" maden, og du er nå godkjendt for "pubing" med meg!

Nr. to og tre på listen er Dovrehallen i Storgaden, og "Valka" i Kirkeveien. Da jeg var yngre, var jeg på fornavn med personalet på alle stedene, og noen steder blev de bekymret hvis jeg borte noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, schrøder var det :) en venninne spiste flesk og duppe der en gang i uken når hun bodde i nærheten. Jeg var med noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen her inne også :) Er det flesk som i fett i den duppe tingen`? *går til herr Google*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...