Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling :jepp:

Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen :skaal: har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen.

Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på :kristin: ikke minst gode lange samtaler.

Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer :nigo:

Åhhh det høres helt fantastisk ut, odisi!!!!!!!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen fra meg også. :goodbye:

I natt la jeg meg sent og riktig koset meg ved tanken på at jeg kunne sove så lenge jeg ville i dag. Hodet mitt ville noe annet. Det satte i gang med å produsere tanker på løpende bånd, slik at jeg var våken noen minutter over seks. Det er for tidlig på en lørdag, menmen... Det var egentlig godt å komme opp, selv om det er mørkt ennå ute. Har du sovet godt, Odi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh...det heter nok formiddag på denne tiden av døgnet, hehe... ;)

Hva?!!! klokken er jo ikke tolv enda! Nå må du skjerpe deg frøken!!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?!!! klokken er jo ikke tolv enda! Nå må du skjerpe deg frøken!!!

:fnise:

Odisi har sagt tidligere at det er formiddag før tolv også etter tolv er det ettermiddag. Men mitt spm er: Når skal man si god kveld? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det morgen fra seks til ni og så formiddag fra ni til tolv. Fra tolv til tre er det "middag" og så er det ettermiddag fra tre til seks. Grensene er sikkert litt flytende for hver og en, ettersom når en står opp og legger seg og sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er det morgen fra seks til ni og så formiddag fra ni til tolv. Fra tolv til tre er det "middag" og så er det ettermiddag fra tre til seks. Grensene er sikkert litt flytende for hver og en, ettersom når en står opp og legger seg og sånn. :)

Hørtes veldig fornuftig ut. Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Odisi har sagt tidligere at det er formiddag før tolv også etter tolv er det ettermiddag. Men mitt spm er: Når skal man si god kveld? :)

Mellom fire og seks er det kveld,og i gamle dager spiste vi noe som de kalte for meldemat(akkurat som jeg var staurgammel) som de spiste når de var sultne utenom de faste måltidene.

Prøver og lære dere alle ungdommer hvordan det egentlig var :fnise:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå, for en fin blåmeis-pippipp! :)

Vi får håpe at den "snakker" seg langsomt inn i Odis bevissthet og trekker henne hit...

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...