Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Det er et syn for øyet,helt utrolig hvilket fargespekter det utgjør.

Egentlig har jeg funnet ut at jeg kan i grunnen ikke ha en favorittblomst for alle blomster er sååååååååååå nydelige på hver sin måte :rodmer: akkurat som mennesker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Omboplommer er Norskt,de stammer fra en øy i Ryfylke som heter Ombo

Greit, men jeg fastholder at det helt sikkert bor en Afrikansk Omombo-stamme der ute... :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Hei Hanne,du gir meg alltid et positivt vink om morgenen :klemmer:

Hver gang jeg ser på pcen om morgenen har du vært her og sagt godmorgen,og jeg ser for meg at du gjør det med ett smil :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling :jepp:

Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen :skaal: har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen.

Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på :kristin: ikke minst gode lange samtaler.

Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling :jepp:

Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen :skaal: har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen.

Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på :kristin: ikke minst gode lange samtaler.

Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer :nigo:

Jeg misunner livet ditt altså! Vil i grunn bare bli ferdig med utdanning, få jobb, kjøpe hus, gifte meg og få barn! Også ha et sånt fint hus i hagen med peis som er isolert hvor jeg kan ha lange gode samtaler med voksne gode mennesker! Også kurerer allergi slik at jobben min er Harepus småbruk! :rodmer:

Du må kose deg masse! :) Det fortjener du jammen meg! :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såååååååååååå bra med positiv innstilling :jepp:

Nå holder jeg på og gjør litt istand til fest i mårgen :skaal: har bayles og kaffe i koppen og koser meg til gammel rocknroll`,alle de tre barna som er under 18 er godt plassert hos andre i helgen.

Nå skal jeg snart ut i et hus vi har i hagen med peis og som er isolert,der har vi langbord som vi har hatt mye gode middager og drikkevarer på :kristin: ikke minst gode lange samtaler.

Dere skulle alle vært her nå kjære medlemmer :nigo:

Åhh, det hørtes skikkelig koselig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fantastisk samling bilder, hr. Rolf! :jepp:

...men de første som inneholdt kaker og søte saker i fleng, fikk meg til å måtte hente stor-smekka mi og tørke opp på tastaturet her... :spise: Nå har jeg altså klart meg uten antydning til slikt i en hel mnd ganske snart og tåler ikke å se store fristende nærbilder av alt jeg har lyst på, men det var vakkert... :hjerter:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Surrehodet

Odisi

Kan jeg komme på fest til deg imorgen :sjenert:

Jeg vil :romeo::skya::kristin::hoppe: hos deg.

Sier du ja kan Rofl og jeg hoppe på :buss: ha med oss en termos og litt Baileys så er vi fin i farten når vi kommer.

Rofl baker kake nå i kveld,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg men kake kan jeg ikke lage for det :gjeiper: Ikke har jeg noe kake oppskrifter eller ingredienser til en kake heller. Kan lage en pai med bær i det går fint men kake ikke så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...