Gå til innhold

Skravletråd 2012


Soon

Anbefalte innlegg

pia: kanskje det kan være luftsmerter? kan ha sånt utenom graviditeten jeg. Er møkkavondt.

Har ikke vært så aktiv jeg gitt.

Er møkkaredd for jeg har hatt noen blødninger, ingen vondter da, men likevel. I morra er det ultralyd og jeg grugleder meg.

Skal bli veldig godt å se om det er liv, og om det ikke er det er det jo greit å få vite det nå i stedet for å vente til uke 13-14 da man vanligvis hører etter hjertelyd.

Når det gjelder tissing, jaaaada har det jeg og. Utrolig at det klarer å produsere så mye når jeg er så ofte på do. Er jo ikke bare at det kjennes sånn ut, kommer jo masse. Men husker det fra første svangerskap og, ga seg etterhvert, og mot slutten ble det hyppig igjen, men da var det lite som kom. Men det har nok med plassen å gjøre.

Så nå skal jeg bare krysse fingre og gå å legge meg snart. Håper jeg får sove. Er så nervøs

:klemmer: Lykke til med UL! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Lykke til med UL! Krysser fingrene for deg!

Takk :klem:

Har aldri vært så nervøs før, kjenner jeg puster tungt og klump i halsen. Gleder meg til 9.30 i morra, da er det over uansett hvordan det ender :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter.

Tenkte jeg skulle melde meg inn i klubben, jeg også. Er 9 uker på vei med barn nr 2. Termin 11. okboer.

Jeg er mye kvalm og slapp, og er 100 % sykmeldt for tiden. Håper å komme tilbake i 50 % jobb i løpet av en ukes tid. Men akkurat nå ser det dårlig ut. Jeg klarer fint å sitte stille og lese eller surfe på pc-en, men med en gang jeg reiser meg og gjør noe aktivt, så blir jeg kvalm, og kroppen kjennes som en deigklump.

Ekstra hyggelig å se Englefjes her inne. Mener å huske at vi var gravide samtidig forrige gang også. Min lille ble født i juli 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det ikke bra Wanita? :klemmer:

Ta med din kjære, finn senga, gråt sammen og nyt omsorgen dere kan dele. Det er tøft, og forferdelig nok så stopper ikke verden rundt oss opp når noe slikt skjer. Vi skulle ønske noen ganger at folk bare kunne fryse til, verden stoppet noen sekunder og annerkjente at noe er galt...

En stor klem fra meg! Håper det går bra med deg og din kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi med har vært på UL i dag Wanita, og livmoren var tom.. Så blødningene de siste dagene var tydeligvis en SA. Veldig trist, men jeg leste på nettet at sjansen er større for å bli gravid hvis man prøver igjen innen 6 måneder etter spontan aborten, og at sjansen for en spontan er bort er litt mindre, så etter første mens prøver vi på nytt igjen. Vi bare prøver å være litt positive selvom det var skikkelig trist å se en tom livmor på skjermen idag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist lesning det var her i dag da :tristbla:

Håper spiren sitter fort igjen, Wanita og marielle :klem:

Er tilbake i jobb igjen på andre uken nå, men sliter med ryggen og bekkenet - ser det an litt fremover og må vurdere om jeg skal prøve å jobbe redusert etterhvert.

Kjedelig å få så vondt allerede, men dette kan man jo da ikke styre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi med har vært på UL i dag Wanita, og livmoren var tom.. Så blødningene de siste dagene var tydeligvis en SA. Veldig trist, men jeg leste på nettet at sjansen er større for å bli gravid hvis man prøver igjen innen 6 måneder etter spontan aborten, og at sjansen for en spontan er bort er litt mindre, så etter første mens prøver vi på nytt igjen. Vi bare prøver å være litt positive selvom det var skikkelig trist å se en tom livmor på skjermen idag:(

:klemmer:

Så trist å høre Marielle

Bestilte dere privat UL til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Så trist å høre Marielle

Bestilte dere privat UL til slutt?

Ja, det gjorde vi. Hun gynekologen var så grei, mye bedre enn fastlegen som ikke ville ha samboeren inn før om 4 uker. Litt greit å vite om dette var en SA eller ikke. Så nå begynner vi prøvinga på nytt:) Håper på det beste!

Hvis det klaffer på neste forsøk så har hun termin 4. januar.. Ikke den beste måneden men man kan jo egentlig ikke tenke slik da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi med har vært på UL i dag Wanita, og livmoren var tom.. Så blødningene de siste dagene var tydeligvis en SA. Veldig trist, men jeg leste på nettet at sjansen er større for å bli gravid hvis man prøver igjen innen 6 måneder etter spontan aborten, og at sjansen for en spontan er bort er litt mindre, så etter første mens prøver vi på nytt igjen. Vi bare prøver å være litt positive selvom det var skikkelig trist å se en tom livmor på skjermen idag:(

Uff, stor klem til dere og. Det er kjempevondt, men veldig greit å få det bekreftet.

Veldig trist lesning her i dag ja :(

Håper det går bra med dere marielle og wanita :klem:

Takk for alle klemmer.

Og etter å få grått noen timer og synes fryktelig synd på meg seg. Fått tenkt og reflektert på det, så nå går det bedre selv om jeg kjenner tårene litt innimellom, men det vil sikkert sitte i lengre.

Husker ikke om jeg egentlig skrev noe her i det hele tatt eller om det bare var i dagboka mi. Men på ul så vi bare en plommesekk, ikke noe mer. Jordmor snakka om dvale og at ho ikke kunne si at det ikke er noe, men har hatt så dårlig magefølelse at jeg vet det ikke er noe.

Så nå håper jeg bare at kroppen ordner seg fort fort slik at vi kan prøve på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett et bankende hjerte :)

Å så bra:) sikkert en herlig følelse at du vet at det lever noe inni deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte virkelig bite meg i leppa i dag for å ikke avsløre meg selv når jeg pratet med ei venninne!

Hun var nygjerrig på hvorfor jeg ikke ønsker å lete etter en ny hest siden jeg mistet min for 2-3 uker siden.

"vi tenker på å stifte familie" kom ut og da flira hu og ble så glad! Fikk SÅÅÅÅ lyst til å fortelle henne det da :fnise:

8 + 1 i dag :rodmer:

gleder oss til tidlig UL neste mandag! :yvonne:

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett et bankende hjerte :)

Og det er jeg så innmari glad for :strix::duskedame::hoppendeglad::strix:

Imponert over legekontor som fikk svar allerede i dag på blodprøver. HCG på 24000, men sier meg jo ingen ting, så skal ta en ny på fredag. Rekker det heldigvis før jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hei alle sammen, jeg drister meg til å bli med her, nå som jeg er 9+3 og faktisk har sett et bankende hjerte på UL lyd i dag :)

Jeg er i forholdsvis fin form, er fortsatt litt trøtt, og har hatt noen dager der jeg har vært EKSTREMT trøtt (type lagt meg kl 20 og sovet til kl 6 dagen etter :fnise: ), blir litt småkvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, men plages ellers lite av graviditeten så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...