Gå til innhold

Skravletråd 2012


Soon

Anbefalte innlegg

I går var jeg på UL, og alt sto bra til :strix: Så nå er nyheten sluppet her, og vi slapper mer av. Deilig!

Det blir så veldig mye mer virkelig når man får sett den lille på UL, helt fantastisk! :rodmer: Og den sprella masse også...

Krysser forresten alt jeg har av fingre og tær for deg, Kvist! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: kvist - kjett med strekninger man har spydd på :ler:

Fikk brev fra sykehuset med ordniær ultralyd time, 11.april - da er jeg 19+5, (eller 19+3 som forrige UL viste) syns det var litt lenge til, men samtidig gir det visst best kvalitet på bildene i uke 19-20.

Så nå har vi iallefall en dato å glede oss til ;) selv om det er nesten 7 uker til.

Så herlig med ul, honning, ja, det blir absolutt mer virkelig når man har fått sett den lille der inne sprelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa noen hormonell? Jeg sitter her og ser på salutten for prinsesse Estelle og blir så rørt at tårene triller. Av salutten? Wtf? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her gråtes det av det meste, alt fra at mannen skal ut på skitur :roll: til mer normale ting, som triste scener på film.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg føler egentlig ikke at jeg tar lettere til tårene nå enn normalt sett, men nå er jeg av dem som gråter lett til vanlig også. Så det er vel like greit at jeg ikke tar enda lettere til tårene nå av hensyn til omgivelsene mine. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hørt noe enda bittelura? Håper eskimoen din fortsatt er på plass. :klem:

Takk Bentebent:)

Det var stigning på blodprøven fra forrige fredag.. 49xx til 78xx

Skal på ultralyd på tirsdag! Holder nesten pusten!!

Vært avgårde på tur med svigermor, koselig å få kommet seg litt unna og slippe å tenke så mye:) Trøtt, sliten og kvalm igjen.:)

Hvordan går det med deg da? :klem1:

Endret av bittelura
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bentebent:)

Det var stigning på blodprøven fra forrige fredag.. 49xx til 78xx

Skal på ultralyd på tirsdag! Holder nesten pusten!!

Vært avgårde på tur med svigermor, koselig å få kommet seg litt unna og slippe å tenke så mye:) Trøtt, sliten og kvalm igjen.:)

Hvordan går det med deg da? :klem1:

Det var godt å høre bittelura! Håper alt ser bra ut på UL også!

Her går det bare bra. Var til jordmor på torsdag og de har nå send inn forespørsel for UL, så venter bare på brev fra sykehuset nå :) Gleder meg veldig! Har vært en del kvalm og veldig trett. I forige svangerskap hadde jeg ingen kvalme, kun litt trett og svimmel. Men regnet egentlig med at det ville bli verre denne gangen med en veldig aktiv sønn som krever sitt. I tillegg jobber jeg nå 5 dager i uken og sist bare 3 dager i uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Var på ultralyd i går og så en bitteliten baby:)

Det var veldig gøy altså.

Fikk også fortalt det til 4 åringen, som ble henrykt for å blir storebor.

Så da er jeg endelig litt roligere. Det gjenstår bare å få sagt det til sjefen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig, tinylene, bittelura og Grace ;)

Jeg var hos legen idag og fikk friskmelding etter sykemeldinga, og så fikk jeg høre hjertelyden ;) Det er helt magisk :rodmer:

140 slag i minuttet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som kanskje har fått litt lyserosa utflod/blod på papiret i uke 5+2? Ble litt bekymret nå:S Håper at alt går bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som kanskje har fått litt lyserosa utflod/blod på papiret i uke 5+2? Ble litt bekymret nå:S Håper at alt går bra....

Jeg vet ikke, men det sies at det er normalt, så lenge det ikke er klumper eller det er smerter. Men alle blødninger skal tas alvorlig, så hadde det vært meg, hadde jeg nok ringt legen.

For sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...