Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Da er det snart bare to uker igjen her også til ordinær ul. Er 17 uker i morra ;)

Var hos jordmor for første gang forrige torsdag.

Hvilken dag har du ul soon? Og hvilken jordmor har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på UL 11.april.

Tinylene, jeg har Åse... ;) Veldig koselig og flink, hadde henne sist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det UL 10.april :) Når skal du tinylene?

Vi skal på ul 13 april ;)

Har fått Åse som jordmor jeg også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 uker i dag! :rodmer:

Og nå er det offisielt og ute på Facebook!

Virker ikke som om det er noen som tror det er april-spøk, og det er kanskje helt greit ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på UL! alt ser fint ut, og det er nok en snuppe! (mest sannsynlig) så deilig å se at alt utvikler seg som det skal! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg til ultralyd. Er så spent på om jeg får gutt eller jente denne gangen. Siden jeg har gutt fra før ser jeg for meg en liten mini av ham jeg har... Men det kan jo bli et helt ulikt barn på alle måter. Det er spennende å være gravid, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Jeg skal på ultralyd når jeg er 12+1. Gleder meg helt villt!!

Er 11+2 i dag :rodmer:

Endret av Elyssa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når har du UL, Ciara?

Og Elyssa - jeg skjønner at du gleder deg - alt blir mer virkelig når man har sett hjertet slå og baby eventelt bevege seg :rodmer:

1 uke til UL her :hoppe: og idag kommer forhåpentligvis lillegutten min hjem fra sykehus!!! :hoppe: :hoppe:

God påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble flytta til 4. sept. Har menstermin 1.sept, men egentlig tror jeg det er mer korrekt med 3-4.sept. :) så hvor langt er jeg da på vei? 18+4 eller noe sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 + 4 her nå.

Jeg har fått en så utrolig kort lunte de siste dagene. Blir sint for alt og ingenting, og det skal så utrolig lite til før jeg kjefter på folk! :sjenert:

KJEMPEENKELT å jobbe med kundene våre da...

Er det bare jeg som merker dette eller får flesteparten kortere lunte etter hvert som hormonene blir sterkere? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er dagen nyheten skal fortelles til min familie. Gleder meg til å fortelle det til de fleste av dem, og gruuuuuuuer meg til noe av det :(

Sukk! Det er vel bare noe jeg må igjennom. Heldigvis fikk jeg snakket med mannen en del i går, om hvordan jeg føler det og hvorfor jeg gruer meg så fælt, så ha kommer helt sikkert til å støtte meg. Og ikkeminst begynne å snakke om noe annet hvis det blir for "nært" og klamt.

Sukk. Bare timer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen der, Kvist. Høres ut som mannen din er en kjernekar, da. Godt å ha en som kan hjelpe til å styre samtaleemnene og beskytte deg litt. Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er dagen nyheten skal fortelles til min familie. Gleder meg til å fortelle det til de fleste av dem, og gruuuuuuuer meg til noe av det :(

Sukk! Det er vel bare noe jeg må igjennom. Heldigvis fikk jeg snakket med mannen en del i går, om hvordan jeg føler det og hvorfor jeg gruer meg så fælt, så ha kommer helt sikkert til å støtte meg. Og ikkeminst begynne å snakke om noe annet hvis det blir for "nært" og klamt.

Sukk. Bare timer igjen...

Lykke til :) Det går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr.heimspia: Du er nok ikke eneste med kort lunte nei. Kan bli ganske fort irritert på både mann og barn ja. Hvis sønnen min irriterer meg prøver jeg å gå ut litt, vil liksom ikke la det gå utover han. Han skjønner jo ikke at mora er en hormonell bombe :fnise: Mannen får nok høre både det ene og andre innimellom, og så får jeg dårlig samvittighet og ber om unskylding, eller begynner å grine... Heldigvis er han ganske tilgivende og forstår at det er hormoner som raser i kroppen min :)

Kvist; Håper det gikk bra å fortelle familien det :klem:

Jeg var på UL igjen i går. Alt ser bra ut, men må vente til neste uke for å få svar på blodprøver og riskfaktor for Downs osv.

Spiren hadde vokst fra 42mm til 60mm på 9 dager. Helt utrolig :)

Ellers så er formen her fortsatt laber. Fortsatt mye kvalme og oppkast, men trøttheten er litt bedre. Håper på videre bedring de neste ukene nå jeg har passert 12 uker :)

God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...