Ponine Skrevet 20. april 2012 #121 Del Skrevet 20. april 2012 Heisann! Bare innom og ser i den nye boka di Spennende tid fremover! For vår del blir det nok ikke prøving på en stund. Mannen er ikke klar for nummer to og har til og med uttalt at han ikke vil ha flere barn Men han er villig til å ta opp diskusjonen igjen om en stund så jeg får bare være tålmodig og håpe at han modnes til tanken etterhvert. Og så flink snuppa di er til å gå på do!! Her har vi null forståelse for både do og potte, hun bare sitter der og smiler lurt og sier "tssss, fædi tisse potta" Får trøste meg med at di er ca en måned eldre Er ikke så aktiv på forumet her lengre, men kommer nok til å stikke innom boka di litt av og til for å følge med hvordan det går med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 20. april 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 20. april 2012 Det ble litt action i går ja. Massive EL.smerter i ettermiddag og negativ test, så nå er det vel igang. Håper vi har gjort nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. april 2012 #123 Del Skrevet 21. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. april 2012 Forfatter #124 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) ohhh la la! Here it begins! Kos dere.. tenk glede og kos, og ikke så mye babylaging. Just let it happen! Babylaging er jo ikke den dummeste aktiviteten en kan gjøre med kjæreseten! :duskedame : Håper du fikk med deg mannen i går :lur : Åh, jada! Han er ikke alltid like vanskelig å be! Heldigvis! Heisann! Bare innom og ser i den nye boka di Spennende tid fremover! For vår del blir det nok ikke prøving på en stund. Mannen er ikke klar for nummer to og har til og med uttalt at han ikke vil ha flere barn Men han er villig til å ta opp diskusjonen igjen om en stund så jeg får bare være tålmodig og håpe at han modnes til tanken etterhvert. Og så flink snuppa di er til å gå på do!! Her har vi null forståelse for både do og potte, hun bare sitter der og smiler lurt og sier "tssss, fædi tisse potta" :fnise : Får trøste meg med at di er ca en måned eldre Er ikke så aktiv på forumet her lengre, men kommer nok til å stikke innom boka di litt av og til for å følge med hvordan det går med deg :klemmer : Hei, Ponine! Du må bare stikke innom når du er på disse kanter! Jeg er ikke fullt så aktiv selv. Ikke sånn som før i allefall. Så synd at nr to ikke er et tema hos dere enda! Håper virkelig mannen ombestemmer seg! Jeg tror at snupppa vil godt av et søsken på godt og vondt, og jeg håper vi får til det! Hun har blitt ganske flink nå ja! Enda litt uhell, spesielt med bæsjingen fordi jeg tror ikke hun har tid til å sitte å bæsje. Men hun sier ifra med en gang etterpå, så jeg håper det blir snart der også. Men vi må dra rundt med potta for vanlige do er litt store og skumle enda. Lurer på å bestille en sammenleggbar reisedoring.... Liten oppsummering: CD17: Men det var mere enn 3 dager siden sist, så tror ikke de svømmerne er noe å skyte av. CD18: Positiv EL-test og CD20: Symptomer:For nå er det vel lov til å gå på symptomjakt?! Svie og stikkninger i eggstokkene (mest på CD24/25) Mye luftsmerter Stiv og oppblåst i nedre del av magen Stikker nå jeg hoster Ømme pupper Mensmurringer (CD27) Løs mage I går og dagen før var jeg ganske sikker på at det hadde klaffet. Syntes magen ga meg sterke tegn på det, og jeg "følte" meg gravid. Sa det til med til kjære. Men i dag er det mere mensmurringer som minner om starten på PMS`en. Det hjalp nok ikke at jeg i går leste at det var vanskeligere å bli gravid for de med kort lutealfase... Bør visst ha min.10 dager lang LF for at det skal produseres nok progrestron til at egget skal festes. To dager igjen til IKM (med "normal" syklus) gir LF på 7-8 dager. Tenker selfølgelig mye på prøvingen, men er ikke stressa enda. Hadde bare den gode følelsen av at det hadde klaffet. Men det er ikke verdens undergang om det ikke har gjort det. Men jeg håper at jeg slipper å vente kjempelenge på TR sånn som forrige syklus. Men det var nok pga det høye inntaket av voltarol og smertestillende. Denne syklusen har jeg kun tatt vitaminer! Det går mot en spennende helg! Godt kjære er hjemme og at vi har litt planer sånn at jeg slipper å gå med tankene alene. Kommer til å teste i morgen (CD28) siden jeg skal til legen for noe annet. Håper jeg kan spørre henne om å bestille UL til meg! Endret 27. april 2012 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. april 2012 #125 Del Skrevet 26. april 2012 :gjeiper: Det er ALLTID spennende med prøving ja, og det topper seg jo rundt EL og IKM Greit at du får sjekka det hos legen i morgen da! Krysser fingrene for deg-- hver måned fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. april 2012 Forfatter #126 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Takk for heiing! Jeg skal ikke til legen pga evt graviditet, men det hadde vært greit å komme med gode nyheter. Ble på sykehuset lovt tidlig ul neste gang jeg blir gravid og det er jo litt betryggende. Men jeg heller fortsatt mot at TR kommer. Har fortsatt med murringer, samt at det har begynt å verke i korsryggen og i bena, som det ofte gjør før TR. Sitter helt utslitt i sofaen etter en veldig kavete og sutrete stelling og legging av snuppa. Hun var veldig trett og sliten, så alt ble galt. Nå er jeg helt utslitt etter snuppe-kav og hagemøbelshopping og en tur på Plantasjen. Men endelig ble det utesofa og koseavd. ute på terrassen. Gleder meg til å gjøre det istand i helga! Endret 26. april 2012 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. april 2012 Forfatter #127 Del Skrevet 27. april 2012 Ingen gode nyheter å dele i dag; testen var blendahvit! Jeg har lyst å håpe at det bare er for tidlig, men vet at det nok ikke har gått denne gangen. Skal på date med kjære i kveld og skulle være sjåfør, men jeg er altså ikke komfortabel med å drikke før TR har kommet... Kanskje det heller få bli litt cava i den nye loungen på terrassen når den nye sofaen er satt opp! Med levende lys og pledd, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. april 2012 #128 Del Skrevet 27. april 2012 Ny sofa, så stas!! Det skal nok bli mange hyggelige stunder der ute, ja. Skjønner greia med å ikke ville drikke før TR kommer, men et lite glass vil vel ikke skade. Har tro på å leve mest mulig som normalt og ugravid FØR positiv test, for å ikke stresse opp kropp og sinn unødig. Skulle ikke du være sjåfør uansett, eller misforstod jeg? Håper sola skinner hos deg, her det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. april 2012 Forfatter #129 Del Skrevet 27. april 2012 Stemmer, jeg skulle være sjåfør, så det er ikke så mye tenke på! :gjeiper: Jeg prøver å leve normalt, og er ikke like streng som jeg var for tre år siden når vi prøvde første gangen. Meeen, jeg har allerde tatt et glass (bryllup forrige helg), så jeg føler jeg har brukt opp den "kvoten", om du skjønner. Jeg har ønsket meg utesofa lenge, men ikke funnet det rette! Nå blir det mye kos i denne Nei, nå må jeg hive meg rundt! Legetime om en time og jeg har nettopp kommet ut av dusjen og skal levere snuppa i bhg først. GOD HELG! Håper på masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. april 2012 #130 Del Skrevet 27. april 2012 God helg Utesofa *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. april 2012 Forfatter #131 Del Skrevet 28. april 2012 Takk, Pusilus! Det kan vel ordne seg med sofa til dere også når du flytter? IKM idag, og ingen TR. Jeg fikk litt trua igjen etter gårsdagens legetime. Hun mente det godt kunne gå enda en uke før jeg positiv test mtp min sene EL. og at den negative testen ikke betød noe. Men også at gjerne tok et par PPer før vi kunne vente full klaff. Jeg fikk uansett beskjed om å ta kontakt med en gang jeg fikk positiv test for å få tidlig UL. Er så takknemlig for at hun vil sende meg på det! Dårlig med vårvær, snuppa og jeg sto å vasket utemøblene i sludd og vind isted. Håpe det letter litt til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. april 2012 #132 Del Skrevet 28. april 2012 Joa, kanskje det blir neste sommer, men jeg vil ha utesofa nå! Men som du sier, det er da ikke noe stas med det når det sludder og er kuling God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. april 2012 Forfatter #133 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Det er heldigvis noen pauser fra sludden og kulingen i løpet av sommeren! Fremdeles ingen TR og jeg har greid å komme meg igjennom helgen uten å klikke! Ømme bryst. Mye murringer (minner mere om ELmurr enn TRmurr), luft og ømme vondter, så magen har vært vanskelig å glemme. Går fra å føle meg gravid til å tro at nå kommer mensen, og tilbake. Er likevel ganske rolig til utfallet. Selv om jeg føler at jeg har vært prøver siden i høst, så er det jo bare PP1. Men det er jo lov til å håpe.... Vi har fått gjort masse ute og jeg har ryddet bort det meste i str.92 og tatt fram arveklærne i 98 og sortert og vasket. Så nå er snuppas kleskommode klar for våren og sommeren. Ullklærne er ikke pakket helt bort enda... Endret 29. april 2012 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. april 2012 #134 Del Skrevet 30. april 2012 Må nesten følge med litt her jeg altså.... Sniklest hele dagboka så..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mai 2012 #135 Del Skrevet 1. mai 2012 Ullklær kan sjelden pakkes bort selv om det er mai, juni eller juli... Satser på at Vi slipper sludd på en stund nå som det er mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Må nesten følge med litt her jeg altså.... Sniklest hele dagboka så..... Hei! Deg har jeg sett før ja. Velkommen skal du være! Ullklær kan sjelden pakkes bort selv om det er mai, juni eller juli... Satser på at Vi slipper sludd på en stund nå som det er mai Vi før håpe på godvær framover ja! Og at vi kan la ullklærne ligg mesteparten av sommeren! Jeg MÅ ikke ha strålende sol og over 20 grader hver dag, men synes at det er greit at været minner om sommer i allefall! Mensen kom i går morrest, og det gikk egentlig helt greit. Trodde det skulle bli et større nederlag iom at jeg hadde gått så mange dager over IKM og begynte å håpe på at jeg var gravid. Jeg har vært småkvalm og øm i bekkenet(mest halebenet) siden helgen, og trodde kanskje det var tegn på at jeg var gravid. Kvalmen kom vel mest at mye aktivitet og lite hvile og søvn. Og heldigvis var vondtet i bekkenet pga PMS og hagejobbing, og ikke begynnende bekkenløsning. Har lest at noen har kjent bekkenløsningen før de fikk positiv test, og grudde litt for at jeg kunne være på`n igjen. Men forrige mens kom mange dager over så jeg var forberdt på litt sykluskrøll nå også. Og som jeg sa til kjære; nå må vi nesten ha sex igjen! Dessuten nærmer jeg sakte men sikkert full opptjening igjen, og vi har ingen planer for ferien, så jeg kan likegjerne går rundt å være ny-gravid og kvalm! Skal prøve å kutte litt på kaffe og sukker, røre meg litt mere og ha sex jevnere før EL for å få sunne svømmere, denne PP`en! Har hatt ei deilig langhelg med mye godt vær. Vi har vært mye ute og kost oss. Synes det er bare så deilig å styre med hus og hage med kjære og snuppa. Det er mye igjen til det er sånn som vi vil ha det, men vi koser oss på veien mot drømmehuset og -hagen. Trodde ikke det å "bli voksen" skulle være sånn! Trodde det skulle bli mere rutinepreget, men det blir vel kanskje perioder med det i framtiden. I dag står gangen for tur! Skal rydde bort vintersko, vaske og få opp et skoskap som har stått flatpakket i ukesvis. Endret 2. mai 2012 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #137 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Tror jeg må ha litt oversikt: PP1: 31.mars - EL CD21/22 - IKM 28.april - TR CD31 - LF 9-10dgr PP2: 1.mai - EL ca.CD21 - IKM ca. 1.juni - TR CD32 - LF 11-12dgr PP3: 1.juni - EL CD19 - IKM en gang mellom 28. juni og 2. juli - TR CD 32 - LF ca 12dgr PP4: 2.juli - EL CD19 - IKM 1.august - TR CD28 - LF ca 9 dgr PP5: 29.juli - EL ca 16.august (ingen EL.testing)- TR CD29 PP6: 26.august - EL CD21 - TR CD31 - LF 9 dgr PP7: 25.september - EL CD18 - TR CD 29 - LF 10 dgr PP8: 23.oktober - Positiv test: 21. og 23. november Endret 27. november 2012 av Miss I.W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mai 2012 #138 Del Skrevet 2. mai 2012 Så dumt mensen kom Men godt du er ved godt mot da Jeg vil også ha utesofa! Ser så deilig ut *drømme* Høres ut som om du har hatt en super deilig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 2. mai 2012 #139 Del Skrevet 2. mai 2012 No kan me prøve i lag. Tok ut spiral i dag... Så no venter eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #140 Del Skrevet 2. mai 2012 Så dumt mensen kom Men godt du er ved godt mot da Jeg vil også ha utesofa! Ser så deilig ut *drømme* Høres ut som om du har hatt en super deilig helg Det gikk bedre enn fryktet å få mensen. Var egentlig mange småting som talte imot at det skulle gå, men satser på at den sitter på PP2, som sist! Har hatt en super langhelg! Elsker sofaen og gleder meg til å virkelig begynne å bruke den! No kan me prøve i lag. Tok ut spiral i dag... Så no venter eg Så bra! Masse lykke til! Nye EL. og graviditetstester er bestilt! Håper det blir den siste bestillingen EVER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå