Gå til innhold

Nyere tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde et håp om at jeg i alle fall får laget noen kort selv, da med bilde av Lita på- Har ei venninne som er så flink å få til det av sine to små som hun er alene med. De er enkle og greie, men hjemmelaget og det liker jeg :hjerte:

Jeg også liker å kose meg med julegavene og ikke minst fordele utgiftene litt ;) I desember skal man kose seg med det man har lyst til og ikke stresse, helt enig :)

En ekstra :klem: til deg i dag.

Høres ut som en fin plan ang. julekort, og gaver for den saks skyld. ;) Håper på masse julekos og lite stress!

stor klem til deg idag! :klem:

Høres ut som du trengte formiddagen idag, med ro og ettertanke og egenpleie. Så var også denne dagen tilbakelagt, og du kan se videre fremover.

Jeg håper og tror virkelig at du snart blir gravid, og da, da vil du tenke at jamen dette var jo meningen. Du mitt barn var verdt å vente på. Jeg har som sagt veldig troa! ;) (og mens vi venter så skjønner jeg at du synes ventetida er lang, når det var noe annet du ønsket deg).

Har du hobbyrom? Hjemmelagde kort osv er kjekt, men tar jo litt tid også. Iallfall veldig greit å ha egnet plass til det... vi oppgraderer vårt kontor/hobbyrom nå. Få orden i alt scrappeutstyret mitt og kanskje begynt litt igjen...

Ønsker deg ei god natt!

Nei, Pusilus har et hobbyrom-to-be. ;) Vi har det bare på planleggings-/drømmestadiet. I mellomtiden ligger det hobbystasj stuet bort overalt. Og værre skal det bli for på posten ligger det TO pakker fra Panduro og venter på meg! :nigo:

Det blir da etterhvert! Har ikke gitt opp alt håp, og det går overraskende greit! Har snuppa, kjære, hus og jobb å kose meg med i mellomtiden.

Tiden går innimellom så sakte, men når jeg ser meg tilbake så går den utrolig fort!

Sender varme tanker til deg i dag og krysser alt eg har for at spiren endelig sitter.

Takk, Fru E!

Innom med en god :klem: til deg!

Takk, Belle!

:klem:

:klemmer:

Takk for klemmer og omtanke, jenter! Det går ganske greit. Jeg har hatt noen nedturer i løpet av de siste dagene, men har heldigvis hatt noen veldig fine dager på jobb, og det har hjulpet på. Godt å slippe å tenke på prøving, mensen, engelen osv. hele tiden. Er glad jeg bestemte meg for å ikke ta fri.

Har bestilt en mirakelkur fra iHerb etter å ha lest mere om kort lutealfase. Ikke sikkert den funker, men jeg finner litt trøst i å ha noe å tro på.

Jeg ringte også å bestilte meg time til legen (dessverre bare vikaren til min fantastiske fastlege). Får ikke komme inn før om 5 uker, så jeg rekker en PP på den tiden. Vi har snart hatt sex uten prevensjon i ett år nå, med prøving med EL.testing og sex på de "riktige" dagene de siste 6 månedene. Er ikke sikkert hun vil hjelpe oss enda, men jeg vil i allefall prøve å snakke med henne om den korte tiden mellom EL og mensen.

Håpet om å bli gravid før årsdagen før SA`en ble dessverre ikke oppfylt, så nå er det bare håpe at det ikke drøyer så altfor lenge. Får vel søke litt trøst i statistikken. Akkurat i dag er jeg positiv og ved godt mot!

Kanskje jeg er ekstra positiv fordi jeg har funnet ut at jeg skal overraske kjære med en weekend-tur før jul. Han har bursdag før jul og jeg håper jeg får det til sånn som jeg har dagdrømt om i dag.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på vaskedama. Hun kommer for aller første gang og jeg er spent som en unge! :fnise: Skal bli godt å få vasket huset! Jeg har ryddet litt, stelt og kost meg litt, så nå er det klart for full shineings! Hun skal være flink og til å stole på, men jeg liker ikke at hun er en halv time for sen. Håper det er en god grunn til forsinkelsen.

Snuppa har fri og vi skal ut en tur å trille når hun kommer. Har sett snuppa i ca en halv time til sammens de siste to dagene, så en kosedag er perfekt i dag! Har tatt en smertestillende pga verkende korsrygg og mage for å slippe å gå kjenne på det. Er ikke så glad i å ta sånne piller, men i dag var det unormalt ille og jeg vil ikke at det skal ødelegge kosedagen vår. Skal bli godt å lufte seg og strekke litt på skrotten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du og snuppa fikk en fin dag :)

Vil ha vaskehjelp jeg også :sjenert:

Så langt har den vært veldig fin! Snuppa sover og jeg "gjemmer" meg for vaskehjelpa. Jeg prøver å rydde i hauger med rene klær. Kjære har vært så snill å hjelpe til der så systemet mitt er ikke helt som jeg vil ha det, men jeg kan ikke si noe for det er ikke så ofte har finner på noe sånt! :fnise: Egentlig er det bare greit å så med det mens huset lukter bare bedre og bedre! Tror hun vasker bedre enn meg faktisk!

Vi har snakket så vidt om det før og plutselig fikk jeg spørsmål om jeg hadde arbeid til ei. Kjære syntes det var en super idé, så da ble det plutselig vaskehjelp her i gården også! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at huset lukter rent og blir renere og renere :tommel: Blir det ofte vaskehjelp?

Jeg må benytte meg på en eller annen måte når vi får besøk av foreldrene mine om noen uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har avtalt igjen om to uker. Jeg har litt problemer med å sette bort alt, liksom, og vi er jo tross alt bare tre stykker. Syns det er greit at snuppa ser at vi gjør noe hjemme, så jeg skal ta helgestøvtørking, overflaterassia på badet, skifting av sengeklær, klesvask m.m. selv. Og selvfølgelig rydding. Tror hun er kan gjøre det meste, men vi får se hvor mye hun skal ta på sikt. Og så har vi robotstøvsuger som tar noen runder nå og da. ;)

Er i allefall gooodt fornøyd med huset akkurat nå! :nigo: Jeg hadde jo greid å gjøre det samme på noen timer alene i morgen, men jeg har jo aldri gjort så mye på en gang! Verdt hver ei krone akkruat nå! :Nikke: Nå blir det godt med noen dager fri og slippe å tenke på hva jeg burde gjøre før helga. Lurer på om jeg skal sy sengeklær til dokkevogga snuppa skal arve etter meg istedet for helgevask. :rodmer: Skulle ha lagt opp hyttegardinene når jeg tenker på det, så det er kanskje bare å dra fram symaskina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vi får også vaskehjelp snart! :strix: Gleeeder meg, for sånn som det er nå kan vi ikke ha det. Mannen er flink til å småtusle på ting i leiligheten, men når det kommer til gulvvask og støvsuging er han helt håpløs. Og nå kan jeg jo ikke gjøre det, rent fysisk sett, men jeg orker ikke å gå og mase hele tiden. Da er det bedre at det kommer noen for å gjøre det av og til. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble robotstøvsuger når jeg gikk med BL sist. Kjære fikk den i bursdagsgave av meg! :fnise: Kjære gjør så mye med bil og hus (bygge, reparere, osv) så jeg kan bare ikke klage over manglende hjelp inne, føler jeg. Tror han er klar over at han slipper å tenke på klær, mat og alt praktisk med snuppa, så det var nok derfor han var sånn med på at vi skulle for vaskehjelp. Gleder meg allerde til hun kommer neste gang! :Nikke:

Har hentet panduropakkene og der var det masse snacks. Mest gavepapir, men det går det litt av framover, og selv om jeg skal lage og gi bort det meste, var det som julaften! :ler: Fikk en pakke papir for mye, men den koster bare 20,- så jeg gidder ikke å varsle ifra.

Må si at det akkurat nå er litt godt å være der jeg er i syklusen, selv om jeg HATER å ha mensen. Akkurat nå kan jeg liksom ikke gjøre noe fra eller til og sitter heller ikke å venter på noe resultat. Kjekt med en minipause!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Har nettopp oppdaget at jeg skal bort på kurs i to dager rett før EL. Skal nok få til :sengekos: før og etter, men trenger ikke sånt "stress" når det er noe så viktig som eggløsning som foregår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å shoppet mat og en overtrekksbukse til snuppa. Så etter ytterjakke også, men fant ikke noe jeg likte. Hun har dressen i bhg, så jeg ønsker at jakka ikke er for sporty eller jentete, men kan passe til det meste. Tror det blir jakke fra Ellos da, siden det er -40% på merkevarer i helga!

Var også til knekking og er ett nytt mennske nå! ;) Skal ta en bitteliten dupp før jeg begynner på middagen. Har vært så dum å lagt meg altfor sent de siste kveldene og det begynner å kjennes nå. Skal på vinkveld med barseljentene i kveld og det kan vel være godt å ikke begynne å sige med øynene før desserten! :fnise:

Har hatt ett par dager fri allerde, men gleder meg til helg med familien! :hjerte: God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noen tøffe dager i det siste, og jeg syns det høres ut som at du takler det veldig bra da :kose:

Håper du hadde en super vinkveld i går! Deilig med sånne kvelder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noen tøffe dager i det siste, og jeg syns det høres ut som at du takler det veldig bra da :kose:

Håper du hadde en super vinkveld i går! Deilig med sånne kvelder ;)

Det går greit, selv om det er noen bølgedaler. Greier ikke helt å bli enig med meg selv hva jeg føler innimellom! ;) Nå går jeg bare å venter på legetime, men vi rekker en PP før den tid, så vi skal i allefall prøve!

Gårsdagen var kos og etterlengtet. Godt å snakke åpent om det meste ang. prøving m.m. med disse jentene! :)

Ferdig med mensen for denne gang. Jeg missliker den mer og mer, ikke bare fordi den er uønsket, men jeg har begynt som mamma å blø veeeeeldig kraftig. Tamponger er bare å glemme; her er det nattbind som gjelder. :eeeh: Mamma og flere tanter har vært sånn plaget og jeg har krysset alt jeg har i håp om å slippe å bli som dem. Dessverre ser det ut som om jeg er på god vei.

Fant jakke til snuppa; sølv med prikker fra Me Too. Kjempefin, men det spørs om den blir godtatt! Prøvde å ha på henne fjorårsjakka som mørkeblå idag. Det ble ikke aktuelt, hun gikk ikke i blått hun, fikk jeg beskjed om. Jeg tror jeg må lure på henne den noen tidlige morgener når hun for trøtt til protestere sånn at hun blir vant til den uten at hun merker det selv! :lur:

I dag har vi laget langstekt lammelår og oreokake, vært på tur og tatt livet helt med ro i det deilige høstværet! :sol: Nå er det snop, tv og sofakos med kjæresten som står for tur! :hjerte:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hurra for knekking og at mensen er over ;) ;) Elsker knekking selv, men betaler over 500 og akkurat nå om dagen så sitter ikke pengene så løst, så jeg utsetter hele veien... og tenker at det går seg vel til. men det er jo bare såå godt og alltid verdt pengene (dvs ikke sist, da hadde jeg med en grinende fløtepus)

Har du hatt en fin dag idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 390,- nå etter den 14. behandlingen. Kunne tenkt meg det hver uke men prøver å få det til hver 3. Det er deilig! Bare så så synd at jeg hadde bedre virkning før enn nå. Men brude fått til mere trening, men synes det har vært vanskelig i det siste med mye sykdom og sånn.

Snuppa har vært med et par ganger og jeg har hatt med telefon med spill, snacks og trøst (bamse/smukk), men hun synes det er så morro med nye leker at hun nesten synes det er synd når mamma er ferdig! :fnise:

Er ikke mye annet enn arbeid og soving akkurat nå, synes jeg. Jobber omvendt av kjære og snuppas bhg, så jeg ser ikke mye til dem. Kjedelig, men det går bra. Orker ikke å tenke for mye på hva jeg går glipp av. Vet at kjære synes at det er litt dumt at vi sees lite i perioder, men de koser seg i allefall sammen på ettermiddagene! I morgen skal jeg levere snuppa så da får jeg et par timer med henne. På kostnad av sårt tiltrengt søvn, men det får bare være. Sove kan jeg gjøre når snuppa blir 6! ;)

Formen er merkelig nå. :sad: Jeg har lett mageknip og er ganske kvalm, nakken verker og jeg er trett. I perioder i går lurte jeg på å gå hjem fra jobb, og var slettes ikke sikker på at det ble jobb idag. Men jeg er liksom ikke syk, formen er bare litt dritt over alt. Håper at dagen blir bedre, men tviler på det. Bare ikke formen blir verre, så skal jeg greie å komme igjennom dagen.

Må begynne å pakke til vi skal til reise til svigers på fredag. Litt stress å pakke til både snuppa og meg, men jeg gjør det heller enn at kjære pakker klær til snuppa. Da kan det bli mye rart! :tunge1: Ble litt travlere med orgingen her når jeg nettopp oppdaget at jeg har en lunsjavtale før jobb i morgen. Lyst å droppe den, men det er litt godt å komme seg ut å! :skravle: Kan ikke bare jobbe og være husmor. Godt vaskehjelpa kommer dagen etter vi kommer hjem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å komme seg ut og være bare miss I.W også :)

Så kjedelig med rar form :klem: , håper den kommer seg.

Mensen er ikke kjekk uansett, spesielt ikke når det er fossefall og en helst bare skulle satt på do hele tiden - har hatt mine runder der og har et håp om at jeg ikke får det slik igjen. Min mor hadde det akkurat som din, og ikke nok med mega blødning, jernnivået blir jo så lavt også..

Vaskehjelp :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sant! Sitter å drøyer tiden før jeg begynner å ordne meg. Men det skal bli godt! :Nikke:

Formen var bedre. Magen ikke fullt så uggen og nakken var fin, men ryggen veldig øm. Fikk vondt spesielt mellom skulderbladene når jeg tok på meg buksa.

Jeg har hverken hatt veldig vondt eller blødd mye før, men nå har det endret seg. :( Godt det begynner å bli en stund siden SA`en for det minner mye om det til tider... Kanskje viktig å fortelle legen om endringen når jeg skal inn å prate om prøvingen. :klo:

Har nesten pakket ferdig til snuppa. Ble mye finere klær, men de må jo brukes å! Bli jo bare ull i bhg på hverdagene. Spent på hvordan det blir med tissing og langkjøring,men tror hun greier seg. Får ta med potta i bilen sånn at vi bare kan stoppe i veikanten hvis det blir krise. Værre er det vel med oppkast som vi har hatt litt av på langturer. Æsj, nå begynte jeg å grue meg for bilturen...

På tide å hive seg rundt, dusje, male fjeset og komme seg på cafè for kveldsskiftet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstferie! :strix: Og det feires med ett glass rødvin :vin: for meg selv midt i natten!

Pakket inn de første julegavene i dag. Det ble litt tidlig, men vil bare ha de levert istedet for å bruke hundrelapper hos Posten! Tror ikke vi kommer til å møte den delen av slekta før jul.

Når jeg ser på syklus og kalender så kunne jeg gjerne tenkt meg å være hjemme i helga. Senga til svigers innbyr ikke akkurat het elskov og babylaging! :ler2:

Men det skal bli litt godt å komme seg bort!

Begynte på "wundermixen" jeg bestilte fra iHerb idag. Aner ikke om det kommer til å hjelpe, men det skader ikke å prøve mens jeg venter på legetimen.

Har avtalt lunsjdater både neste uke og uka etter, og det gleder jeg meg til! Har blitt litt lite sosialt det siste, så jeg må ta meg sammen litt der. Jeg går å trasker her hjemme (og koser meg med det) og går på jobb. Jobben er litt utmattende så det er godt med litt fred og ro, med det må litt mer til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint innlegg, jeg lukter masse god energi på lang avstand... ikke rart det med høstferie, gratla! Må kose dere riktig så masse, det blir nok deilig for familien deres nå! Og deg ikke minst.. Bor svigers langt unna?

Julegaver, wow... sikkert lurt å tenke på det, jeg har jo faktisk ganske god tid også nå.. så best å få unna før det grufulle desemberrushet begynner. Plutselig er butikkene stappfulle og utvalget dårlig.. æsj.

Ha en flott dag idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så værst om dagen. Er liksom bare å vente... ;) Men EL nærmer seg med stormskritt så nå må det gjøres en innsats! :lur: Noe action ble det i allefall ikke i svigers seng!

Nå er vi klare for å kjøre hjem igjen. Det tar nok ca syv timer. Godt vi har DVDspiller til snuppa og telefon med nett til mor! :nigo:

Jeg var ikke den eneste som hadde tenkt på julegaver for vi fikk med oss noen i retur. Fikk kjøpt noen gaver til og en bursdagsgave.

Godt å reise bort og vi harkost oss masse, men det skal bli godt å komme hjem! Bli ikke helt vant med lydnivået til svigerfamilien. ;)

Blir en travel uke med kurs utenbys, men håper jeg får ta tidlig helg på lørdag. Er så hjemmekjær at å reise bort i frihelgen føles litt bortkastet. ;)

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...