Gå til innhold

Nyere tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Slitsomt når de små våkner tidlig, her har jeg ei lita som har vært våken i hytt og pine i natt etter en urolig gårsdag med lite søvn. Etter to netter med veldig god søvn på oss begge blir jeg vaskefille etter en slik natt. Det ble for mye frem og tilbake for Lita i går som helst liker å være bare rolig og kose mamma på tirsdager når hun er utslitt etter babysvømmingen.

Søvn er viktig både for liten og stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søvn er veldig viktig ja, får håpe det snur seg snart :Nikke:

Blei ikke så mye tekst i mi fotobok heller som jeg hadde tenkt, men godt å ha det gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt når de små våkner tidlig, her har jeg ei lita som har vært våken i hytt og pine i natt etter en urolig gårsdag med lite søvn. Etter to netter med veldig god søvn på oss begge blir jeg vaskefille etter en slik natt. Det ble for mye frem og tilbake for Lita i går som helst liker å være bare rolig og kose mamma på tirsdager når hun er utslitt etter babysvømmingen.

Søvn er viktig både for liten og stor!

Ja, søvn må vi ha! Det er slitsomt å gå å bysse og styre på natta. Håper dere får sovet bedre i natt! :klemmer:

Snuppa er også sånn at søvn aler søvn. Å legge henne sent, betyr tidlig morgen. Men nå har vi lagt henne i rett tid. Før bhg i dag var hun faktisk så trøtt at hun slo av TV`en :sjokkert: og la seg på gulvet med pute og teppe, kosebamse og smukk!

Søvn er veldig viktig ja, får håpe det snur seg snart :Nikke:

Blei ikke så mye tekst i mi fotobok heller som jeg hadde tenkt, men godt å ha det gjort :)

Tenkte at jeg evt kan skrive noe selv etterpå med sløvtusj eller kalligrafipenn, hvis jeg finner ut at noe trenger kommentarer.

De neste morgenene skal jeg opp lenge før snuppa og kjære, så det blir kjæres problem nå. Håper selvfølgelig at han slipper,men han kan gjerne få styre litt med det han også! :dry: Det blir uansett en tidlig kveld i kveld! Gleder meg allerede til å legge meg! På tross av en to-timers dupp i senga i formiddag er jeg helt ødelagt! Og det er jo ikke akkurat nå vidunderkur for å bli gravid!

I dag har jeg pakket inn og levert enda flere julegaver som skal reise på førsteklasse i bil og ikke med Posten i julestria. Slo meg at det blir ikke så mange gaver å pakke inn og kose seg med før jul. Først var det litt trist, men når jeg fikk "hjelp" av snupp til å pakke fant jeg ut at det er like greit å være ferdig med det! Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er langt unna sikkelig julestemning. :nissegutt: Jeg liker best tiden før jul og ikke selve jula, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, gale drømmer i natt og muligens blodtrykksfall på jobb idag. Tegn på at gode nyheter er på vei? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har våknet mellom kvart på fire og kvart over fem hele uka, men i idag sov hun til kvart over SYV! :hakeslepp: Hun våknet et par ganger og etterlyste smukken og bamsen, men slo seg til ro i senga etter å ha funnet dem. Når vi fortalte henne hvor flink hun var som hadde sovet så lenge i senga si, sa hun at hun var "trøtt og sliten"! Ikke så rart kanskje? :fnise:

Nå sitter jeg med en deilig kopp kaffe og KG, mens hun koser seg med et eple og barneTV, og pappaen får sove så lenge han vil. Men jeg tror kanskje han kommer allerde nå. Vi la oss kvart over ti i går, så han har egentlig sovet lenge nok. ;) Snakk om utslitt gjeng!

I dag skal snuppa og jeg på et senter som har noe opplegg for barn og konsert. Kjære skal få litt arbeidsro, og så passer det bra å gå å reklamere for ei bukse jeg kjøpte der for 5 uker siden som bare ikke ser ut. Kjempe kjipt for jeg har liksom basert mye av den nye høstgarderoben på den buksa. :dry: Den kostet 800,- og jeg vet ikke om det er noe vits å få ny for den vil se like stygg ut om noen uker. Håper de er greie og hjelpsomme når jeg kommer. Hater å klage, men denne hadde ikke noe særlig kvalitet.

Hmmm, gale drømmer i natt og muligens blodtrykksfall på jobb idag. Tegn på at gode nyheter er på vei? :pls:

Drømte masse rart både i natt og i går natt. Hadde flere mareritt og merkelige drømmer. Og på jobb tror jeg at jeg hadde et blodtrykksfall. Jeg trodde jeg skulle til å besvime/kaste opp og ble sikkelig dårlig med prikking i armene, ble kald inni meg og fikk en rar følelse i hodet i noen minutter. Var på et tidspunkt det passet veldig dårlig at jeg skulle bli dårlig, så jeg ble ganske stresset i tillegg til redd. Fikk heldigvis hjelp av gode kollegaer. Skjønner ikke hvorfor det skjedde; var ikke stresset, hadde spis/drukket greit hele dagen og var uthvilt (la meg 20 min. etter snuppa kvelden før). Tok det med ro en timestid og så var jeg nesten helt bra igjen. opplevelse som jeg slipper å oppleve igjen. Hadde nesten den samme opplevelsen når jeg gikk med engelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i all min orferdelse at jeg ikke har vært innom her enda!!! Må ha gått meg hus forbi i den ammetåken og egoistiske gravid-tilstanden 2012 har vært preget av så langt... :sjenert: Hadde ikke engang fått med meg at dere mistet engelen... :klem:

Men nå er det jammen spennende her! Sånne svime-anfall hadde jeg også, også sånn "utadæsjæl"-opplevelse i hodet. Typisk at det skjer på jobben da, og ikke akkurat i kaffepausen heller, liksom! (Jeg opplevde det mens jeg stod foran en full klasse med 17åringer, heldigvis var de veldig omtenksomme og brydde seg ikke det minste om at vi måtte avslutte den ultra-interessante timen om valgsystemer i Europa gjennom historien 20 minutter før tiden! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er tegn på at gode nyheter er på vei ,;)

Gikk reklamasjonen bra? Når man handler så dyre bukser, så BØR kvaliteten være god :Nikke: Hørtes koselig ut med konsert for barn forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i all min orferdelse at jeg ikke har vært innom her enda!!! Må ha gått meg hus forbi i den ammetåken og egoistiske gravid-tilstanden 2012 har vært preget av så langt... :sjenert: Hadde ikke engang fått med meg at dere mistet engelen... :klem:

Men nå er det jammen spennende her! Sånne svime-anfall hadde jeg også, også sånn "utadæsjæl"-opplevelse i hodet. Typisk at det skjer på jobben da, og ikke akkurat i kaffepausen heller, liksom! (Jeg opplevde det mens jeg stod foran en full klasse med 17åringer, heldigvis var de veldig omtenksomme og brydde seg ikke det minste om at vi måtte avslutte den ultra-interessante timen om valgsystemer i Europa gjennom historien 20 minutter før tiden! :fnise: )

Det går bra, Mayami! Det er over ett år siden SA`en. Tenker på det, men det går bra. Satt nettopp i morrest å diskuterte med kjære at vi er heldig som bare har snuppa som vi kan "konsentere" oss om. Det er sååå mye som skjer om dagen og vi nyter å se snuppas utviklig! Selvfølgelig hadde vi helst sett at vi hadde to, men vi får prøve å se det positive i det. Det skjer jo så mye mellom 2 og 3 år!

Det blir ekstra ille foran folk ja. Var det jeg også. Mange folk... :overrasket: Tror ikke de merket noe. Fikk heldigvis god hjelp! Godt de tok vare på deg da! Og å slippe resten av timen var vel bare en bonus! :fnise:

Håper det er tegn på at gode nyheter er på vei , ;)

Gikk reklamasjonen bra? Når man handler så dyre bukser, så BØR kvaliteten være god :Nikke: Hørtes koselig ut med konsert for barn forresten :)

Håper jeg også, men er fryktelig negativ innimellom. Det er noen bølgdaler jeg skal igjennom de neste dagene! :eeeh: Men, men, er godt vant med det om ikke annet. 9 PP`er + 2 PP`er + 7 PP`er = 1,5 år med forventninger, oppturer og nedturer. Legg på et halvt år med prøvestopp, så blir det to år med venting. Har heldigvis en flott snuppe da!

Ikke noe problem å få bytta! De var kjempereale! Hadde dessverre ikke igjen i str min, så det ble ei i burgunder. Ikke dumt bytte! ;) Må bare prøve i finne ei ny ok bukse i grått, men det haster ikke. Den nye er et fint alternativ!

Konserten ble for høy til snuppa, klovnen skummel (det syntes jeg også) og ballongene var det ei jente med downs som rappet fra henne (fikk meg ikke til å si noe), så det ble ikke så stas for snuppa som jeg håpte. Men hun fikk ei ny bok og en liten leke, samt at hun hadde det morro med å springe ifra meg, så alt i alt var hun nok fornøyd. :tommel:

Kom over et kupp på te, så jeg kjøpte 6 pakker med forskjellig Yogi-te til kun 150,- :hoppe: Blir mye deilig te og kloke visdomsord framover!

Nå er jeg helt skutt etter mange folk, litt shopping og mye springing etter snuppa! Gleder meg til syndig middagsdate med kjære (frityren er tatt fram!) og en kveld på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tickeren min at jeg faktisk kan vente meg TR fra i morgen, hvis jeg har like kort lutealfase som "vanlig". Æsj, som jeg hater disse dagene med venting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens enda, og jeg har mest lyst å bare legge meg under dyna til jeg helt sikkert er gravid!

Ømme bryst og mere struttende brystknopper gjør at jeg drømmer om en positiv test til uka. Men jeg er så langt ifra overbevist og er innimellom fryktelig negativ.

Har dusjet, pusset tennene og er klar for senga, men føler at jeg bør vente til kjære er ferdig i garasjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!! Du kan være negativ (til det motsatte er bevist) så kan vi damene her inne hoppe og heie og være ultra-positive! Det er i alle fall en arbeidsfordeling som har fungert for meg! :fnise:

Ha en super mandag - uten noen :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mayami! Positiv heiing trengs nå iallfall! Snuppa våknet en time før vi skulle opp. Hadde så god tid så jeg tok den ene testen som jeg har hatt liggende i månedsvis. Den var negativ og med en ikke-eksisterende lunte er det vel ingen tvil om hva som venter.... :( Faen!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å leve mens du gjør det, husk å elske mens du tør det.... Mitt favorittsitat, ville bare dele det med deg ;)

Så får du heller bare ha noen dårligere dager der du bare vil krype under dynen og bli der... tenk så deilig når du kan krype frem igjen, og mensen er borte og alt kan skje igjen. Ellers skjønner jeg jo at det føles litt dritt ja... hekkan!!!

har du en alright kveld i kveld? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa... Men vi gir oss ikke med heiingen vi! Ny PP nye muligheter! :hoppe: Håper du har hatt en fin kveld i alle fall, vet veldig godt hvordan det føles med sånne negative tester! Kjenner jeg blir litt fryksete alt np ved tanken på søskenforsøk, enda det er langt inn i framtiden for oss! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt! :(:klemmer:

Ditto! :sur:

Husk å leve mens du gjør det, husk å elske mens du tør det.... Mitt favorittsitat, ville bare dele det med deg ;)

Så får du heller bare ha noen dårligere dager der du bare vil krype under dynen og bli der... tenk så deilig når du kan krype frem igjen, og mensen er borte og alt kan skje igjen. Ellers skjønner jeg jo at det føles litt dritt ja... hekkan!!!

har du en alright kveld i kveld? ;)

Det ble en ok kveld takket være kjære! :hjerte: Han er god han!

Jeg lever litt mere nå enn før må jeg innrømme! Tar lang tid å komme seg ut av bobla som jeg litt ufrivillig har sullet meg inn i de siste tre årene... :sjenert: Har bl.a. endelig forstått at det er få som kommer å banker på døra mi! ;)

Har faktisk ikke hatt tid til å deppe i dag! Sur snuppe (før bhg.!). lang tur, lunsj avtale og en rygg som har slått seg helt vrang har gjort at jeg har "sluppet" å fundere over den hærsjens mensen!

Uffa... Men vi gir oss ikke med heiingen vi! Ny PP nye muligheter! :hoppe: Håper du har hatt en fin kveld i alle fall, vet veldig godt hvordan det føles med sånne negative tester! Kjenner jeg blir litt fryksete alt np ved tanken på søskenforsøk, enda det er langt inn i framtiden for oss! :fnise:

Takk, søte du! Jeg har ikke testet på mange måneder nå, men hadde sånn trua forrige morgenen! Nesten som et slag i ansiktet i tillegg til dritt-mensen... Dessuten har jeg for vane å ikke tro på negative tester, så det er bare toskete å sitte å lure seg selv! :fnise:

Skjønner godt at du gruer for søskenforsøket! Vi får håpe du "tar en Honning"! :Nikke:

Snuppa startet dagen med trass og sure miner, men avsluttet dagen som et lite englebarn! :rosaengel: Alt var galt i morrest, men i kveld har hun gjort nesten alt hun har blitt bedt om og vært superflink med kveldstellet! Ryggen min har som sagt slått seg helt vrang og jeg sa tidlig i kveld at jeg hadde veldig vondt og at hun måtte være snill med meg (kjære er borte), og det virker som om hun har skjønt det! I tillegg hjalp det med ny Hello Kitty-såpe! :lur:

Nå sitter jeg og koser meg i sofaen med mange støttende puter, et liiiite glass rødvin og pitapizza i et nyvasket hus, mens kjære er ute med gutta! Elsker vaskedama! Byttet om til vinterdundyne i dag og gleder meg å ta med den vonde, stive ryggen min til sengs! :tommelsmil:

Aner ikke hvorfor ryggen har slått seg vrang. Trodde først det var vanlig PMS-verk, men ble i løpet av gårsdagen stivere og ømmere. Og i dag har det til tider vært så ille at jeg har hatt vondt for å gå. :sukk: Håper en tur i svømmehallen med snuppa i morgen hjeper på! Kunne sikkert prøvd å tatt noe smertestillende/muskelstimulerende, men jeg prøver å holde kroppen fri for sånt.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på en Honning jeg også!! En inspirasjon for oss alle! :)

Sybd med ryggen din, det er lite som er mer hemmende enn en dårlig rygg! Bra snuppelura responderer fint på bestikkelser! Det gjør oppdragelsen g hverdagen mye enklere! :fnise: Her er det spiderman-tannkrem som redder kveldsstellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på en Honning jeg også!! En inspirasjon for oss alle! :)

Sybd med ryggen din, det er lite som er mer hemmende enn en dårlig rygg! Bra snuppelura responderer fint på bestikkelser! Det gjør oppdragelsen g hverdagen mye enklere! :fnise: Her er det spiderman-tannkrem som redder kveldsstellet!

Bestikkelser må til! :Nikke: Det har ikke vært så om å gjøre å vaske hendene, men idag var det merkelig nok ikke så vanskelig! :fnise:

Er vant med ryggproblemer (følgefeil etter langvarig bekkenløsning), men dette er ille! Smerter en liksom en ting, men når det går ut over bevegeligheten er det hemmende ja! Snuppa vil gjerne bæres i seg fordi hun synes det er kos, men det utgikk i dag. Og jeg må prøve å være flink i morgen også! Er så lettvint å bære henne noen ganger... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å glemme:

Snuppa trenger visstnok ikke vintersko fordi hun skal gå på ski i hele vinter! :fnise:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så mange som mulig (som ønsker det) "tar en honning" :fnise: Vi har virkelig bare vært utrolig heldige :Nikke: Jeg heier på dere!

Ski i stedet for vintersko :tommelsmil::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...