Gå til innhold

Langs veien....


Fredslilja

Anbefalte innlegg

Jeg også var skikkelig plaget med menssmerter

før jeg fikk barn..

Lå å hylte i en time før jeg svimte av.. (rier)

Det eneste som hjalp var varmeomslag

(varmeflaske eller en isbitpose med glovarmtvann

pakket inn i en håndduk)på magen,

og sterke smertestillende :roll:

Håper dagen din blir god :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lilja.

Du er en utrolig reflektert jente.

Jeg har all mulig tro på at du kommer til å få et godt liv!! Med en slik innsikt når du langt.

Fortsett med å ta vare på deg selv Lilja.

Stor klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg endelig gjort det da.......

Jeg har en helt utrolig vanvittig tannlegeskrekk.. Skjelver omtrent bare jeg tenker på tannlegen. I det siste har jeg kjent litt ekkel murring i den ene tannen min, og i dag bestemte jeg meg for at jeg ikke skal være feig lenger.. Jeg gidder ikke å være redd for tannlegen mer.. Lettere sagt enn gjort, men jeg orker ikke å la en redsel ha kontrollen over meg. Så jeg tok rett og slett opp tlf, og ringte til en tannlege for å bestille time, og fikk en time. Jeg vil ikke fortelle noen når jeg skal dit, for da blir jeg stresset om folk begynner å snakke om det, men jeg skal nå hvertfall!! Håper hun er hyggelig!

Litt stolt av megselv i dag ja! Godt å ta opp kampen mot tannlegeskrekken, for det er så deilig å leve uten redseler!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt gjort, fredslilja. Du kan virkelig klappe deg selv på skulderen og være stolt.

Ønsker deg en god uke - med mange pustehull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner nesten å lure på hvor tannlegeskrekken min har blitt av. Vanligvis når jeg skal til tannlegen gruer jeg meg helt blå i mange dager i forveien. Jeg kaldsvetter og klarer ikke å tenke på annen enn hvor forferdelig det er å skulle til tannlegen. Men nå tar jeg det helt rolig.. Hmmm... Ingenting er bedre!

Ellers har jeg det bra i dag. Praksis har på en måte gått seg til. Jeg har akseptert at det er et dårlig sted å være med lite oppbyggende mennesker å gå sammen med, men jeg har sagt til meg selv at det bare er for en liten periode, og så skal jeg aldri mer tilbake dit, og da går det litt lettere..

Nå skal jeg gjøre litt forfallende husmorarbeid, og så er det sofatid med gilmore girls! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Lilja!

Lenge siden jeg har vært her nå! Men leser jo at du har det bra, og ingenting er bedre enn det :D . Går godt hos tannlegen vet du. De vil jo bare hjelpe deg selv om det ikke er så artig å bli hjulpet akkurat inni munnen. Hmm.

Ønsker deg en riktig fin kveld! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok vente til å se GG til reprisen jeg..

Her går det i Idol på onsdager.. :Nikke:

Jeg lider også av tannlegeskrekk..

Har ikke brukt å gått - før jeg har måttet..

Skal forandre på det nå...

Håper du koser deg !! :hjerte:

Klem Jinx :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går bedre med praksisen!

Du vet, er det et punkt i livet man sliter med, kan det lett gå ut over de andre tingene også..

Er glad på dine vegne :briller:

Håper morgendagen blir en fin dag for deg vennen :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig er jeg et sted i livet hvor jeg ikke har noen redsler lenger. Det er ingenting jeg gruer meg til, ingenting jeg frykter. De tingene jeg pleide å være redd for, har sett dagens lys og er ikke så skummelt lenger.

Nå er jeg et sted på livsveien hvor jeg kan møte meg selv i speilet uten å gyse og jeg har funnet harmonien i livet..Nå er det bare rom for drømmer, håp og lengsler - og det er så godt. Jeg er så rikt velsignet!

Jeg skulle ønske den store kjærligheten kunne utgjøre den puslespillbiten i hjertet mitt, som jeg mangler. Men det kommer vel for en dag, håper jeg!

Så siden er det fredag, helg og fri, tenker jeg det er på tide å gjøre en oppsummering på ting jeg glad over om dagen!!

:rosasmil: Det blir tidlig lyst om morgenen og dager er blitt lengre!

:rosasmil: For besøk av venner 3 kvelder på rad fremover

:rosasmil: Er opptatt hver kveld i 2 uker nå, det betyr at jeg har hobbyer, venner, bekjente og et pulserende liv!

:rosasmil: Det er i underkant av 1 1/2 mnd igjen av praksisen min!

:rosasmil: Jeg har kjøpt meg et kk, en pose smågodt og skal ta meg en dusj nå og siden bare kose meg!

:rosasmil: Badet og stua er nyvasket!

:rosasmil: Skittentøyskurven er tom.

:rosasmil: Familien min har det alle bra om dagen!

:rosasmil: Jeg har fått skrevet brev til venner jeg har forsømt den siste tiden!

:rosasmil: Jeg er frisk fra hode til tå!

:rosasmil: Jeg har drømmer som jeg får lov til å drømme!!

Ååååå :-)

Riktig god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fredslilja

Så hyggelig at du stikker innom dagboka med jevne mellomrom.

Det var litt av en pluss-liste du hadde laget. Men jeg er litt endig med deg - det å finne det positive i livet gir energi.

Det var godt å lese at selv om praksisplassen langt fra er noe drømmested, så har du funnet en måte å komme gjennom den perioden på.

Ønsker deg en riktig god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare forhindre at boken min kommer på 2 side her 8)

Er superstresset om dagen. Altfor mye å gjøre på, for mange store oppgaver å skrive itillegg til praksisen. Men jeg overlever vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fredslilja :-)

Titter inn i dagboken din med en :blomst: til deg!

Ser du er så flink å oppmuntre andre og at du alltid har gode ord å komme med!

Du virker som et fantastisk godt menneske!

Ha en fin onsdagskveld!

Mange :klem: fra Vendela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Me 3! :wink:

Du er så flink til å se detr positive i ting! Misunner deg virkelig det. Jeg er den fødte pessimist..

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fredslilja

Hvordan går det med deg.

Klarer du å holde hodet over vannet med både praksis og oppgaver.

Det er ganske så krevende å være student!

Ønsker deg en riktig god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid så godt å titte innom boken din, blir like glad hver gang.

Du er et godt menneske Lilja, er glad for at du er her :wink:

Klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...