Gå til innhold

Langs veien....


Fredslilja

Anbefalte innlegg

En litt sliten og trøtt lilje i dag, som tror det er på tide å gjøre opp et takknemlighetsregnskap over livet for å få smilet til gå fra øre til øre igjen!

:lol: Bare noen dager igjen så er praksis ferdig! Jeg har kommet meg gjennom!

:lol: Er strålende sol ute i dag, våren er kommet tror jeg. Og det blir bare bedre og bedre for hver dag som går!

:lol: De har tilbud på yndlingsbrusen min på butikken om dagen, det betyr jeg kan hamstre!

:lol: Har fri 3 helger fremover, så jeg kan bare fylle livet mitt med gode og gledende ting fremover! Bare slappe av og nyte livet! aah

:lol: Har skiftet på sengen i dag, så jeg ser frem til å legge meg nydusjet i en ren og velduftende seng i kveld!

:lol: Det er den ultimate tv-kvelden i kveld og jeg har kjøleskapet fullt av både frukt og godteri, så her er det bare til å velge og vrake!

:lol: Fikk en hyggelig mail i dag fra en venn jeg ikke har hørt fra på lenge. Minnet meg på å huske å vanne de vennskapene jeg har!

:lol: Snakket med mamma og pappa på telefonen i sted, og jeg har slik en god familie å være takknemlig for!

:lol: Jeg er frisk som en fisk, sprell levende og funksjonell! Jeg ser uten briller, hører uten høreapparat og det fyker liv gjennom kroppen min fra topp til tå!!

Aah, nå smiler jeg igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damm damm diddlidu.....

Jeg er ferdig med praksis. Hadde min siste dag i går, og nå nyter jeg friheten. Er stolt av megselv som holdt ut i 2 måneder på et sted jeg ikke trivdes og et sted som ikke var fornøyd med å ha studenter utplassert! Men jeg er glad jeg holdt ut, for nå ligger det bak meg!

Til mandag er det tilbake på skolebenken og det skal bli herlig. Å endelig få lov til å gå på vanlige forelesinger igjen, istedet for å jobbe gratis!

Våren er kommet og det er bare skjønt. Så deilig å høre måkeskrik, å kjenne den milde vinden og se solen! Kan ikke tenke meg noe mer herlig, så jeg tror jeg må ut å gå en tur etterpå i det flotte været, men først må det vaskes.. Har en haug med klær som kunne trenge en omgang i vaskemaskinen, badet skriker etter å bli vasket - og det gjør forøvrig stuen og kjøkkenet også, så her er det bare å sette i gang... Men det hjelper på motivasjonen å tenke på den gode følelsen etterpå, når det lukter rent overalt og du vet det er en liten stund til neste runde med mopen. :wink:

Foruten en fortsatt litt verkende kjærlighetsorg er vel livet herlig vel :-)

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig å høre at du har det så bra! :)

Gratulerer så mye med vel overstått praksistid :wink: Beundrer deg for å ha klart å holde det ut, det var jo veldig tøft.

Du er ei nydelig jente du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Erica

Hei!

Å, ble glad av å lese :D

Så fint at du har det bra, og at du klarte deg gjennom praksisen og er ferdig :wink:

Håper du får en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kjære gode dere for fine lykkeønskninger!

Har det så utrolig bra om dagen. Er utrolig busy med skolearbeid, vennskapsvanning og forskjellige aktiviteter. Er bare innom leiligheten for å snu om dagen, men det er litt deilig det også - så lenge en føler en har overskudd til det og en får noe igjen for det! Eneste er at det går litt på akkord med alt husarbeidet, men det får bare være.. Oppvasken går ingen vei, heller ikke hybelkaninene rundt forbi - så jeg har ingenting å frykte. Må prøve å få lagt inn et sengeskift en eller annen dag, men får ta det som det faller seg.

Ellers gleder jeg meg masse til påske. Skal reise å besøk til mor og far, og det skal bli hyggelig å være på hjemmelige trakter, særs nå som våren kommer. Rusle rundt i den skogen jeg lekte som liten, sitte på bryggekanten å se på båtene som kjører forbi, bare være til og være sammen med mennesker som betyr alt for meg.

Våren er slik en herlig tid - en håpets tid! Blir så glad når jeg tenker på at vi har en lang vår i møte, og etter det kommer noe enda bedre, sommeren!

En må jo bare bli glad da, spesielt sånn som nå - som jeg har en liten siesta foran pc'en med en stor smågodtpose ved siden av meg! Setter kurs mot sengen snart, skal bare surfe litt rundt på KG først..

En glad lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emina

Åå,så kos å lese at du har det så bra :D

Ønsker deg en fortsatt fin uke i det fine vår været!

:klem: Emina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp:

:) :) :) :)....

:)..............

:) :) :) :)....:) :) :)...:) :)

:).......... :)....:)......:)...:)......:)

:) :) :) :)....:) :) :)...:) :)

:) :) :) ......:Nikke: .........:) :) :) ...:)...:)....:) :) :)

:).......:)......:)..........:)..............:)..:).....:)

:) :) :) ...:)...:)......:) :) :) ...:):).......:) :)

:)........... :) :) :)...............:).....:)..:)....:)

:).......... :)........:)....:) :) :)...:)....:)....:) :) :)

:blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg en vidunderlig påske!

Må bare beklage at ejg ikke har vært innom på en stund :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille Solstråle

Så snill du er som legger igjen hilsen til meg! Tusen takk! God tur til mor og far, håper du får en kjempefin påske! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Tusen takk for vakre ord.

Vel - jeg trår vannet så godt jeg kan og prøver å holde meg flytende....

Det er så mørkt på bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...