Gå til innhold

Langs veien....


Fredslilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk alle dere vakre mennesker som har vært innom boken min og lagt igjen så hyggelig meldinger.

Livet mitt er litt hektisk om dagen. Eksamensinnspurt på skolen, jobb, venner og kjæresten :-)

Jeg sliter litt med å få tiden til å strekke til. Jeg og kjæresten er har litt forskjellig vinkling på livet og bruk av tid, og da kan det bli litt vanskelig å få det til å passe sammen. Jeg er mye mer innadvent enn han. Mens han liker å være ute blandt folk hver dag og gjøre masse ting, liker jeg å bare krype opp i et sofahjørnet av og til og bare være til. Jeg trenger ikke å gjøre så mye, bare være til. Og av og til trenger jeg å være til bare alene.. Jeg er utrolig glad i han og ønsker å være mye sammen med han, men jeg trenger kvalitetstid helt alene, hvor jeg bare sitter ned med en bok, en god film og bare får samlet tankene.. Er jeg rar?... Må man ønske å være sammen med kjæresten 24 timer i døgnet?

Men jeg har det utrolig bra. Er så godt å ha noen å ligge i armkroken til. Noen å klemme så hardt at det nesten gjør vondt. Noen å sende hemmelighetsfulle smil til. Noen å gå tur hånd i hånd med. Noen å se på stjernene med. Noen å drømme sammen. Noen å være glad i helt bra dypet av hjerteroten

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Men jeg har det utrolig bra. Er så godt å ha noen å ligge i armkroken til. Noen å klemme så hardt at det nesten gjør vondt. Noen å sende hemmelighetsfulle smil til. Noen å gå tur hånd i hånd med. Noen å se på stjernene med. Noen å drømme sammen. Noen å være glad i helt bra dypet av hjerteroten

:hjerter:

:enig_animasjon: Så fint du får sagt det.... :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke rar Lilja, det er helt ok å ønske litt alenetid innimellom. Det beste hadde vært om dere etterhvert klarer å skape slike stunder sammen.

Mange sier det at en god egenskap er å kunne være stille sammen! Lese en bok, se en film, eller som du sier bare være til. Dette kan du prøve å få til selv om han er der :wink:

utfordring? Kanskje, men tenk om dere en gang i fremtiden blir samboere?

Føles det vanskelig skal du ikke være redd for å kreve tid helt alene, bedre det enn å gå på tverke til slutt :-)

Klem til deg lille blomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Tusen takk for nydelig hilsen.

Våren er jo eksamenstid - så jeg forstår at det er hektisk. Skal ikke ha eksamen før til jul, men skal levere en oppgave neste uke (grøss).

Det er deilig å ha en å være glad i, men jeg tror at uansett hvor forelsket man er, så trenger man litt tid for seg selv - tid til å bare være alene med egne tanker.

Lykke til med eksamen - og med forelskelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vakre blomst :)

Tror nok at vi jenter trenger mer tid for oss selv enn det gutter gjør. Tid for å tenke, tid for å pleie sjelen.. Det gjør jo så godt.

Jeg har det omvendt av det du skriver. Jeg har en kjæreste som nesten alltid har superfulltimeplan, timeplan som sjeldent inkluderer meg. Vi sees toppen to ganger i uken.. :-( Det kan jo gå seg til da.

Men er jo ikke like, ser forskjellig på ting, har ulike behov.

Enda godt det, hvis ikke hadde det blitt utrolig kjedelig :)

Ha en fortsatt fin uke da Lilja. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erica

Hei Lilja :blomst:

Takk for koslig hilsen i boka mi :)

Og nei, du er ikke rar når du ønsker å ha mer tid for deg selv innimellom, sånn er vel alle jenter... :wink:

Nå er det snart helg :D

Ønsker deg god helg.. litt på forskudd men.. :P

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten hva-setter-lilja-pris-på-om-dagen-liste :-)

:hjertesmil: Å ta inn klær som har hengt på snoren ute hele dagen og lukter friskt av vår og skyllemiddel

:hjertesmil: Et glass kald farris med grapefrukt

:hjertesmil: Å se i postkassen og oppdage et brev eller et fersk blad som jeg abonnerer på

:hjertesmil: Lyden av regn på taket, og den frisken luften ute etter tordenvær

:hjertesmil: Når klokken ringer fordi jeg er ferdig med dagens eksamenslesingsøkt

:hjertesmil: Å høre det piper fra mobilen og finne en søt melding fra kjæresten

:hjertesmil: Ligge på armen til kjæresten og bare høre pusten og hjerteslagene.

:hjertesmil: En lang god varm dusj og lukte friskt av min favorittdusjsåpe etterpå..

:hjertesmil: Våkne uthvilt av megselv en lørdags formiddag og vite at jeg har en hel helg til disposisjon uten forpliktelser

:hjertesmil: Å se en løvetann stikke opp av asfalten

:hjertesmil: Lese til eksamen om sykdommer og vite at jeg er frisk. Hvilken velsignelse det er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så flink du er til å se positivt på ting..

Du er nydelig!

Øsnker deg en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mange eksamener nå? Nesten synd at eksamen er om våren, for våren burde nytes, og ikke være en periode med nesa ned i en bok - eller tre.

Uansett - lykke til framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fredslilja

Ønsker deg en riktig god helg, og en trivelig 17. mai.

Håper du kan ta litt fri fra eksamensstrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke ha noe av at dagboken fyker på andre side..

Har det ikke bra... Kjærligheten har sviktet meg, har eksamen snart og klarer ikke å konsentrere meg. Ser nå at å tøre å elske innebærer en risiko for å bli såret.. Det skal være visst og sikkert...

Dypt såret... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Leit å høre du er såret. jeg vet hvor fryktelig vondt det kan være!

Håper du klarer å konsentrere deg om eksamen..

:klem:

og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får vondt av å lese dette.. :-(

Føler så inderlig med deg, som du vet har jeg fått smake hvor vanskelig kjærligheten kan være nylig selv..

Det er nå vi må sette pris på alt det gode her i livet, at vi lever, at vi har gode venner, familie..

Det ordner seg vettu.

Stå på! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, fredslilja.

Du har jo helt rett, vet du. Når du inviterer noen inn i hjertet ditt, risikerer du å bli såret. Og det gjør vondt. Men det er enda vondere å ikke våge ta den risikoen.

Håper at du klarer å holde fokus på eksamenslesningen din - likevel.

Ønsker deg alt godt til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Er du opptatt med eksamen og eksamensforberedelser nå?

Ønsker deg en god pinsehelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Håper du har det bra vennen..

Det ordner seg for snille jenter,

så bare vent så kommer kjærligheten smygende igjen..

:kline: Håper du får slappet av å kosa deg litt i pinsa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...