Gå til innhold

Langs veien....


Fredslilja

Anbefalte innlegg

At vi ikke ble skapt med en knapp istedet' date= som vi kunne trykke på om vi ønsket å bli gravide... Og når vi var ferdig med babylaginga, kunne vi slå den av igjen..

Hadde vært noe det ja.

Sender litt lys samtidig jeg..:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har jeg å være glad over i dag?

:kyss: Det har sluttet å regne, og er kaldt igjen...

:kyss: Jeg er litt gladere i dag enn i går

:kyss: Klemmene jeg fikk fra Aricept, Eplegrønn og Jinx (Takk!)

:kyss: En kjempefin solnedgang som farget himmelen rød, oransj og lilla.

:kyss: Jeg kan sove lenge i morgen!

:kyss: Jeg har kjøpt meg ny dusjsåpe som lukter kjempegodt, og skal nå ta en laang god dusj.

:kyss: Jeg tenkte å skrive brev til en venninne i kveld, og jeg har så mange gode venner å være takknemlig for!

:kyss: Isbiter!! Så jeg kan lage meg iste med isbiter! nam...

:kyss: Bredbåndet - slik at jeg kan være på nettet når jeg vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag er bedre enn den i går.. Noen ganger er en god natts søvn noe av det som skal til.

Nå har jeg fått husmorsånden delvis over meg, og har et brød under prosess, har fått satt over noen vaskemaskiner og tenkte å få ryddet litt opp i alle de tingene jeg bare slipper fra meg når jeg går inn eller ut av et rom! Men så får det holde for i dag. (nei, jeg kan ikke se den store haugen med oppvask som du snakker om.. Hva?)

Kanskje jeg parkerer på sofaen foran tv'en, eller kanskje jeg skulle legge meg tidlig i kveld.. Skal jobbe helga, så her må jeg bare prøve å få ladet batteriene fullt opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg ned og slapp ordentlig av du vennen :briller:

Du må ikke slite deg ut vettu.

Ønsker deg en god onsdagskveld :wink:

Klemmer :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt å lese innleggene dine. Det får meg til å tenke og gjøre meg oppmerksom på de små ting. Og da ser jeg at jeg egentlig har det veldig bra. Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Sånne husmornykker - har erfaring med at det er best å passe på når de dukker opp, for det kan bli lenge til neste gang.

Ellers er sofa og tv godt å ha når batterier skal lades.

Ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :D

Flink du har vært da!!!

Ikke slit deg helt ut i helgen... Vi trenger deg frisk og opplagt her på KG vettu

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg nå da, vakre lilje?

Det er helg nå, vettu, tid for å slappe av og kose seg :wink:

Helgeklemmer fra lills syke Fisken. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eplegrønn, Aricept, Meg, Bettie og Fisk dere er alltid så gode mot meg.. Takk skal dere ha for koselige hilsener..

Helgen var sånn passe grei, sånn som jobbehelger er. Liker ikke å jobbe helg, da det liksom ødelegger mye av rytmen min. I helgene skal man ha fri og kose seg, ikke jobbe. Men pliktene kaller og kontoen hyler etter penger, så da må det bare stå til...

Er litt uttafor om dagen, uten at jeg helt kan sette fingreren på hvorfor. Er så utrolig trøtt om dagen og så tiltaksløs. Men nå skal jeg ta megselv i nakken og skape en produktiv ettermiddag.

Må gjøre i kveld

Bake brød

Skifte på sengen

Lage middag

Avbestille bøker fra bokklubber

Skrive brev til brevvenninne

Men etter det er det den ultimate tv-kvelden, men trista's bryllup, homsepatruljen, konebytte osv... Så her er det noe å se frem til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Fredslilja :vinke:

Takk for hilsen i dagboken min :D

Håper du får en fin helg. Legger igjen en liten blomst til deg, jeg.. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Så var en uke over. Begynte i praksis i midten av uken og mistrives utrolig mye allerede. Jeg skal gi det tid, men jeg føler meg så utrolig malplassert. Har aldri før i mitt liv følt meg så usynlig og så bortkommen. Hvorfor det stedet jeg er på sa ja til å ha student vet ikke jeg, for det virker ikke til at de bryr seg om å følge opp studenter i det hele tatt.. Og da blir jeg så trist. Og på det stedet skal jeg være i 2 måneder. Det er lenge det. Blir deprimert bare av tanken.

Er litt uttafor om dagen, og da blir mistrivsel på praksisplassen bare tung bør oppå skuldrene mine. Så det faller noen tårer... Lurer på om jeg holder ut de 2 mnd i praksis? Om ikke - hva gjør jeg da?

Men heldigvis er det mange lyspunkter også! Er omgitt av så mange gode og omsorgsfulle venner. Og i kvelder kommer 3 av dem på besøk og så skal vi ha jentekveld for som gjelder! Det skal bli veldig koselig!! Gode venner er en juvel i livet!

lilja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du vil få det bedre på praksisplassen din! Hvis ikke det er noe mulighet til å bytte - hvis det er så ille?

Kos deg med gode venner i helga!

Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Så var en uke over. Begynte i praksis i midten av uken og mistrives utrolig mye allerede. Jeg skal gi det tid, men jeg føler meg så utrolig malplassert. Har aldri før i mitt liv følt meg så usynlig og så bortkommen. Hvorfor det stedet jeg er på sa ja til å ha student vet ikke jeg, for det virker ikke til at de bryr seg om å følge opp studenter i det hele tatt.. Og da blir jeg så trist. Og på det stedet skal jeg være i 2 måneder. Det er lenge det. Blir deprimert bare av tanken.

Er litt uttafor om dagen, og da blir mistrivsel på praksisplassen bare tung bør oppå skuldrene mine. Så det faller noen tårer... Lurer på om jeg holder ut de 2 mnd i praksis? Om ikke - hva gjør jeg da?

Men heldigvis er det mange lyspunkter også! Er omgitt av så mange gode og omsorgsfulle venner. Og i kvelder kommer 3 av dem på besøk og så skal vi ha jentekveld for som gjelder! Det skal bli veldig koselig!! Gode venner er en juvel i livet!

lilja..

Stakkars vennen :(

Først vil jeg takke for all omsorg og omtanke i dagboken min :briller:

Og så: ang. praksisplassen. Vet det ikke er det samme, men jeg trives ikke i det hele tatt på den skolen jeg går på, liker ikke miløet, menneskene eller noe. Bytter heldigvis etter sommeren, så har noe å se frem til. I alle fall, det jeg prøver å tenke er at jeg må jobbe med det faglige, se på skolen som bare det og prøve å glemme alt annet. Selv om du ikke liker deg der du er, så kan det jo hende at du kommer til å lære en del? Erfaring får man jo over alt :blunke: Vet det er mager trøst, men det er i alle fall noe. Og dessuten, det er snakk om to måneder, ikke en fast jobb. Det viktigste er at du har mange gode venner!

Ønsker deg en masser av lykke til vennen! :klem2:

Håper søndagen blir en deilig dag. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...