Gå til innhold

Langs veien....


Fredslilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:D Tusen takk for hyggelige nyttårsmeldinger!!

Jeg kommer tilbake med nyttårsaftenreferat, men akkurat nå er jeg så trøtt at øynene går i kryss... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei 8)

Håper du hadde det fint i går!

Nå har jeg nettopo gått en lang tur, og tenkte på deg hele tiden. Kjenner du at kondisen er bedre tro? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fisk - jeg føler meg så utrolig sprek og i form om dagen!! Takk!! Det er godt noen trener for meg, for jeg orker ikke lenger.. Jeg brukte opp min treningskvote da jeg satt i spiseforstyrrelses-nettet.. Så jeg har fått litt avsmak på det, så da er det godt at noen kan bygge opp musklene mine for meg!

Så var det et nytt år. Hadde en utrolig flott nyttårsfeiring! Var på en lstilfull, men dog avslappet lukket fest med masse gode venner og utrolig mye god mat... Så kvelden ble fylt med at jeg spiste meg litt for mett, lo litt for mye, og hadde mange flotte samtaler.. Og rundt midnatt stod jeg med hodet mot sky og febrilsk prøvde å finne ut hvilke vei jeg skulle se - for det ble smelt av flotte raketter på alle kanter.. Så var det klemmerunde med påfølgende kake-spise-runde... Var ikke hjemme før langt uti de sene timer og la meg med et smil!! Og jenta har faktisk holdt nyttårsløftet sitt.. Jeg var oppe lenge før 12 i dag, selv om det ble fryktelig sent i går.. Klarer jeg å holde tritt med dette, går jeg et effektivt år i møte :wink:

I dag har jeg bare slappet av og gørrkost meg.. Var hos mor og far på svinestek og som alltid smaker det bare fortreffelig, og jeg undres om jeg noen gang klarer å leve opp til mamma's kokkelerings-kunster.. fredslilja kunne trenge et gavekort på opphold på husmorsskolen..

Ellers har jeg sittet i sofaen og heiet på KURT, og kjente virkelig pulsen stige ettersom han fikk den ene tier'en etter den andre.. Og det var så utrolig rørende da han gikk av med seieren. Det var så fortjent, og så utrolig godt å se at verden ikke bare ser på hollywood-skjønnhet, men på kvalitet! Og forresten synes jeg kurt er veldig sjarmerende og søt på sitt vis! Så detta var digg!!

Tror jeg skal stille inn radaren retning senga, og lade opp batteriene til en hel dag på januarsalg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke den eneste som heia på Kurt! For en stemme, og fyren har da masser av sjarm!

Og du er heller ikke den eneste som skal på januarsalg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst, Liljen min :briller: Du er så go'!

Vet du, moren min har gått på husmorsskolen, men kan ikke akkurat si at hun er noen videre god husmor likevel. *kremt* snarere tvert imot :ler:

Ha en fortsatt fin kveld! (tenker meg at du fortsatt er oppe jeg :kul: )

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia

Tusen takk for hilsen i min dagbok :)

Håper du koser deg på januarsalg :briller:

Hmm..kanskje Chriselia og de andre som leser dagboken din får en liten "rapport" fra shoppingturen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk jeg ikke kjøpt meg så mye på salg i går, men endte hvertfall opp med en penbukse og en genser!

Kvelden fylte jeg med reker (ååå det finnes ikke noe så godt som ferske reker på denne årstiden... selv om det er mer stas å spise reker på sommeren, er de allikevel best nå..), en artig film om kloning og en stoor pose smågodt!!

I dag sørger jeg litt over at juleferien er over, og skolen kaller igjen på mandag. Dog det er ikke mye tid vi skal tilbringe på skolebenken dette semesteret.. Mesteparten av tiden går bort til praksis, og jeg vet ikke riktig sikkert om jeg liker det... Mange sier sykepleiestudiet er et enkelt studium - og det skal jeg si meg enig i. Det er ikke så krevende faglig sett, men det går allikevel ikke an å ligge på latsiden med all den praksisen vi har.. Andre studenter kan ta livet litt som det faller seg - sove lenge en morgen om det skulle passe seg slik, mens vi på trofast karre oss opp og møte på praksisstedet dag etter dag, for å komme oss gjennom 10% fraværsnåløyet... Men men, så får jeg jo en grei utdannelse etterhvert.. Ikke det at jeg har tenkt å bruke den, men så har jeg hvertfall papirene på det, og kan jobbe som sykepleier mens jeg studerer medisin...

Vel - nå tenkte jeg å surfe litt til rundt på KG, før jeg må gå å få gjort den lange listen av ting jeg har tenkt å gjøre...

Ha en flott dag alle lesere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting jeg setter pris på

:hjertesmil: Å få brev fra venner jeg ikke har hørt i fra på lenge.. Spesielt hvis brevet kommer i fargerik konvolutt!

:hjertesmil: Å få en klem av min lille fetter på 2 år, og bare kjenne 'babylukten' av klærne og håret hans..

:hjertesmil: Være sammen med familie og venner

:hjertesmil: Sitte på bussen en mørk kveld med diskman, bare la tankene flyve mens musikken fyller meg og bussens humping blir som behagelig vugging

:hjertesmil: Se en regnbue på himmelen

:hjertesmil: Handle på butikken og oppdage at det ikke er kø ved kassen

:hjertesmil: Å få et blad i posten som jeg abonnerer på

:hjertesmil: Et bad med aromaterapioljer

:hjertesmil: Våkne opp på en fridag og se at solen skinner ute

:hjertesmil: En stor pose smågodt

:hjertesmil: Lukten av sjokoladekake som står i ovnen og steker

:hjertesmil: Våkne opp midt på natten i den tro om at det er morgen, for å oppdage at jeg kan sove i maannge timer til

:hjertesmil: Koble til msn og få beskjeden 'Du har xx nye meldinger'

:hjertesmil: Sjekke dagboken min på kg og se at noen har lagt igjen hilsener i boken min

:hjertesmil: En fredagskveld med nrk-date og en god wok

:hjertesmil: Våren - når knoppende spretter og det blir grønt ute.

:hjertesmil: Regn på en sommerdag og lukten etter torden

:hjertesmil: Klemmer

:hjertesmil: En overraskende telefonoppringning fra noen jeg er glad i

:hjertesmil: Et smil fra en ukjent på gaten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjertesmil: Sitte på bussen en mørk kveld med diskman, bare la tankene flyve mens musikken fyller meg og bussens humping blir som behagelig vugging

:hjertesmil: Regn på en sommerdag og lukten etter torden

:Nikke:

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Fredslilja

Starter du praksis ganske med en gang i det nye året, eller?

Fin liste med ting å sette pris på. Man skulle kanskje stoppe opp litt oftere og se på de lyse sidene i livet, for de er der jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Aricept - Ja er det ikke sant at små ting ofte kan bringe stor glede!

:blomst: Jinx - tenker mye på deg... Skulle du trenge en klem må du bare komme innom...

:blomst: Bettie - ja, jeg har 1 1/2 uke på skolen, før det er ut i praksis igjen. Så her er det bare å kjøre på.. Egentlig er jeg veldig sliten og har lite overskudd om dagen, så jeg vet ikke helt hvordan det skal gå med praksisen...

God natta alle sammen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fredslilja :)

Jeg likte lista di med alle tingene du setter pris på, gjorde meg glad å lese den!

Vil også ønske deg lykke til videre med studiene, (har alltid vært min hemmelige drøm å bli lege)du får lese litt for meg også :ler:

Fortsatt god tirsdag!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Noen dager er bare så mørke, og timene går som sirup..

Jeg vet jeg kan skylde på PMS'en, men det hjelper ingenting her og nå. Har bare lyst til å legge meg under dyna og grine noen timer. Kan ikke sette fingeren på at det er noe spesielt som plager meg, er bare sliten og lei i dag... Og føler meg litt alene. Alle vennene mine er opptatt med jobb eller annet i dag, og familien min er hjemme i en annen by langt her ifra...

Jeg vet det lysner igjen, men akkurat nå er det bare mørkt...

Så utrolig urettferdig at vi må kjempe denne pms-kampen hver måned.. At vi ikke ble skapt med en knapp istedet, som vi kunne trykke på om vi ønsket å bli gravide... Og når vi var ferdig med babylaginga, kunne vi slå den av igjen.. (hmm, at ingen har tatt patent på den før :wink: )

Sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...