Gå til innhold

Langs veien....

Fredslilja

Anbefalte innlegg

Fisk, Vendela, Jinx, Bettie, Aricept, Meg, tusen takk for utrolig nydelige hilsener. Blir jo rent flau.. Takk skal dere ha..

Jeg har det litt vanskelig om dagen. Kjærlighetsproblemer.. Trodde jeg hadde funnet den store kjærligheten, men den hadde tydligvis ikke funnet meg. Og det gjør vondt, så vondt.. Lurer på om jeg noen gang skal treffe fulltreff på kjærlighetsfronten.

Men ellers kan jeg glede meg over det at praksisen går mot slutten. Har bare ett par uker igjen og det skal bli deilig. Føler jeg får livet mitt tilbake da. Skal ha forelesinger og fordype meg i stoff jeg liker! Gleder meg som et lite barn til å gå på skolen igjen!

Ellers ser jeg virkelig hvor velsignet rik jeg er med tanke på gode venner og herlig familie! Det er sånne gode relasjoner å ha, så tross alt - selv om det smerter og veldig vondt på kjærlighetsfronten, har jeg andre gode relasjoner i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare vondt med kjærlighetsproblemer, og det hjelper aldeles ikke at noen sier det går over.

Sender deg en torsdagstrøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fredslilja :D

*dytte dagboken oppover* .. puhh...

Lenge siden jeg har vært her inne nå.. :oops:

Håper det går bedre.. :kose: Vet hvor vanskelig kjærlighetsproblemer kan være, er midt oppi en del surr selv.. :roll:

Du er så flink til å tenke positivt du! ;) Jeg skulle ønske jeg var like flink som deg...

Håper du får en fin lørdagskveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig av dere Bettie og Erica! Det betyr så mye for meg med de gode og varme meldingene dere legger igjen i boken min!

Jeg har vært ute å reist i helgen, og kom hjem som et nytt menneske. Jeg har slappet av og samlet ny energi, og selv om jeg er gørrforkjølet synes jeg at jeg har det bra. Kjærlighetsorgen gnager på hjertet som et vondt gnagsår, og med hvert pust så blir jeg bevisstgjort på denne sorgen, men jeg prøver å tenke positivt. Det er vondt å ikke få den man er glad i, det er vondt å ikke kunne dele livet med den en elsker over alt på jord. Den en trodde var ens sjelsfrende... Men tiden kommer vel for meg og. Jeg har vært gjennom såpass mye i livet, at jeg har opparbeidet meg en trygghet i megselv, og jeg er ikke redd for å være alene - for jeg kan ta hånd om megselv. Det er bare det at jeg har så mye kjærlighet og smil å gi bort. Men forhåpentligvis kommer min tur og.

Ellers er jeg takknemlig for masse nye klær jeg har kjøpt meg, at jeg har kunnet sove lenge i helgen, at praksis snart er over, at jeg har en super familie og herlige venner rundt meg, at det er fint vær ute, at jeg foruten en forkjølelse er frisk og rask!! Så tross alt, tross sorg og smerte - er livet utrolig godt!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Bra å lese at du har det bra, tross omstendighetene. Beundrer din evne til å tenke positivt!

Er det en mann som ikke ser hvor nydelig du er, da fortjener han deg ikke, virkelig.

Ønsker deg og god natts søvn, og en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Takk for hilsen

Du har nok masse å gi på mange fronter.

Det vil komme mange til gode i den yrkesretningen du har valgt deg. Heldige er de som får deg inn ved siden av senga.

Ønsker deg en god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for hilsen og gode ord i dagboken min!

Håper du får en kjempe fin uke,for det fortjener du virkelig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo fredslilja

Er bare innom for å ønske deg en god helg.

Praksisperioden er vel snart slutt nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk du har alltid så mye koselig å si til meg, og er kjempeflink til å komme med oppmuntringer. Takk skal du ha, det betyr så mye.

Vendela tusen takk for hyggelig melding!

Bettie, du er bare helt utrolig. Takk for at du er så snill!

Så var nok en uke tilbakelagt, og det er bare 2 uker igjen av praksis. Det skal bli godt å få 'livet' tilbake! Gleder meg veldig til det.

Har vært en deilig helg, selv om den har vært litt slitsom. Har ikke vært hjemme annet enn for å freshe opp sminken og snu i døren! Men så er jeg utrolig heldig som har så mange gode venner som fyller livet mitt med artige og gode hendelser. På fredagskvelden var jeg på film og middag hos en venninne, og lørdagskvelden var det spillekveld ut i de sene lune timer. Utrolig hyggelig det! Og nå står jeg snart på farten for å gå på søndagsmiddag hos en annen venninne!

Men jeg er litt lei meg om dagen, liker en mann som ikke ser min vei i det hele tatt. Er et veldig vondt, da jeg har gitt hjertet mitt til ham. Han er alt jeg drømmer om og litt til, og så nytter det ikke. :( Lurer på hva jeg skal gjøre. Om jeg skal være pågående og ta opp med han hva jeg føler for han, eller om jeg bare skal trekke meg helt vekk og prøve å glemme han.

Var på kino her om dagen og så 'Når du minst venter det' og 'Min bror bjørnen' - to helt forskjellig kategori filmer, men begge utrolig skjønne på sin måte, dog selv om det gjør litt vondt å se kjærlighetsfilmer om dager. Noen ganger er det bare så deilig å gå inn i en mørk kinosal, sitte der og bli helt sugd inn i en fantasiverden for noen timer. Glemme alt rundt, alt som hører hverdagslivet til, og istedet for en liten stund befinne seg i en vakker verden på lerrete.

Skulle noen kikke innom boken min på en søndag, vil jeg bare få ønske deg en riktig flott søndag!!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det bare så deilig å gå inn i en mørk kinosal, sitte der og bli helt sugd inn i en fantasiverden for noen timer. Glemme alt rundt, alt som hører hverdagslivet til, og istedet for en liten stund befinne seg i en vakker verden på lerrete.

:Nikke: :Nikke: :Nikke:

Han er utrolig heldig han som får deg Lilja!!

Vet ikke hva han går glipp av han her :riste:

Prinsen dukker nok opp skal du se ;):hjerte:

Klem Jinx :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode bøker, gode filmer og god musikk- noe som lar oss gå inn i en annen verden for en tid - og det er ikke så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jinx, det var jo utrolig hyggelig sagt :-) Håper jeg finner han en dag, for det er litt ensomt å tusle på livsveien alene. Men når han jeg lengter etter, ikke vil ha meg, så er det ikke så mye å gjøre med det..

Bettie, takk for at du er trofast besøker av boken min. Du er så god du..

Hvordan jeg har det.. Naja..

Vært en god dag. Har fri i dag, før jeg går inn i en siste 5 dagers økt av praksis. Deilig å bare slappe helt av en dag. Sove lenge, pusle rundt hjemme, lese litt, drikke te og bare puste langsomt i takt med livet. Tror man trenger slike dager hvor man tar følger livet litt langsomt. Stopper litt opp og ser seg omkring..

Jeg prøver å komme over min tapte kjærlighet, men det er ikke så lett. Savner han så. Savner smilet hans, lukten av han, savner hendene hans, savner latteren, savner glimtet. Hvorfor er ikke kjemien toveis? Hvorfor vil han ikke ha meg? :(

Men foruten savnet over tapt kjærlighet, er jeg utrolig glad i livet mitt. Har så mange gode venner rundt meg som jeg setter uendelig stor pris på. Er ikke så ofte jeg ser alle sammen, men bare tanken på at de er der, at de bryr seg og at jeg bare kan ta en telefon og så kan vi finne på noe, gjør at jeg føler meg så trygg og heldig. Det er så godt å ha noen å være glad i.

Nå ser jeg bare frem til praksis er ferdig og jeg kan begynne å få tid til litt mer igjen. Er så mye jeg har lyst til. Har tenkt å ta storrengjøring i leiligheten og få vasket alle krinker og kroker. Har en stor forfallende haug med skittentøy som jeg må kjempe meg gjennom! Og så er det mange venninnesamtaler over en kopp kaffi på cafe jeg har å ta igjen. Mange jeg har lyst til å besøke, mange brev jeg vil skrive - så jeg håper jeg vil få litt mer tid til det, nå som jeg ikke har like mange forpliktelser i forhold til skolen! Så jeg tror jeg går en lys tid i møte..

Ellers har det vært svært så stille i dagboken min i det siste.. Hva skal jeg gjøre med det mon tro :wink:

God kveld til dere som stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Har veldig dårlig tid, så rekker desverre ikke å lese noe av det du har skrevet :-(

Ville bare si at du er en nydelig jente!

Ønsker deg en strålende helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lilja

Ikke vær lei deg, en så god og varm jente som deg får det alltid som hun vil til slutt. Vil han ikke ha deg er det hans tap, da er han ikke noe for deg allikevel.

Ganske snart snur lykken og du er glad igjen, det vet jeg :wink:

Klemmer fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo du

Så nå er det bare en helg og ei uke igjen før denne praksisperioden er over. Og du har kommet gjennom den. Så flott!

Kjærlighetssorg - det tar det tid å komme over. Og det finnes dessverre ikke noe som får den til å forsvinne - før du selv er klar.

Jeg ønsker deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig har jeg fått endret statusen til 'meget godt kjent!'!

Takk Bettie, Fisk og Meg, dere er alltid så snille mot meg.. Jo, jeg håper jo min livsvei sammenfaller med en's annen livsvei engang! Men det er godt å vite at noen har tro på meg og min lykke! Så takk!

Bare en uke igjen av praksis!! Det skal bli så godt! Skal feire friheten neste helg!!

Nå må jeg skyndte meg å gjøre meg klar og komme meg avgårde! Skal på middag hos mamma og pappa i kveld! Skal bli veldig koselig!

God lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...