Gå til innhold

Rhiannon med spire i magen

Rhiannon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, pp3-heiagjeng!

Det hadde vært helt helt fantastisk om det klaffet nå :)

Hehe, jeg har verdens beste gubbe :rodmer: Vi sov lite natt til i går på grunn av litt slitsom jobbsituasjon, så i går la vi oss tidlig begge to - stup trøtte. Og gubben kryper inn i senga til meg som allerede har begynt å duppe av, og sier "Du? Kan jeg stille deg et spørsmål selv om det sikkert får deg til å bråvåkne?" Nysgjerrige meg mumler ok, hvorpå gubben sier "Er det for sent å lage baby denne runden? Altså, har vi mista sjansen vår denne måneden?"

:legrine:

"Nei,", sier jeg, "det er det ikke. Fra midten av denne uka til midten av neste er størst sjans. Vi er bare på dag 11. Mente du at vi skulle lage baby nå? For i så fall må jeg bare skru av hodet mitt først så det kan få sove."

Han var heldigvis ikke helt klar for det, jeg tror vi trengte søvnen begge to, men han ble litt beroliga når han fikk vite at vi ikke hadde forspilt sjansene våre :)

Beste gubben min! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ingen tegn på EL ennå, og i dag er dag 13. Så regner med den kommer til helgen. Statistisk sett er det jo det den skal gjøre :)

Håperhåperhåper det klaffer denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuuuuu merker jeg at magen min begynner å jobbe. Blir vel EL en av de nærmeste dagene da. Forhåpentligvis i morgen, for da har gubben planer for oss :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL på fredag, som forventet :) Statistisk sett i alle fall, og kroppsmessig også ser det ut til. Og vi traff som bare det vi :) Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet i et par uker :)

Jeg er glad det skjer så mye framover, for da får jeg annet å tenke på enn dette her. Dette er foreløpig min mest avslappede pp, og jeg håper det holder seg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra da!! Tror de blir mer å mer tolmodighet for hver pp som går.. til et vist pungt, da går det sikkert bare ned igjenn.. :sjenert:

Noen uker går fort det! Når jeg selv er på el, føler jeg ukene gååår så sent, men når tr er der, føles det ut som det var i går ;) Så går sikkert fort.. ivertfal om du har mye å gjør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: pp3!

Jeg har småkramper igjen. det hadde jeg forrige pp også, rundt denne tiden, så begynner å anta at det er normalt :)

Det er tirsdag i dag. Hver tirsdag blir jeg utålmodig - til nå har både EL og TR stort sett falt på en helg, og da vil en jo tro at en evt festesmerte/blødning vil gjøre det samme. Så hver tirsdag begynner jeg å vente! Og så tar jeg meg i det, og hører den ene setningen fra Sweeney Todd i hodet: Who says the week is out? It's only Tuesday! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde IKM på lørdag, og festeblødningen kom for en uke siden - på tirsdag! Hadde nok ikke lagt merke til det om jeg ikke sjekket om mensen var på vei, for det var en minimal dråpe midt i en liten samling tykk utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var såpass lite ja, det er jo greit å vite. Da er kanskje tirsdag en god dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er magekrampene gått over for denne gang. Det var litt deilig :)

Jeg blir så bekymra for at det ikke skal klaffe hver gang jeg leser om folk som det klaffet for med en gang, eller fordi de brukte EL-tester, eller at de har vondt fordi det er noe feil på dem etc etc etc. Egentlig burde jeg bare la være å lese sånt.

Tror IKM denne måneden kan bli en utfordring, for vi har foreldrene mine på besøk i påsken. Og de vet ikke at vi prøver.. så å holde fasaden samme hva som skjer kan bli en liten utfordring. Spesielt hvis det mot formodning skulle klaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fader, nå er plutselig livmortappen vidåpen. Det har den ikke vært siden pp1.. Jeg blir tullete av dette her! Hadde enda syklusene vært fullstendig tullete, så hadde jeg forventet tull, men har jo gått som en klokke... Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se om TR kommer rundt langfredag.

Jeg har sagt til meg selv at jeg skulle begynne med EL-testing om det ikke hadde klaffet til pp6, men spørs om jeg ikke bør vurdere å begynne før... tror nok ikke gubben syns det er noe lurt, men er ikke han som må prøve å forstå seg på denne kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min kødder med meg....

Jeg er litt lei nå kjenner jeg. Noe er fordi kroppen min gjør så mye rart for tida, og noe er fordi jeg ikke har nok oppgaver på jobb til å holde hodet mitt opptatt, så det kan surre med alt mulig annet... Det er bra tida går av seg selv.

Må prate med gubben om hva vi skal gjøre hvis det ikke klaffer denne måneden. Tror han er rimelig innstilt på å fortsette prøvinga, men faktum er at jeg mest sannsynlig står uten jobb om fem måneder. Og å søke jobb som gravid frister virkelig ikke - ikke at å søke jobb frister i det hele tatt.

Jeg pleide å si til gubben at jeg skulle ønske jeg var synsk, og visste hvordan vi hadde det om et halvt år. Etter å ha sett "Flash Forward"-serien ønsket jeg egentlig ikke det lenger, fordi så mye bull kan skje når du vet hvordan dagen ser ut om et halvt år, men nå skulle jeg gitt en finger for å vite hva som kommer til å skje.

Har en lite engasjerende dag, kort sagt. Heldigvis skal jeg i stallen i ettermiddag, så da får jeg annet å tenke på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i vikariat, ellee? Skjønner at det ikke føles ideelt, ja, men de tingene ordner seg garantert! :) Om du ikke får noe fast med det samme, så får du nok et vikariat de siste månedene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er et vikariat ja. Egentlig var jeg ferdig i februar, men de forlenget det med et halvt år :) Jeg håper det dukker opp noe på samme arbeidsplass, for jeg trives så bra her. Krysser fingre :jepp:

Hehe, logisk vet en jo at det meste ordner seg for snille jenter :) Det er bare veldig lett å glemme til tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vikariat jeg og.. hadde passet godt med babymage nå, for da kan jeg gå ut i perm da kontrakten går ut!

Men det ordner seg altid! jeg tror det går fint jeg :) Er jo som du sa, ordner seg for snille jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 21, 7 dpo.

Tror ikke det klaffet denne måneden. Dvs, er i en rar tankegang nå om at det å bli gravid er noe som skjer med alle andre, og for meg er det mer som en sær drøm. Kjenner det litt som når jeg har sittet og intensivt lest en vanvittig god bok, jeg sitter på en måte litt fast i den sinnstemninga og verden føles ikke ekte. Heldigvis er det helg straks, og da skal hodet mitt få bryne seg på vasking og maling og hagearbeid med masse høy musikk, så da blir nok verden normal igjen :)

Jeg hadde en fantastisk ridetime i går! Det er så gøy når det går så bra, og jeg merker framgang fra gang til gang :danse: Skal i stallen i dag også, men har ikke time - skal bare hjelpe ei venninne, som jeg pleier å gjøre en gang i uka. Hennes fem hester er en god distraksjon, og balsam for sjelen :) Og så er det fint vær, selv om det ikke er så veldig varmt.

Egentlig stortrives jeg på fredager! Så i dag blir helt sikkert en fin dag, bare jeg smiler litt innimellom!

Edit: skriveleif.

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Aldri si aldri :) Plutselig sitter du der med positiv test i hånden!!

Høres ut så en god dag! Du får nyte den å helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...