Gå til innhold

Kritikk av feminismen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gnækvåg

Og når Vanemagi setter igang med månens påvirkning på flo og fjære, stripping og wiccatendenser gir jeg fullstendig opp :overrasket:

Hehe, visste du at kvinner ofte anklagde andre kvinner (og menn) for trolldom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre ting som det ofte mangler er voldtekt og seksuelle overgrep mot menn. F.eks, når en mann er bundet fast og partneren skal ballbuste han så har han rett å trekke seg rett før og da må partneren akseptere uansett hvor mye han eller hun har set frem til det. Mange menn, når de skal ha sex, vil ofte gjøre andre ting enn samleie og selv om hun får han til sengs betyr ikke det at det blir kuk på henne, noe som må respekteres. Menn utsettes også for sexpress. Dette opplyses det ikke om i skoler og mange jenter vil da gjøre uaktsomme overgrep mot gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Altså at menn skal den samme rett til og kunne fraskrive seg farsansvaret som det en mor har til og kunne fraskrive seg morsansvaret dersom hun ønsker det?

Hvorfor skal han det?

Han vet jo hva slike aktiviter kan føre til, så det er jo bare å tre på seg et kondom, så har han forhindret en unfangelse. Det er faktisk mannen som har noe å si i første omgang, men siden menn ofte ikke gidder kondomer under sex, så må de nå ta ansvar for pulinga si da. På lik linje med kvinnene.

For eksempel fars rett til og beholde barnet fra unnfangelsen dersom han ønsker det.

Hvorfor skal en mann ikke ha noe og si? Og hvordan kan feminister være enige i noe så hårreisende?

Er det liksomn det nu da?

En fyr skal kunne tvinge en kvinne til å fortsette graviditeten mot hennes vilje, men når det ikke passer ham å bli far så skal han kunne frasi seg farskapet??

Så uansett så skal det være på menns premisser altså?

Beklager vennen, men det er ikke urettferdig mot menn at kvinnenen er de som bestemmer det her, pga det er faktisk vi som må gå gravide og føde og har de største kroppslige omkostningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du oppfatter meg ikke riktig - og det har jeg tydelig sagt ørten ganger, MKAY?

Men jeg begynner jo å skjønne at du gjerne vil at jeg skal mene masse ting jeg ikke gjør, for det hadde passet ganske godt med illusjonen flere her er i besittelse av.

OK. Det har jeg da gått glipp av. Lang tråd, vet du.

Absolutt ikke. Jeg håper at du skal mene det samme som meg, jeg. Og når jeg ser stort på det, så oppfatter jeg at vi har felles ståsted i forhold til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Synes det er velfortjent om femnazier møtes like fordomsfullt som nynazister.

Men det var menn som utøvet dommene.

Under press fra illsinte kvinner som bare hauset dette opp. Er det ikke feigt, usselt og ondt? Mannsmisbruk, stakkars menn. I steinkasting og sånn så risikerer også mennene sosiale represalier om de nekter ordre, og kvinner står bak og er de hovedansvarlige, men de slipper å få blod på hendene sine (direkte ansvar). Og at vi ikke har en kjønnsnøytral norm i Norge når det kommer til kjønnslemlestelse er en skam. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters 2.0

...pga det er faktisk vi som må gå gravide og føde og har de største kroppslige omkostningene.

Kansje dere kan trekke fra disse kostnadene på den skyhøye erotiske kapitalen dere tviholder på, så blir det mer balanse i universet lissom. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var menn som utøvet dommene.

Det er nesten bare kvinner som utøver kvinnelig omskjæring på vergeløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...